Ailem memur olmam için zorluyor ama ben yaşıtlarım gibi eğlenmek istiyorum. Ne yapacağım?

18 yaşındayım yeni daha üniversiteye geçtim önlisans ve istemediğim bir bölümdeyim. Eşit ağırlık okudum ve normalde psikoloji istiyordum ama çevrem sağ olsun işsiz kalırsın garantile falan diye vazgeçirdiler ve mezuna kalmadım yazdım. şimdide alım varmış kpss çalış diye baskı görüyorum. Bende yaşıtlarım gibi eğlenmek ve normal öğrencilik istiyorum sadece :( memur olup bir odada ömrümü çürüteceğim sevmediğim meslekle.. bu yıllarıma bir daha gelemeceğim bende ve güzel anılarla hatırlamak istiyorum derslerle kpss ile boğuşarak değil..

Ailem memur olmam için zorluyor ama ben yaşıtlarım gibi eğlenmek istiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla