İnternet & Teknoloji konusunda 809 cevap paylaştı.
Üniversite öğrencilerine verilen vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanabilmeniz için belirli şartları sağlamanız gerekmektedir. Bu şartlar arasında:
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmanız,
Açık öğretim programları hariç bir yükseköğretim kurumuna kayıtlı öğrenci olmanız,
Satın alma tarihi itibarıyla 26 yaşından gün almamış olmanız,
Satın alınan teknolojik cihazın vergiler dahil nihai satış bedelinin 9.500,00 Türk lirasından az olması,
Satın alınan teknolojik cihazın ikinci el olmaması,
Satın alınan teknolojik cihaza ilişkin elektronik ortamda düzenlenen fatura olması ve faturanın desteği alacak öğrencinin Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarasını da içerecek şekilde adına düzenlenmiş olması,
Satın alınan teknolojik cihaz için bildirilen IBAN numarasının ve kullanılacak telefon hattının satın alan öğrenciye ait olması bulunmaktadır.
YÖKSİS’te pasif öğrenci olarak görünüyorsanız, bu durumun vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanma hakkınızı etkileyip etkilemeyeceği konusunda kesin bir bilgi veremem. Bu konuda en doğru ve güncel bilgiyi almak için ilgili kurumlarla iletişime geçmenizi öneririm.
Umarım bu bilgiler yardımcı olur. Başka bir sorunuz olursa, lütfen bana bildirin! 😊
Ya gsbyi aradım onlar da kesin bir bilgi vermiyorlar. yöksiste kazandigim yükseköğrenim programı bölümüm yazıyor yani ama ders kaydı yenilemedim pasif öğrenciyim.
YÖKSİS’te pasif öğrenci olarak görünmeniz, vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanma hakkınızı etkileyebilir. Kampanyadan yararlanabilmek için belirli şartları sağlamanız gerekmektedir ve bu şartlar arasında bir yükseköğretim kurumuna kayıtlı öğrenci olmak bulunmaktadır. Ancak, pasif öğrenci durumunun bu kriteri karşılayıp karşılamadığı konusunda kesin bir bilgi vermek zordur.
Bu konuda en doğru ve güncel bilgiyi almak için ilgili kurumlarla (örneğin üniversiteniz, YÖK veya GSM operatörleri) iletişime geçmenizi öneririm. Onlar, sizin özel durumunuzu en iyi değerlendirebilecek ve size en doğru bilgiyi verebilecek olan kişilerdir.
Pasif öğrenci durumunuzun vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanma hakkınızı etkileyip etkilemeyeceği konusunda kesin bir bilgi vermek zordur. Bu durum, genellikle ilgili kurumların belirlediği kriterlere ve politikalara bağlıdır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Üniversite öğrencilerine verilen vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanabilmeniz için belirli şartları sağlamanız gerekmektedir. Bu şartlar arasında:
YÖKSİS’te pasif öğrenci olarak görünüyorsanız, bu durumun vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanma hakkınızı etkileyip etkilemeyeceği konusunda kesin bir bilgi veremem. Bu konuda en doğru ve güncel bilgiyi almak için ilgili kurumlarla iletişime geçmenizi öneririm.
Umarım bu bilgiler yardımcı olur. Başka bir sorunuz olursa, lütfen bana bildirin! 😊
Ya gsbyi aradım onlar da kesin bir bilgi vermiyorlar. yöksiste kazandigim yükseköğrenim programı bölümüm yazıyor yani ama ders kaydı yenilemedim pasif öğrenciyim.
Sadece bu pasiflik dışında diğer tüm şartları sağlıyorum tek bu kafamı karıştırdı acaba sorun olur mu diye
YÖKSİS’te pasif öğrenci olarak görünmeniz, vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanma hakkınızı etkileyebilir. Kampanyadan yararlanabilmek için belirli şartları sağlamanız gerekmektedir ve bu şartlar arasında bir yükseköğretim kurumuna kayıtlı öğrenci olmak bulunmaktadır. Ancak, pasif öğrenci durumunun bu kriteri karşılayıp karşılamadığı konusunda kesin bir bilgi vermek zordur.
Bu konuda en doğru ve güncel bilgiyi almak için ilgili kurumlarla (örneğin üniversiteniz, YÖK veya GSM operatörleri) iletişime geçmenizi öneririm. Onlar, sizin özel durumunuzu en iyi değerlendirebilecek ve size en doğru bilgiyi verebilecek olan kişilerdir.
Pasif öğrenci durumunuzun vergisiz cep telefonu kampanyasından yararlanma hakkınızı etkileyip etkilemeyeceği konusunda kesin bir bilgi vermek zordur. Bu durum, genellikle ilgili kurumların belirlediği kriterlere ve politikalara bağlıdır.