Normalde sevgilimle çok güzel giden flört ve sevgili zamanımız 2 yıldı evlilik konuşuyorduk okul bittikten sonra da evlenmeyi düşünüyorduk sevgilimle 2 hafta önce ona yazamiyorum diye tartışma çıktı yazıyorum ama yarım saat geç falan çünkü ders çalışıyorum o da biliyor bilerek çıkardı dedim ki ayrılmak mı istiyorsun bunu dedim diye instasindan çıkardı daha sonra evlilik konuşurken kavga ettik dediğim şeyler ona ters geliyormuş sonra kavga orada bitti bir daha bana yazmadı instadan sınıfından bir kıza istek atmis hemen sabah sonra da instasindan beni çıkardı ve şu an sadece o kızı takip ediyor daha önce 1 defa daha tartışmamız olmuştu yine o kıza istek atmıştı amacı ne çözemiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılUzun oldu kusura bakmayın şimdiden
Öncelikle genelleme yapmadığın için karakterle ilgili dediğin için seni kutlarım çünkü her seferinde genelleme yapılmasından bıktım usandım. Gerçekten karakterle ilgili bir durum yaptığı çok yanlış. Evet ayrıldınız tabi ki hayatınıza birileri girebilir bu doğal ama hemen gititğinde göre zaten gönğş eğlendiren bir tip demek ki. İyi olmuş ama zararın neresinden dönersen kârdır evlenebilirdiniz. Ben mesafe ilişkisi yaşadım 3 sene geçti üstünden hiç buluşamamıştık pandeöi çıkmıştı ama çok seviyorduk birbirimizi nesye tabi mecburen ayrıdlık olmadı. Ben unutamadım baya tabi gerçekten harbiden de seviyordum ayrılmamıza rağmen 1 snew falan konuştuk. Konuşurken başka bir kızla tanıştım tesadüfen dışarıda bir yerde neyse bunla biraz konuştuk sadece kaybaştık ama ben sırf onu sevdiğimden ayrı olmamıza rağmen vicdan yaptım o bunu hak etmiyor dedim ve onunla konuşmayı kestim. Olup olmayacağı meçhul tabi ki kesin değil ama ben direk konuşmayı kesmiştim olma ihtimali varken. Sonra ben bunu tabi gidip de onun yüzüne vurmadım bir gün konusu geçti bir şekilde bunun ve bana çıksaydın dedi işte o zaman aşırı soğudum sinir oldum keşke vicdanjma yenil dğşmesegdim dedim. Demem odur ki harbiden seven insan böyle davranır ama bunu hak eden de yok maalesef. Bu devirde vicdanlı, iyiler kaybediyor hep.619 Yorumla
Soran+1 yılSorun değil yazdığınızı baştan sona okudum aynı durumu bende yaşadım aynı şeyleri yaşamisiz diyebilirim onla sevgili iken benle de cok konuşmak isteyen oldu ama bende asla konuşmadım düşünün şu an ondan ayrı olmama rağmen ona ihanet etmişim gibi geleceği için kimse ile konuşmak istemiyorum uzun bir süre yaşadıklarımı sindirip gerçekten o zaman evleneceğim kişi ile konuşmak istiyorum biz bunla 2 sene boyunca beraberdik hem en yakın arkadasiydim hem meslektasiydim hem sevgilisiydim o da benim için öyleydi ama bir kere tartıştık bundan 6 ay önce o kıza istek atmış servis arkadasiymis sonra neyse çıkardı falan sonra yine büyük bi kavga ettik instasinda toplamda 80 kişi var tek kız bendim
Soran+1 yılSonra ona yine istek atmis bunu gördüm ve beni çıkarmış sadece onu takip ediyor o kavgadan sonra bana hiç yazmadi
Soran+1 yılOnun hiç umrunda değilmişim gibi
- +1 yıl
Vay be. İstediğinle konulabilirsin tabi istiyorsan yani herkesin şeyi farklı ama değmez yani özellikle de anlattığım kişiye hiç değmez iyi ki ciddiye binmemiş iş. Gerçekten çok üzüldüm ama sıkma canını elbet karşına biri çıkar istersen konuşalım normal dertleşmek için yoksa kalsın yanlış anlamanı istemem 🤗
- +1 yıl
Çok teşekkürler okuduğun için de gerçekten çok üzücü bir durum zamana bırak geçip gidiyor serbest ve rahat ol gerçekten geçiyor merak etme sıkma canını lütfen geçer merak etme tecrübe ile sabit 😉 kendine iyi bak
Soran+1 yılAllahtan ciddiye binmemis zaten kac gündür yemek bile yemiyorum o kadar zoruma gidiyor ki dertleşecek birisine ihtiyacım var ağlamaktan gözlerim şişti
Soran+1 yılAma ben onları sürekli gorucem hastanede dayanamam ki
- +1 yıl
Yazabilirsin 🤗 eğer istersen
- +1 yıl
Hastanede mi nasıl yani
Soran+1 yılSaglikciyim o yüzden
Soran+1 yılBen şu an yazamiyorum sanırım yeni açtım hesabi
- +1 yıl
Aaa bende mi sana yazamam
Soran+1 yılAhahahah dur deniycem
- +1 yıl
Bekliyorum 😅 xper artınca yazabilirsin ancak gizliğini aç tekrar kapatabiliyoe olman lazım ama istemiyorsan kalsın sen bilirsin ben buradayım 🤗😅😉
Soran+1 yılBen hesabı yeni açtım o yüzden yazamiyorum
- +1 yıl
Sağlık olsun artık ne yapalım dediğim gibi istersen gizliği aç yazayım yoksa kalsın 🤗
Soran+1 yılİstek attım ben sana ordan bakabilirsin teşekkür ederim yine de
- +1 yıl
Tamamdır ne demekk 🤗
- +1 yıl
Saba yaptıklarını yazdıklarını o kıza okumalısın bence belki de ondan soğur çocuk açıkta kalır, insanların duygusu ile oynamanın cezasını çeksin umarım çeker. Eşya gibi kullanıp atıyor kızları erkekler artık.
