AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
225Cevap
Yuruyen de oldu yurumeyen de cok defa bulusmusumdur
nasıl ilerledi peki
Nasil yani
Buradan da konusup eklestik sonra gorustuk vs yani sohbet uyusuyorsa gorusmek istiyosun zaten
Olur neden olmasın, sonuçta sanaldaki de bizleriz.
Evet olur neden olmasın ki hatta günümüz ilişkileri artık sosyal mecra aracılığı ile oluyor ve pek çok evlenen olduğunu biliyorum ben şahsen
Kişilikler oturakliysa tabiki tanışılır. Saygılı bir süreçten sonra da düzgün ilişki de olabilir. Karşılıklı güven ve sadakat oluşacağına kanaat getiriliyorsa nerede veya nasıl tanıştığının bir önemi yok...
Sanal da olsa tanışma sebebi sonuçta lokanta da tanışınca olacak mı sanki karşındaki insan gibi insansa sanaldan tanışmakla başka yerde tanışmak arasında bi fark yok ben sanaldan tanışıp yıllarca ilişki sürdürdüm
Artık tanışmalar sosyal medya platformlarından oluyor zaten
Dumanlaşma dönemi sona erdi artık katılıyorum
10-15 senedir burdan ilerliyor zaten ama ben artık kadınlara güvenmiyorum
Çok önermiyorum ama olabilir ama çok güvenmemek lazım baya bir zaman dilimi ayırıp araştırdıktan sonra açılabilir dikatli olunması gereken bir platform sosyal medya
peki bu cinsel talepler belasından nasıl kurtulabilir insan? yani belki ben hoşlandım ama onun niyeti farklıydı. belki ben düzgün biriyim yine de fikri değişmez mi ya da bir şeyler yaşasak beni ciddi düzgün bir kız olarak görmekten vazmıgeçer
Olmaz hayatını yaşını ailesini adını yaşadığı yere kadar yalan söyleyebilir eğer sanal aşk yaşayacaksınız gerçekten güvenilir biri olması lazım (Şu zamanda pekte mümkün değil ^_^)
sanal değil açıklamayı okumamışsın
Evet oluyor sosyal medyadan tanıştım urfadan balıkesire gittim sonra o geldi güzel gidiyor şimdi de askere gitti bekliyorum
urfanın neresindensin :)
Merkez
Haliliye , Karaköprü :) ?
Tanışmak her yerde mümkündür... Sorun tanımak... Cafe de biri ile tanışmak ya da sosyal medyada biri ile tanışmak aynı şey... Tanıştığın yer soruna cevap vermez
@MBolu14 Yaş doğrumu
Bu hayatta her şey olur arkadaşlar ön yargılarınızı Yıkın😉
Doğru kişiyi bulursan oluyor benim sosyal medyadan arkadaşım var kaç yıllık arkadaşım hiç bilmiyorum çok oldu var yani öyle insanlar
zor ama imkansız değil her söylenene hemen inanma duymak istediklerini söylerler görmek istediklerini gösterirler
neden olmasın sonuçta insan onlar da ama karşılıklı güven oluşması gerek birbirlerine saygılı olmaları gerek
En büyük aşkımı KS’de yaşadım ben.
Evlilik sonuçlu olmayabiliyor ama oluyor :D
gerçekten mi nasıl güvendin peki
Yani olabilir gerči bu uygulama eskiden daha iyiymiş 2016 da filan gerçi beni erkek yerine koyan kadın yok , varsa yoksa hayvan it serseri istiyolar
Düzgün bir ilişki olup olmamasi sanaldan veya dışarıda cafeden tanışıp tanışmamayla alakalı bir durum değil. Bunu zaman ve siz gösterirsiniz, olabilir tabii neden olmasın.
Bence olmaz çünkü insanlar sosyal medyada oldukları gibi değil olmak istedikleri gibi kendilerini gösteriyorlar bu karşı tarafın seni kandırmasına olanak sağlar bence olmaz
Normal tanıştığın zaman da aynı dusunceler oluşuyor.. ama şöyle bisey var sanaldan tanışıp da çok samimi olduğum dostlarım var
peki bu erkeklerin bu kadar çok kişiye yazmaları? amaç nedir anlayamıyorum neden bu kadar çok kız? peki gerçek kızı nerede buluyorlar? hani o esas kıza nasıl karar veriyorlar? dur bunu sorayım ayrcıa soru olarak
Bilmem burdan yazanlara cevap vermiyorum ben.. benim sanaldan arkadaş edindiğim grup kız erkeklere sanaldan güvenilir mi orası tartışılır.. herkese yazan tayfa mevcut sonuçta
Olmaz gerçek hayatta bu kadar zorken burası çok daha ucu açık bir yer
Tanışılır ama her an boynuzlanma tehliken var , daldan dala atlıyorlar :D
Olabilir sevgili, Arkadaş ama erkekse çok üzer maalesef bütün erkekler ağlatır üzer bu gerçek kimse demesin siz kızlar da şöyle şöyle
Siz kızlar da üzersiniz erkeklere suç atmayı bırakın artık YETER CİDDEN YETER
Yürüyen hatta evlenen arkadaşlarım akrabalarım var biraz şans işi iyi ve güvendiğin birine rastlamak önemli
Olabilir, ama bu dönemde çok dikkat edilmesi gerek bence , çok kandıran sapiklar olabilir
Uzun sürmez , tanıdığıma zor güveniyorum.
evet işte ben de aynıyım ama aynı durum normal hayatımızdaki kişiler için de geçerli hep bir sıkıntı var aslında
Olabilir ama kalabalık yerde buluşmak mantıklı olur. Psikopatın teki de çıkabilir. Biraz şans işi..
