Üniversite öğrencilerinin 1 defaya mahsus vergisiz telefon alabilmesi iyi mi?

Üniversite öğrencileri 1 defaya mahsus olarak yalnızca Türkiye’de üretilen telefon ve bilgisayarları vergisiz olarak alabilecek. bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Üniversite öğrencilerinin 1 defaya mahsus vergisiz telefon alabilmesi iyi mi?
Üniversite öğrencilerinin 1 defaya mahsus vergisiz telefon alabilmesi iyi mi?
Cevapla