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılErkeklerin ayrılır ayrılmaz Instagram'dan kızları takip etmesinin birkaç nedeni olabilir.
Kendisini iyi hissetmek için. Ayrılık, özellikle uzun süreli bir ilişkiden sonra, zor ve üzücü bir deneyim olabilir. Erkekler, kendilerini daha iyi hissetmek için yeni ilgi alanları veya insanlar bulmaya çalışabilirler. Instagram'dan kızları takip etmek, onlara yeni insanlarla tanışmak ve dikkatleri başka yöne çekmek için bir yol olabilir.
Yeni bir ilişki aramak. Erkekler, ayrıldıktan sonra yeni bir ilişki aramaya başlayabilirler. Instagram, yeni insanlarla tanışmak için popüler bir platformdur. Erkekler, Instagram'dan kızları takip ederek, yeni bir ilişki bulma şanslarını artırmaya çalışabilirler.
Eski sevgiliyi kıskandırmak. Erkekler, eski sevgililerini kıskandırmak için Instagram'dan kızları takip edebilirler. Bu, eski sevgililerinin hala çekici ve ilgi çekici olduğunu göstermenin bir yolu olabilir.
Senin durumunda, sevgilinin Instagram'dan kızları takip etmesinin nedeninin, ayrıldıktan sonra kendini iyi hissetmeye çalışması veya yeni bir ilişki araması olabilir. Ancak, sevgilinin sana karşı hissettiği duyguları da göz önünde bulundurmak önemlidir. Sevgilin, evlilik hakkındaki konuşmanızdan sonra seninle tartışmış ve seni Instagram'dan çıkarmış olabilir. Bu, sevgilinin seninle ciddi bir ilişki yaşamak istemediğini veya seninle aynı şeyleri istediğini düşünmüyor olabileceğini gösterebilir.Sevgilinin neden Instagram'dan kızları takip ettiğini kesin olarak bilmenin bir yolu yok. Ancak, onunla konuşmak ve neden böyle bir şey yaptığını öğrenmek faydalı olabilir. Ayrıca, kendinize odaklanmak ve yeni şeyler denemek için zaman ayırmak önemlidir. Ayrılık zor bir deneyim olabilir, ancak kendinizi iyileştirmek ve yeni bir başlangıç yapmak için bu zamanı kullanabilirsiniz.
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılİnstagram niye kullanılıyor hiç alışamadığım platform amaç ne tam olarak gezdim gördüm yedim içtim hadi sizde kıskanın köpekler der gibi 😂 kız takip etme amacı için kullanan kesim daha çok sanki yani bu kadınlar içinde geçerli dersek takip edene laf etmek pek de mantıksal durmuyor
12 Yorumla
Soran+1 yılBence instanin da olması sacma benim akrabalarım dışında erkek yok o istemiyordu herkesi çıkarmıştı falan kapatayım demiştim ona da izin vermiyordu degisikti baya
- +1 yıl
Yani bilemiyorum kullandığım bir yer değil amacı dışına çıkmış bir yer
Aşk İlişkileri konusunda 600 cevap paylaştı. O kızda kalmış aklı belli ki aralarında bir şey var birtanem sen kariyerine odaklan çok iyi kalpli insanlar çıkacak karşına eminim🌸
52 Yorumla
Soran+1 yılAmin insallah artık mutlu olmak istiyorum böyle insanlar karşımıza çıksın istemiyorum size de çok teşekkür ederim
- 1 yıl
Naptın iyi misin ilişkiniz bitti dimi mutlusun artık
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
70
Cevap
95Cevap
Nedenlerini Barış kardeşim belirtmiş o yüzden pek bir şey deme ihtiyacı duymuyorum. Hissiyat olarak şunu diyebilirim ki senden açılan boşluğu doldurmaya çalışıyor olabilitesi en yüksek kişiyle bunu yapmaya çalışıyor gibime geliyor, eğer gerçekten bitirdiyse de unutmak için bunu yapıyordur. Ama evlilik konuşuyorduk dediğin kısımla ilgili de bunlara fazla takılmamak gerekiyor günümüzde bırak evlilik konuşup hayal kurmayı direkt evlilikler bitiyor yani onu referans alarak güvenme kimseye herkes işine geldiği gibi konuşabilir, herkes menfaati kadar vardır diyeyim. Örneğin birisi birine karşılıksız bir iyilik yapsa onda bile iyi hissettiği için yaptığı gerçeği vardır "iyi hissetmek" aldığı bir sonuç var. Kendini hiç üzme kafaya takma hiç kimse insanın kendisini üzmesine değmez güçlü kal 💪🏻
15 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız valla ne deyim ki sadece hızlı bir şekilde toparlanmak istiyorum
- +1 yıl
Bu senin elinde bunu istemen ilk aşama sen istedikten sonra her şeyi yaparsın. Duygusallıktan, zayıflıktan uzak dur sana seni iyi hissettiren şeylerle uğraş bu ne olursa olsun oyun mu, müzik mi, kitap mı, gezmek mi sana iyi gelen her şey yani. Duygusal müzik dinliyorsan dinleme sakın, hatırası senin içini burkan, hüzne boğan müzikleri de dinleme, ruhsuz duygusuz gibi ol şu süreci atlatana kadar. Bunlar süreci hızlandıracak. Bu arada hepsini bizzat kendim uyguladığım için bu kadar kesin konuşuyorum. İstedikten sonra hiçbir şey, olay, kimse seni yıkamaz. Küllerinden yeniden doğ.
