İnternetten az para kazanıyorum diye ailem memur olmamı istiyor?

18 yaşındayım bu sene lise son okuyorum. meslek lisesine gidiyorum onada istemediğim bi bölüm ben yaklaşık 3 yıldır 2 d tasarımlar ile uğraşıyorum. ama o zamanlar yaşım yetmediği için şirketlerde çalışamıyordum. ve artı olarak 3 d modelleme yapıyorum ve geliştimde ama kardeşlerim beni zorlaya zorlaya diyorki 'Bu program yapılmış sen yapılmış programdan ne tasarlıyorsun' diyorlar yok işte biri programı yazmış yapılmış programdan satışmı yapılır. ben senin yaptığın işi 1 günde öğrenirim diyorlar. yaptığın iş çok kolay, bu işler uğraşan o kadar kişi varken neden senden satın alsınlar diyorlar. bilgisayar başında gördüklerinde saçma saçma programlarlamı uğraşıyorsun git dersine çalış diyorlar ya da elimden bilgisayarımı alıp şifresini değiştiriyor bu tür işleri birdaha yapmayacaksın diyorlar. cidden kafayı yedim bende ders çalışırken gizli gizli blender ya da abobe photoshop öğreniyorum onlar odama girdiği zaman kapatıyorum bilgisayarı sonra geri açıyorum cidden çok sıkıntıya girdim. sizce ne yapmalıyım

İnternetten az para kazanıyorum diye ailem memur olmamı istiyor?
Cevapla