IT çalışanlarına soruyorum; işiniz gereği veya tercihiniz hangi OS?

Ben işim gereği linux kullanıyorum ama genel olarak windows pc tercihimdir ve asla mac kullanmam kullansam dahi yine sanal makine ile windows kurarım diye düşünüyorum. Sizin tercihiniz veya kullanımınız nasıl?

MacOS
Windows
Linux
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
IT çalışanlarına soruyorum; işiniz gereği veya tercihiniz hangi OS?
Cevapla