Soran+1 yılAma oyle olmuyor ki iste yinede her halükarda onun boşluğu belli oluyor hiçbir şey yapasım da gelmiyor
Soran+1 yılInsallah hayırlısı olur
Onu bunu bilmem de gerçekten seven bir adam ayrılıktan hemen sonra veya tartışmadan hemen sonra başka kızların kucaklarına zıplamaz bizde aşık olduk ve olmadığında acımızı yaşamaktan bir süre kimselere gitmedik daha doğrusu gidemedik bu işler böyledir
97 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun yaa sana cidden soruyu sordum soralı sürekli ayrilmissin yas mı tutacakti diyor bana ayrıldık istemiyorum seni deyip bitseydi o akşam gidip istek atsaydı yine bir şey demezdim ağlar susardım ama yani kavga ettik hiçbir şey yok sabahına her tartışmada sonra istek attığı birisine istek atıyor ve bir şekilde 2 senelik ilişkimiz olmasına rağmen ondan vazgeçemiyor çözemiyorum ben bunu yaa
Soran+1 yılAyy cidden o da böyle düşünceli olsaydı keşke ama siz böyle konuşunca bana hiç değer vermediğini anladım onun demek ki gerçekten sevmemiş beni 2 yılda ama cidden çok güzel davraniyordu bana çık güzel gidiyordu ilişkimiz ama hersey bi anda oldu
- +1 yıl
İnan bana gerçekten aşık olan adam karşılık bulamadığında bile hemen başkasına gitmez acı çeker yas tutar belki içer s*çar her gece sarhoş olur belki gizli gizli yanlız başına ağlar ama asla başka kadına gitmez seni seviyorum sana aşığım deyişlerine kanma bro öyle aşkta olmaz sevda da
Soran+1 yılHaklısın çok teşekkür ederim sevilmediğimi anladim zaten bu soruyu sorarak
O kızla seni aldatmış olabilir ya da o kızla olmak için bi adım atmıştır kız kabul etmemiştir sonra kız buna istek atıp mesaj atınca çocuk bahaneyle senden ayrılıp seni takipten çıkarmış olabilir olabilirde olabilir.. bir sürü seçenek yazarım burda😅
16 Yorumla
Soran+1 yılYaa bence çocuk kıza istek atti ve daha öncede konuşmuşlar ki kizda sürekli bu çocuğun takip isteğini kabul ediyor karşılıklı bir şey kızdan bence ışık görünce gitti bence öyle
Soran+1 yılHaklısınız ben ders çalışmaya devam edicem bu durum ders çalışmamı biraz etkiledi ama halledicem teşekkür ederim size de
Soran+1 yılBen üniversite okuyorum şimdi kpss ye çalışıyorum atanmak istiyorum hepimizin önüne güzel insanlar çıkar inşallah 🥺🥺
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklere güvenmemek lazım ya öyle hiçbirşeyi yapmaz dememek lazım. Ayrılınca insan bir üzülür depresyona girer bir süre vefadır bu eğer yapmıyorsa Allah’a havale et. Var öyle çok erkek bende rast geldim üzülürüm üzülürüm ki verdiğim değere üzülürüm
416 Yorumla
Soran+1 yılÜzüldüğünü daha görmedim yaa seviyormuş gibi davrandı bir görsen sanki aşkımdan oluyordu yani senden ayrılamam sensiz yapamam falan diyordu kavga rttigimiz gece o kıza istek atti beni instadan cikardi
Cevap sahibi+1 yılAynı ben aynı şeyi yaşadım
Cevap sahibi+1 yılBurdan tanıştık neler yazdı ama olmadı bir şekilde birkaç gün sonra burdan kızları özele çağırdığını gördüm
- +1 yıl
heee bak doğru diyorsun var öyle tipler ama kızlar şu erkeklere güvenilmez kelimesini silin artık hafızanızdan sizler gidip ayran gönüllü erkeklerle takılırsanız ki bunu bile bile yapanlar var sırf yakışıklı ya da karizmatik diye takılırsanız kusura bakmayın ama muz kabuğuna basarsan kayarsın düşünce ağlamayacaksın o yüzden tercihlerinizi aklınızla yapın gönlünüzle değil saygılar
Cevap sahibi+1 yıl@Memleket23 ben dindar biri Allah’a bağlıdır zarar gelmez diye düşündüm de konuştum valla
Cevap sahibi+1 yılKimseyi dine karşı soğutmak istemem ama bazıları kullanıyor bunu
Soran+1 yılHayir adam çirkin ördekten daha çirkindi konunun tiple alakası yok valla ahahaha
- +1 yıl
@Memleket23 Siz kızları yakışıklı erkek delisi gibi niye görüyorsunuz ya? İçimizin ısındığıni severiz iste. Ben bana her teklif edene karşılık vermek zorunda değilim. İçlerinden birine kalbim çarpmıştır birseyi çekmiştir beni gözüme ıyi gelmiştir aşık olmuşumdur. Sonradan hayal kırıklığına uğratiyorlar ne yapalım
- +1 yıl
Ya Nolur Çoğul Tutma Bütün Erkekleri Aynı Kefeye Koyma Benim Çok Zoruma Gidiyor Abaza Olmadığım Halde Abaza Damgası Yemem Hiç Sevgilim Olmadı Yapmadım Neden Biliyor Musun Bilmem İncitirim Canını Acıtırım Ben Kimsenin Canını Yakmadım Yakmayacağımda 5 Vakit Namazımı Kılıyorum Allah'a Şükür Ama Yemin Ederim Hiçbir Kıza Kötü Davranmadım Çok Sevdim Sevilmedim Aldatmadım Zoruma Gidiyor Artık Aynı Kefeye Koyulmak...