Olmaz mi olur ama sonu ne olur bilinmez gerci erkek milletidir hepsi pisliktir ama internettekiler bin beter
Tabi ki şu an ki zaman da temel tanışma aracı olan sosyal medya onun sayesinde inşallah bir iletişim kurabiliyor
Şansına bağlı normal hayatta tanıştığında çok, düzgün olmuyor bazen ama sosyal medya biraz, daha düzenbaz, dolu ihtimal düşük hep bel altı muhabbetler
Kesinlikle güvenli olmaz ne kadar güveneceksin ki sonu her zaman hüsran olur
Bana çok samimi gelmiyor
Olmaz bence adam gibi okuldan ya da bi ortamdan falab edinmek lazım bence internet ortamı çok daha tehlikeli
Eğer ortak bir gercekliginiz varsa ya da tamamen yabancı değilse olabilir. Örnek veriyorum; ortak bir ya da birden fazla arkadaşınız varsa olabilir.
Yok olmaz ben kinle konuşsam libidon sexsi faln iş yerinden bulayım dedim oda sapık cikti yalnız kalmak en iyisi
Neden yürümesin ki. Burası da sosyla medya burdan sorularını dahi yanıtlıyarak seni anlamaya calısan birini bulursun. Mesafeyi sana kısaltır
Benim bircok arkadasim. oldu ve iliskimde oldu ve sikinti yasamadim. acikcasi. kisi sivilde de sanal da da aynidir. karalteri netse
Ahanda burdan biriyle uzaktan mesafe ilişkisine başlamıştım sonu hüsranla bitti
Sever gibi yaptı.. yaaa bu mecra böyle
kim ayrıldı
Ben tabiki anladım ne haltlar yediğini...
Bende şu an aynı durumdayım
@buseyledolaş678 çok kötü bir durum ben çok sevmiştim ikinci derece depresyon, anksiyete , vücut ağrıları başladı bende o it yüzünden.. okuyorsa korazon nick adı Allah belasını versin
neler yapmış
@korazon
Tabiki olur 4 yıllık ilişkim var ve Nisan ayında nisanimiz var
hayırlı olsun:) nereden tanıştınız
Instagram'dan tanıştık
İki sene önce TikTok da tanıştık 1,5 yıldır evliyiz
@SaNaNe97 mutlu musunuz
Çok şükür
Birkaç bilet sorabilir miyim
Bişey
Buyur
T k p ediyorum sen de eder misin yazayım
Yok artık
Şaka gibi ya tiktok ta tanıştığın ha vay be helal olsun nekadar sevgililik süresi oldu
Nereden tanıştığın değil, nadıl biri ile tanıştığın önemli
Yok çok nadir düzgün insan bulunur
İlişkinin sonu ayrılıkla biter
Evet iki tarafda samimi olursa Askda olur mutlulukda🙂
Olabilir tabi doğru kişinin nerden karşımıza çıkacağı belli olmaz
Tanıştım bir sıkıntısını görmedim
ay nasıl güvendin hemen cinsel şeyler istiyorlar
Asla öyle bir şekilde yaklaşmadığı için gayet güvendim
helal olsun o zaman ona
Bence de olsun
100 çürük elmadan bir tane sağlam çıkar belki duruma göre değişir..
Olabilir ama düzgün bir ilişki olması düşük ihtimal.
15 tanr felan flörtüm olduysa 13ü instagram sayesinde
Neden olmasın ne kadar çok güzel örnekler var hayatta
Hayır çocuğun ne olduğunu bilemezsin belki torbacisir
Sosyal medyadan biriyle tanışılabilir.
Düzgün ilişki olup olmayacağı kişilere bağlıdır.
Olur ama biryerden sonra görüşmek gerek. Yoksa sonu hüsran oluyo
<button onclick="acVideo ()">YouTube Video Aç</button>
Hep nerde başlayacağı belli olmaz deyip şans verdim ama olumlu bir sonuç alamadım
Bence kişiden kişiye göre değişir yürütmek isteyen yürütür önyargılı olmamak lazım
Sanmıyorum ama sanaldan sevgili olup gerçekte de olanlar var
Aşık olunur, mahvolunur. Ama iş ciddiye binmez sonu hep hüsran
olmad sende biliyon seninkini bende biliyom desem yalan zd
Her zaman diyorum, önemli olan doğru insanla... Tabi mümkünse
Tanışılır hatta evlenilir 1 ay sonra nikahımız var çok şükür...
burada mı tanıştınız
Instagram
Real de olabileceği gibi sanalda da olabilir tabi mesele sanal ya da Real olması değil kimin olduğu
Olur. Konuş yazış, buluşup görüşünce karar ver güsel tanışma olur bence