Daha önce hiç karşılaşmadığınız biri ile tanışmak sohbet etmek, ilişki kurmak doğru mu?
Olabilir
Hayır kimseye güvenilmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Daha önce hiç karşılaşmadığınız biri ile tanışmak sohbet etmek, ilişki kurmak doğru mu?
bu güven olayı neden bu kadar abartılıyor? baktın işine gelmiyor engeli basar geçersin. gerçek hayatta tanışmak artık imkansız hale geldi birine yanaşıp pardon tanışalım mı diyeceğiz
yani ortama sanal da olsa biz gerçeğiz... iki tarafta ortamın arkasına saklanmayı kendisi olabilirse iyi arklıklar olur, benim bir çok kez oldu ordan söylüyorum
Ciddi ilişki olabilir mi peki
Cevap
26Cevap
Hayır kimseye güvenilmez
Sosyal medyada biraz tanırsın görüntülü konuşursun eğer baktın sohbeti sarıyor ve enerjisi hoşuna gidiyorsa buluşursun birkaç kez. ondan sonra zaten sohbet devam ederse daha samimi olursanız sevgili olursunuz
Ama böyle olsa bile karşıdaki insan aynı anda 3_5 kızla sohbet ediyor, söylediğim şeyleri karıştırıyor 🥴
Sana sadece şunu söyleyebilirim başkasıyla konuşan erkek zaten zamanla umursamamaya başlar soğuk davranmaya başlar
Ben sadece sanaldan konuştuğum bir insanın tavırlarından bile başka birisiyle olup olmadığını anlayabiliyorum
Anlamak için sana söyledikleriyle yaptıklarına bakman yeterli
Belki de fazla insanla tanıştığım için bilmiyorum ama gerçekten seninle olmaya gönüllü olmayan insan bir şekilde sohbeti kesiyor ya da soğuk yapıyor pek çok insan da direkt kesmek yerine uğraştırıyor Bu yüzden bu insanlar üzerinde uzmanlaştım gibi bir şey oldu 😅
Ya bana hep olduğundan farklı tanıtanlar denk geliyor, uzun süre sohbet ediyoruz, bağlanıyorum, bir tanışıyoruz ki resimlerle alakası yo, mesleği yaşı farklı veya evli, sonra bir de unutmaya çalışmakla zaman geçiyor 🤦🏼♀️ bazen de aynı anda bir sürü kızla konuşan geliyor herkesi birbirine karıştırıyor, konuşmayı da kesmiyor sadece alternatif olarak tutmaya çalışıyor 😔
Ya başkasıyla konuşan kendine bir şekilde belli ediyor ama diğer dediğin şeyler de yüz yüze buluşmak ve araştırmak stalklamak önemli nxkskxks Ben olsam yakın arkadaşlarına yazardım ondan habersizce. Evli olanların parmağında hep bir yüzük izi oluyor ona dikkat edebilirsin veya kimlik şartı koyabilirsin.
Peki çok fazla açık saçık kadın takip ediyorsa veya takipçilerinin yüzde 90ı kadınsa bunu baştan eleyebilir miyim 😊
Ben elerdim sırf bu yüzden tanışmadan konuşmayı kestiğim oldu eskiden
Ne kadar deneyimlisin keşke senden tüyolar alma şansım olsaydı 😂
Alabilirsin dm açık jsjsj
Ben yks çalıştığım için pek erken dönemem her gün de giremiyorum o bilgiyi de vereyim
Sen bir de yks mi çalışıyorsun, biz 24 olduk üniv. bitirdik saf gibi önümüze gelene inanıyoruz 😂
Ben seni meşgul etmeyeyim, iyi çalışmalar her şey gönlünce olsun
Teşekkürler sağol
Güzel yorum
Söylediğin çok doğru katılıyorum
Bu zamanda günen olmuyor ne yaziki ben olsam güven mezdim
Olabilir ama direkt cinsel konulara girerse iletişimi kesmeni öneririm
Ehh işte. Ben ne zaman sosyal medyadan biri ile tanissam gerçekte öyle çıkmıyor sonra engeli basıyorum fjjfjf
Tek ben değilmişim
günümüzde kurulan ilişkilerin yüzde 50den fazlası böyle kuruluyor. normal hayatta kurmaktan farkı yok bence.
Evet ama hiç kimse anlattığı gibi çıkmıyor ki
gerçekte de öyle. iyi analiz edeceksin. gerisi şans.
Gerçekte en azından mesleğini, yaşını, kilosunu, boyunu, medeni halini bilme şansı oluyor
bunlarsa bilmek istediğin sanalda da bilirsin. güvenilir insan çok
Farklı ülkelerde yaşıyoruz galiba 😂
sanırım. :)
Sosyal medyanın küçük bi köy olduğunu düşünüyorum artık kiminle tanışsam burnumun dibinde yaşıyor çıkıyor bi sürü ortak nokta vs..🥲
Olabilir neden olmasın
Her insan kötü olamaz
İnsanın kaderini denemesi lazım
O zaman neden profilinde hayatınıza illa birilerini alacaksanız bu hayvanlar olsun yazıyor 😂😂
Olabilir neden olmasın. Sosyal medya da tanışıp evlenen mutlu olan çok. Tersi durumlar da var ama olmayan bir şey değil. Günümüzde normal artık bu iş
Artik sosyal medya caginda yasiyoruz , iyice taniyip güvenip anlastiktan sonra iliski adimlari atilabilir
oldukça yanlış bu konuda geleneksel olmak en iyisi
Gayet doğal. Güvense sorun
Bu dışarda tanıştıkların için de geçerli bir durum
Kimseye güvenilmez diyenlerin hepsinin sosyal medyası olması 😅
Ben kaç kişiyle tanıştım hatırlamıyorum, ve , burdan evliyim
Kimseye güvenilmez diyen kafalar asosyal ve hep yalnız kalıcak tipler
Tanıştıktan sonra henüz ilişkiye başlamadan kısa süre içerisinde buluşulması lazım
Her yerde her ortamda her türlü insan olur ve doğru insanın nereden geleceğini bilemezsin
Sanaldan beklenti, geleceğe yönelik arayış içine girme. Sohbetini et, hazzını al gitsin...