- +1 yıl
Ayrıca Kız Arkadaşlarım Oldu Onlara Sapık Mesajlar Atmadım Ama Mesajlarıma Bakmazlardı Hiçbir Kız Mesajlarıma Cevap Vermedi Bu Soruyu Soran Kız Bile Artık Sorularıma Cevap Vermiyor Kızlar Beni Hiç Umursamıyor:(
- +1 yıl
@bitirim_05 içinizin ısındığını sevmek yerine birazda mantığınızın sesini de dinlemeyi öğrenebilirsiniz mesela hayal kırıklığına uğratanlara şans vermeyi devam ediyorsanız o sizin suçunuz sonra gelip ağlamayın
- +1 yıl
@SoaringDragon Aşkta mantık yoktur siz de bunu bilin. Ayrıca karşıdaki insanın hayal kırıklığına uğratacak biri olup olmadığı anlasilmiyor. Hayal kırıklığı nedir onu öğrenin önce. İyi sandığınız birinin aslında iyi olmadığını sıze karşı yaptığı yanlıştan sonra anlamanızdir. Siz kendinizin nasıl nasıl ıyi olduğunuzu iddia edebilirsiniz? Peygamber misiniz ki hayal kırıklığına uğratmam diyorsunuz
- +1 yıl
@bitirim_05 bacım sen mantığınızı kullanın derken bunun neyini anlamıyorsun duygudan yana mantığınızı da ortaya koyun diyorumki daha az acı çekersiniz bu şekilde ilerlemeye devam ettiğiniz sürece sizi çok seven kişiyi kaçırmazsınız her zaman karşınıza bu tarz insanları hayatına almaya devam ediyorsan o zaman her erkekleri suçlayamazsın böyle bir hakkın yok çünkü sen irade sahibisin ve kimlerin iyi veya kötü bir insan olduğunu az çok kavramlayabilecek kişisin birisi senin güvenini sarsacak bişey yaparsa oturursun bu tür durumların hoşuna gitmediğini anlatırsın sonra yine yaptı mı o zaman ayrılıverirsin güven probleminden bahsettin ona bakarsan benimde çok canım yandı asıl sizlerde hiçbir zaman güvenilmezsiniz bizde size güven duymuyoruz çünkü hepiniz öyle insanlara şans vermeye devam ediyorsunuz sonra sizi çok seven kişiyi görmezden gelip sıkıcı bulmaya devam ediyorsunuz sonra da bütün erkekler böyle diyerek genelleme yapıyorsunuz kusura bakmayın ama sizin böyle bir genelleme yapmaya hakkınız yok çünkü eğer bu tarz insanları seviyorsanız demekki sizin narsist kişilikli insanlara şans verme gibi bir kişilik bozukluğunuz mevcut demektir sonra size gerçekten değer vermeye çalışanlara sıkıcı gözle bakmak durumunda kalmazsınız
- +1 yıl
Yoksa size gerçekten değer vermeye çalışanlara sıkıcı gözle bakmak durumunda kalmazsınız*
- +1 yıl
@SoaringDragon Hala aynı şeyi söylüyor ya. Kardeşim kiz yukarıda ne demiş abdestinde namazında birini sevmiş o canını yakmış. İnsanların içini mi açıp bakalım? Falcı miyim ben ne bilelim kim kimi hayal kırıklığına uğratır? 30 yıllık kocası aldatıyor karısını o tanıyamamış biz nerden bilelim? Boş konuşma artık
- +1 yıl
@bitirim_05 bunu bilmen için illa kavun olmamız gerekmiyor tavırlarından da anlarsın sana karşı nasıl birisi olduğunu sen gidip eğer hala sana farklı davranan insanla ilişki kurmaya devam ediyorsan sorun sende bizde değil çünkü hiç ilişkini gözden geçirip adam akıllı konuştun mu adamla hoşuna gitmeyecek şeylerden bahsettin mi eğer bahsettiysen ve bir daha yapıyorsa o zaman yol ver gitsin herkesi bi tutarsanız sizi cidden sevecek insanı görmezden gelmeye devam edersiniz kafanızı zorlayın azıcık
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana görücü usulüyle evlenmek üzere olduğumuz sserrefsız esc leri takip edşyordu üstelik kendi tanışmamızın il gününde ben instayı silicem fuhus yeri bura diyordu ben de inandım ama aylar sonra çok rahatsız oldum hala silmemişti çünkü ve sileceğim diyordu haftaya evlenecektik hadi evlenelim acele edelim diyordu evlşlşk için ama kızları silemiyordu ben de ailesine anlattım tüm arkadalarının pavyona gıttıgı nı seks ılkskısının olduğunuda anlatmıştı marifet gibi hepsini soyledm ailesine ve terkettım şu an iyi ki tekrettim memeleri full acık esc kızları takip ediyorhala
14 Yorumla
Soran+1 yılBu da tam tersi sadece bir kızı takip ediyor ve ondan vazgeçemiyor
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl@esmerimbiciiim aynen ya Allah kurtardı..
Cevap sahibi+1 yıl@soran üzüldüm eğer öyleyse vazgeçmelisin
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu zamanda erkekler kızlarla oynuyor, duygularını hiçe sayıyor. Başka birini bulunca, ümit verdiği kızı eşya gibi fırlayıp atıyor. Eden bulur, bulsun da zaten. Sana yazdıklarını o kız öğrenmeli belki o da uzaklaşır çocuktan. Çünkü aynı şey onun da başına gelebilir ilerde. Necla Nazır, Ferdi Tayfur örneği.
01 Yorumla
Soran+1 yılYaa şimdi o kızı az çok tanıyorum Vee herkese yalan yanlış şeyler söyleyecek birisi p yüzden yazmak istemiyorum kızın en yakın arkadaşı her şeyi biliyor kızın arkadaşından dedikleri haricinde
- Aşk İlişkileri konusunda 461 cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik düşüncesinde olan bir insan niye böyle şeyler yapar ki? Güzel ayrılmayı da bilmeli insan. Bence senin onu stolklayacagini bildiği için yapmış. Stolklama, umrunda olmasın. Kendi hayatına bak..
14 Yorumla
Soran+1 yılHesabı gizli ilk o kıza istek atmis sonra beni çıkardı gördüm bende zaten
Soran+1 yılEngelledim ki görmeyeyim
- +1 yıl
Engelleme bir şey yapma ya umursama kısacası
Soran+1 yılAhahahah tamam
Sevgilin zaten hedefine o kızı koyduğu için seninle ayrılma bahanesi olarak kullanmış senin geç yazmanı, ya da ayrılmakmi istiyorsun demeni... kısacası bahane geziyormus seninle ayrılmak için ve sende ona vermissin
14 Yorumla
Soran+1 yılDemi onu istediği belli en azından beni oylamasaydi yaa boş yere 2 senemi verdim
Soran+1 yılOnu istiyorsa baştan tanıyordu niye o zaman olmuyor
Soran+1 yılBundan yaklaşık 6 ay falan önce bir kere kavga ettik ayrılma aşamasına geldik yine ayni kıza istek atmis sadece ona başka hiçbir kıza atmamış sadece servis arkadaşı diye biliyordum arkadaşlarım da daha önce kizla ayak üstü konuştuklarına şahit olmuş o zaman bana dedi normal serviste gördüğüm önemli birisi değil deyip çıkarmıştı
+1 yılKizda gozu varmis. Bazi erkekler iliski surerken yedekte tutar. Beterin beteri var sekerim. Asla ona geri donme birak ne hali varsa gorsun. Universite degilse zaten evlilik hayaldi onu da soyleyeyim.
04 Yorumla
Soran+1 yılYok üniversite okuyoruz bitecekti
Soran+1 yılBaşka birisi ile konuşsa zoruma gitmezdi ama o kızla konusucak yaa çok zoruma gidiyor bi vazgecemedi ondan
- +1 yıl
Bundan haberi varsa bilerek onla da konusuyor olabilir.
- +1 yıl
Kizi sevmediginden
+1 yılSebepler çok farklı olabilir. Duruma göre değişir.
Ama senin durumunda çok belli aslında. Senden ayrılmak istemiş, sıkılmış ilişkiden. O kız ona hep çekici geliyordur. Bir de senin gözüne sokmak istemiş.05 Yorumla
Soran+1 yılYaa daha önce de kızın hakkında kötü konuştuğu mesajlari var bir de son zamanlarda sıkıldığını hissediyordum ama son 2 haftadır falan beni instasindan çıkardığı zaman iste
Soran+1 yılBence o kızdan hoşlanıyor öyle hissediyorum neden bilmiyorum ama
- +1 yıl
Bence de tabiki hoşlanıyor. Ama bence bi şekilde o kız da ona bi yüz vermiştir. O çocuk onu hissetmiştir. Onla bi flört yaşar. Daha sonra ondan da bıkar ve başkasına geçer. Böyledir bu işler. Senlik bişey yok. Takma.
Soran+1 yılAşağıda da yazdım o kız hakkında yazdığı bir tane mesaj buldum orada şey demiş işte ortak arkadaşlarımız var kızla Vee onlar buna sürekli gel sana bu kızı ayarlayalım diyormus kizda sınıfta buna guluyormus eski sevgilim arkadaşına bunları anlatmis
- +1 yıl
Evet, o zaman normal. Senlik bişey yok. Takacak bi durum değil
+1 yılBi yerde okumuṣtum; ya seni unuttuğunu göstermek icin yani bak elimi sallasam ellisi, senden çok var demek için
ya da senden sonra panikleyip acil kız bulmam lazım kafasında olduğu için
02 Yorumla
Soran+1 yılSevmiyorsa sevmiyorum diyebilir bu erkekleri hiç anlamıyorum valla yaa
- +1 yıl
Demezler ya
erkekleri anlayamazsın zaten onlar bile kendini anlayamıyor bide kadınlara derler
+1 yılBu erkekler neden bu kadar karaktersiz ya yüzüne bile bakma bir daha defolsun gitsin bide evlilik hayalleri kurdurtmuş sana o kızı gözüne kestirmiş demekki seni de bırakmak için uğraşmış
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet hatta brn diyordum şimdilik o hayaller için erken bi atanalım diye ama kendisi çok istiyordu hatta annesi ile tanisicaktik ama ben daha erken olduğu için tanışmak istememiştim
Soran+1 yılBundan sonra benim için bitti yaa başka kızı bana tercih etti ne deyim ki ben
Çünkü erkekler başka kızları takip edersem unuturum falan gibi avutmalar yapar, sanki bana başka kız yok mu havalarına girer, unutmaya çalışıırlar falan her neyse. Ne demişler erkeğin o*rospuluğu kızınkinden daha kötüdür.