Ciddi ilişki çıkmaz mı diyorsun
Tombala seviyorsan oyna tatlım...
Sosyal medyada ya da gerçek hayatta bir farkı yok..
Asla sosyal medyadan falan bence hıkî
Normal bir şey bu. Önemli olan iyi, güvenilir kişiye rastlamak
Yanda olsa khpe her türlü khpe
Bana sağlıklı gelmiyor güvenmem çok daha zor…
Sosyal medyadan biri ile tanışılabilir. Kafa yapısı uymazsa ya da güven duyulmazsa sohbet kesilir.
Tanıştım, kurdum, sorun yaşamadım
Ciddi ilişki mi
20 - 30 arasında 3-4 kisi ile görüştüm. 1 ile ile 3 senelik iliskm oldu. Önemli olan niyet, ha sokakta ha sosyal medyada. Niyeti okumayı bilmek lazım
Yüz yüze görüşme olmadıysa takip ettiği kişilere bakarak da niyetini anlayabilir miyiz, mesela eskort filan takip ediyorsa direkt eleyebilir miyiz
Ya şoyle , ben kendi bakis acimi soyliyim.
Çok sayıda kadin takip eden, kadin profilleri genelde daha seksi acik saçık kiyafeg eskort ise adrenalin , cinsellik seven bir profil net.
Biz erkeklerde testosteron genç yaşlarda çok aktif ve cinsel dürtü heleki uyaricilar olunca.
Regli başlamadan hemen önce siz kadinlarda testesron fazla salgı olunca cinsellik daha fazla oluyor ya buradan anla.
FAKAT , aklı fikri sadece kadin peşinde olan erkek basit erkektir. Tarz , hedefleri olan , kendini geliştiren bir erkrk olmasına, sohbet edebilen bir erkek olmasına dikkat edersen ; daha güzel bir seçim olabilir.
Sohbet çok iyi ilerlerken buluşma planları yapılmışken takip edilen eskort sayısının gün geçtikçe artmasıyla son bulan bir şey oldu. 20 yaşlarında olan biri için testesteron ile açıklanabilir ama 30una gelmiş birinden de insan biraz olgunluk ciddiyet bekliyor.
Haklısın, kafana takılan birsey olursa tarafsız bir yardım/ fikir vermek isterim
Teşekkür ederim zaten yardımcı oldunuz, sadece o kadınlara bakarak acele mi karar verdim diyordum, aslında doğruymuş 🙏🏼
Her insan , her erkek farklıdır.
Paralı asker ( eskort) takip etmek nebiljm yaaa cok basit. Tinder hesabi bile açmadım ki arkadaşlardan duyduğum paraĺi asker çokmuş.
İnsam biraz sohbet edelbilmeli, biraz heycam cekim olmali. Bu sitede fikir alışverişi uzerine guzel ve insam profilini çıkartabilirsin yorumlardan. Basit insan seni basit yapar UNUTMA
Her insan enerjiden oluşur ( fizik kurallarına bunu kanitlar) atomlar cekim etkisi var ve nereye yakin durursan etkileşim olur. Basit erkek ya da kadına yakin isen etkilenirsin, bu sebeple seçimlerin senin hayatına yön verir.
Bu bir taktik midir bilmiyorum ama baştan inanılmaz bir ilgi gösteriyorlar, yok çok temizsin yok ciddi düşünüyorum yok hayatımda tanıdığım en benzersiz kişisin vs vs sabah akşam inanılmaz bir mesaj trafiği var beraber uyuyup uyanıyorsunuz, planlar projeler hazır, sonra bir sabah bir bakıyorsunuz 40 tane paralı asker takip edilmiş 😅 orada mesela senin amacın cinsellik ben böyle bir şey istemiyorum diyince de adam anında kayboluyor, her şeyi unutup, öyle değişik olaylar silsilesi.
Basit insanlar belki ama planlar baya kurnazca
Bir insanı tanımak zam alir yasadiklarin bir tecrübe asla hata yaptım deme, istedin beğendin zaman geçti ve ne oldugu ortaya çıktı
Bu kadar basit, Dünya durmadan dönüyor. Roman belli ise firtine gelir ve geçer
Haklısınız çok teşekkür ederim dinlediğiniz fikir verdiğiniz için
Bol şans
Size de
Organlarını seviyorsan tanışma
😂😂
Uzatmadan yüz yüze görüşürüm..
Olabilir neden olmasın
Herkese güven olmaz ama tanışıp evlenenlerde var
Güven olduktan sonra olabilir..
Konfezar-Aşk yaşancaksa yaşansın
Babamdan baska kimseye guvenmem
Reel olmayacaksa doğru bulmuyorum
ben evlendim :)
Vay be mutluluklar...
Facebook'tan mı
Ay iyi cesaret ya karsinizda ki hirsiz mi sapik mi dememissiniz guvenmissiniz o da size guvenmis belli ki
@ezcaanrijwaaa uzun bir süre kamera ile konuşmuştuk. Aslında o bana güvenmişti. Sonucu güzel oldu. İyi bir örneğiz bence 😇
Kimseye güvenilmez
Yani güvendiğim için burdayım
Güvenilmez
Olabilir sorun degil
Olabilir
Olabilir
Arkadaş olmak güzel de sevgili falan asla
neden kötü olsun ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?