10 YorumlaÇünkü bu tip kızlar enayi ve saf olurlar, o tip p ç dediğimiz ortalama erkekler tarafından kolayca kandırılıp elde edilirler. Böyle kızları inek gibi sağacan, restoran parası bile ödetirsin bunlara.
00 Yorumla
+1 yılAyrıldıktan sonra ne önemi var ki? Sonuçta bir ayrılık yaşamış ve mantıklı davranmıyor olabilir. Belki üzüntüden belli hırstan her sebepten yapıyor olabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılAma böyle çok kötü kavgalı bi ilişkimiz yoktu her şey güzel gidiyordu gayet güzelde egleniyorduk bunu yaptıktan sonra benim gözümde değeri kalmadı
- +1 yıl
Olabilir. Bence ayrıldıktan sonra kişilerin hareketlerine bakmak ve yargılamak gereksiz sonuçta ayrilmissiniz ve hayatlarınızı devam ettiriyorsunuz
Kendi iç sesimi duymayayım, kafa dağıtayim belki daha çabuk unuturum. Aman egom zarar gormesin, boşta kalmayim vs vs. Biraz da jeton erkeklerde geç düşüyor. Başra bana kız mı yok sonra ühü ühü😭
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 575 cevap paylaştı.
+1 yılO gerçekten seni sevmemiş belliki o başkasını bulmuş seni elden çıkarmak istemiş bahaneler ütetererek hayatından çıkarmış kısacası üzülme giden gitsin boş ver
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 senede bir insan hiç mi sevmez yaa cidden bazı insanları çözemiyorum ettigini bulsun diyorum
- +1 yıl
Amin amin🤲
+1 yılAklı fikri o kızda belli... böyle vasıfsız biri ile birlikte olmaktansa kendi değerinin farkına varmalısın. O sana bir seyler yazana dek lütfen harekete geçme! Yazarsa da güvenmemeni tavsiye ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılBundan sonra asla konuşmam benim için bitti sadece unutma sürem olucak o da biraz uzun olacak gibi o kızdan yaa hoşlanıyor yaa da bende olmayan bir şey var tek dileğim mutlu olamasin
+1 yılEvlilik için hazır olmadığını davranışların hoşuna gitmemiştir ayrıldıktan sonra yanlışlarınız açığa çıkar senin için yaptıkları aklına gelir ve o an dönüşü olmayan yola girilir ve başka bir kızla konuşmaya başlar ayrılır ayrılmaz konuşmaya başlamaz anlayış kelimesi şahsen en önem verdiğim kelime bu kavramı başka kızda daha iyisini aramaya başlar fikrim böyle
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrılır ayrılmaz konuştu ama o bence bir de evet evlilik konusunda bazı uyusmazliklarimiz vardı
- +1 yıl
Ya yolun yolcusu sana yetişir üzülme
İnsan doğası gereği çok eşli polymory bir canlıdır her canlıda olduğu gibi insanın temel amacı da üremektir. Ve kadın doğada hiçbir vasfı olmasada çoğalabilir fakat erkek için durum bu şekilde değildir kadını etkilemesi güçlü olduğunu göstermesi kısacası benden olacak çocuklar sağlam olacaktır izlenimini vermesi gerekmektedir erkek hafta içerisinde 8-10 kere üreyebilirken kadın yılda 1 kere üreyebilir kısacası erkek basar geçer doğamız gereği görevimiz bu
18 Yorumla
Soran+1 yılAma yani sadık değil problem orada ayrıldıktan sonra istediği ile konuşsun karışmam ama hemen ölmüş gibi aynı kişiye kosmasi saçma
Soran+1 yılSence kizla konuşmalı miyim bu durumu ya da kendimi küçük mü düşürürüm
Soran+1 yılAyyy çok iyi söz ahahahah gelirse bunu söyler gönderirim ss alayim ben ahahahahah
Soran+1 yılYok zaten barışmam asla orada bi aldatma var belli yani ama mutlu da olsunlar istemiyorum çünkü ben sağlıkçı olduğum için sürekli onla kızı hastanede gorucem ve zoruma gidicek
Soran+1 yılAyyy valla gönderirim bak ahaha onun tedaviye ihtiyacı var
Seni onunla kıskandırmaya çalışıyor. Ama üzgünüm o kızı beğeniyor ve beğendiği için onunla kıskandırıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılAl benden de o kadar
- Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden seni o kızla aldatmış olabilir ama sen bilmiyor olabilirsin pek çok erkek de bunu gördüm maalesef.
02 Yorumla
Soran+1 yılAma sürekli yanındayım kiz benle görüyordu instasi da o zamanlar vardı
- +1 yıl
Buna rağmen aldatan da var kimseye güvenemezsin
Umursama senin dersinle meskul oldugunu bildigi halde bunu yapiyorsa.. Bak sana bir tavsiye umursama keyfine bak. O adam degilmis.
Esenlikle.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılkızlar neden ayrıldıkları halde hala erkekleri stalklamaya devam eder?
ayrılmışsınız artık kendi yoluna bakcan
12 Yorumla
Soran+1 yılSeviyoruz çünkü ondan olabilir mi hemen ayrılır ayrılmaz başkasının kucağına mi atlayalım yaa
- +1 yıl
seviyosan gitcen konuşcan öyle uzaktan stalk yapmakla olmuyor
+1 yıl2 yıldır sevgili olduğun birnin böylr bişry yapması sizden sıkıldığını gösterir spontane giden ilişkiniz varsa
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıldır sevmedi ise beni yapicak bir şey yok yaa
- +1 yıl
Sevmiyorsa 2 yıldır beraber olmanız saçma bir yerde bir bozukluk vermesi lazımdı üzülme boş ver pişman olur senin gibisini bulamazsa
+1 yılBunu yaparken sürekli aynı kişiyi takip edip çıkartıyorsa o kişiden şüphelen ya o kızla arasında bir şey var ya da o kızdan hoşlanıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılKiz zaten sevgili oldugumu biliyordu Vee her şeyin farkındadır ben olsam farkında ederdim çünkü bence kizda ondan hoşlanıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılOdağını ona ayırmış, senle de dümenden bir kavga çıkararak ayrılmış. Eğer o kızla olmazsa sana döner.
02 Yorumla
Soran+1 yılO kızla olacağına eminim yaa içimden öyle geçiyor bana da dönse aşkımdan ölsem de affetmem
- +1 yıl
yani bir zahmet
Yeni kapılara yol açıyor işte. O yüzden takip ediyorlar, ediyoruz. Çoğu erkek ayrılık acısını atlatmadan başka kızlarda soluğu alır.
03 Yorumla
Soran+1 yılAma başka kızları değil hep aynı kişiye her tartışma sonraei istek atıyor benle barışınca kızı çıkarıyor kizda bu durumun farkinda
Soran+1 yılKızdan mi hoşlanıyor ya da kız mı bunla konuşmaya çalışıyor çözemedim
+1 yılbir erkeği ve kadını ayrıldıktan sonra tanırsınız...
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız 2 yılda taniyamadigim insani 1 gecede tanidim
+1 yılNe yapsın yasmı tutsun? Senin için ağlasın bitirsinmi kendini?
22 Yorumla
Soran+1 yılTamam da normal bi şekilde ayrılmadık ki sadece kavga ettik sence bu normal mi hep aynı kıza istek atması her tartışmada aynı kıza istek atıyor
- +1 yıl
O kadarını bilemem
+1 yılTakma kafaya serbest bırak ne hali varsa görsün belkide hayırlısı boyledir.
02 Yorumla
Soran+1 yılAma ister istemez kafama çok takıyorum bu gidişle düzelemeyecek gibiyim
- +1 yıl
şu an Ki hayatında olan insanlardan çok büyük ihtimalle ailen ve yakın akrabaların harici kimse kalmayacak. Geleceğe güvenle bak ona yorulacagin hergün geleceğinden mutlu daha fazla gün koparıyor gibi düşün...
+1 yılArkadaş sana sadık değil ve o kızla bir çekim bir konusma olmus olabilir ve bildiği halde böyle yaptıysa bahane yaratmıs ayrılmak ıcın.
00 Yorumlaİyi olmuş sana sevgili yaptıysan ilgileneceksin yarım saat de bi yazmak nedir
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam da aşağıdaki mesajlara da yazdım hani mesela diyordum ki şu saat aralığında ders calisicam haberin olsun o da tamam bende calisicam diyordu Vee beraber o zaman diliminde ders çalışıyorduk o bana yazmıyorsun 30 dk da ben ona yazmiyordum ama benim yazmamam sorun oluyordu ondan oncesi mesela gece 12 ye kadar disarda geziyordu bana 3 saatte falan yazıyordu ben kızınca napayim dışarı da mı çıkmadım falan diyordu ayrica 30 dk da çok uzun bir zaman değil
E hayatım o kızdan hoslanıyomus demek ki ayrılın diye çabalıyo neyini anlamıyosun
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten konuşmuyorum ki
Her bulunduğu ortama hızlı adapte olma erkeklerin yapisindandir
01 Yorumla
Soran+1 yılTam tersi aslında yüz yüze insanlarla iletişimi yok sadece instadan yürüyebilir
Erkeklerin sorunu sadece bu yani yahu demek kim ayrılmışsa bitirmiş bir şeyleri ne yapıyorsa yapsın herkes bana ne.
00 Yorumla
+1 yılO kıza zaten kafayı takmış.. o diğer kizi kafasına koyduğu için de senden ayrılmanın yolunu gozlemiş
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet bende bunun instasi vardi ordan geçmiş bilgilerini indirdim arkadaşına yazdığı mesaj o kızla ebe ortak arkadaşlarımız var ona karşı farklı hissediyorum yazmış bende biraz önce ogrendim
- +1 yıl
Tamam işte.. o kız kafasını karıştırmış.. ve senden ayrılmak için takla atmış
+1 yılYazdıklarını okumadım ama haksızsın eminim. Çocuk haklı
01 Yorumla
Soran+1 yılOkuyup öyle yorum yapsaydın yaa çok acimasizsiniz cidden
Kanka Gözü bayadır dışardaymış gibi bi çatlak olsa da yazsam başkalarına diye beklemiş
02 Yorumla
Soran+1 yılDemi demek ki ben onu sıkıyor musum biraz
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenden ayrılmak istiyormuş. Zaten sevse senin ders çalışmana engel olmaz. Benzeri de benim başımdan geçti. İnsan sonradan unutunca onu tarafsız olinca tüm gerçekliği görüyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır kendi de ders çalışıyordu ama ben mesaj atınca hemen görüyordu anında diyordum sen sürekli wpde çevrim içi misin
- Aşk İlişkileri konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler her platformda tanıdık tanımadık karşı cinsi takip ediyor
02 Yorumla
Soran+1 yılAma 1 kisiyi her tartışmadan sonra takip ediyor
- +1 yıl
Profesyonel yedekleme işlemi
Bu erkeklerlen alakali deyil kişiden kişiye deyişir
03 Yorumla
Soran+1 yılBir kız da yapsa ne düşünürsünüz peki ben karakter meselesi olduğunu düşünüyorum
Soran+1 yılBence hiç sevmemiş bile arkadasligim iyimis demek ki
+1 yılAynısını kadınlarda yapıyor o yüzden mecbur kalıyoruz
04 Yorumla
Soran+1 yılKişiden kişiye değişiyor ben erkekler yapıyor demiyorum karakter meselesi ben onu hala bekliyorum mesela bana da istek atanlar var ama onaylamıyorum çünkü ben sevgime sadık birisiyim
- +1 yıl
Senin gibi kadınlar çok az alayı ilgi delisi
- +1 yıl
Karakterli alakalı kesinlikle yaptığı ayıp ama yapacak bişey yok sende yoluna bak artık boş ver değmez
Soran+1 yılEvet çoğu kişi öyle ama oyle olunca seviliyorsun biliyor musun böyle beklersem ben onu o gelip ağzıma eder geri gider anlayacaginiz
Yedekleme yapıyor, onunla bozuşunca sana gelecek
010 Yorumla
Soran+1 yılDemi sürekli ona dönüyor onla olmayınca bana döndü gibi bir şey olucak
Soran+1 yılAmin insallah yaa cidden karaktersiz birisi için üzülüyorum kaç gundur
Soran+1 yılAma üzülüyorum yani yaa 2 sene de olsa bej o kadar emek verdim ona simdi yeni birisini tanımak istemiyorum sanki ona ihanet ediyormuşum gibi geliyor asiri üzülüyorum başkaları istek atınca bana tiksiniyorum resmen
Soran+1 yılHayır yaa ne alaka ben cok kıskancım bundan sonra olmaz o zaten ama biraz zaman gerekli benim için sindirmek lazim
Soran+1 yılAşık oluyoruz kör olmamız normal değil mi
Gizli Üye(18-24)+1 yılSevdiğim Kız Beni Terk Ettiği Gün Instagram Hesabımı Kapatmıştım 2022 Yılının Ocak Ayından Beri Kapalı Hesabım Yıl Olmuş 2023 Eylül Ayı
140 Yorumla
Soran+1 yılBir şey sorucam birisini eğer seviyorsan boşlukta dahi olsan başka kızla konusur musun
Cevap sahibi+1 yılHayır Aslan Ben O Kadar Karaktersiz Değilim Bak Benim Aşık Olduğum Kız Beni Hiç Sevmedi Değer Bile Vermedi Benim Sevgim Ona Yetiyordu Hâlâ Başka Kızlara Bakmıyorum 2 Yıldır Onu Bekliyorum Belki 1 Gün Gelir Diye
Cevap sahibi+1 yılBuluşma Teklifimi Reddetti Hep Sırf Onu Görebilmek İçin Bilmediğim Caddeleri Sokakları Mahalleleri Gezdim Ama Göremedim 3.5 Yıl Tek Taraflı Platonik Aşk Yaşadım O Beni Hiç Sevmedi Ben Onu Çok Seviyorum Kalbimde Aklımda Başka Bir Kız Ondan Başka
Soran+1 yılKeske bana da böyle birileri denk gelse cidden bende aynı durumu yaşadım sevmiyormuş beni belli 2 senedir onun gözünde değerim olsa bana bunu yapmazdı yaa
Cevap sahibi+1 yılYaa Üzülme:( Bak Benimde Çok Canım Yandı İntiharı Düşündüm Geceleri Uykuyu Unutmuştum Onun Yokluğu Canımı Acıtıyor Ama Onsuz Hayat Çok Acı bir şey:( Onun şu an Sevgilisi Var Ama Ben Yine Hâlâ Çok Seviyorum
Soran+1 yılYaa var yaa 1 hafta oldu ayrılalı daha doğrusu konuşmayalı gece geç uyuyorum sabah erkenden kalkıyorum yemek yiyemiyorum beni sevmemiş mi diye düşünmekten hasta olucam yaa
Soran+1 yılO da beni aldatmış sanırım
Cevap sahibi+1 yılSen iyi kalpli bir kızsın senin canını çok acıtırlar çünkü merhametli biri olduğunu düşünüyorum canın çok yanar yaşadığın şeyler kolay değil ben 3 yıl yaşıyorum bak ney diyorum sevgilisi var el ele tutuşup Sarılırken Fotoğraflar Paylaşıyor çok zoruma gidiyor bu kadar seveni elinin tersiyle itmek:( umarım kalbin gibi iyi biri çıkar karşına seni çok iyi anlıyorum güzel kız:(
Cevap sahibi+1 yılBizi bu hayatta kimse sevmez ya sevip sevilmeyiz ya kazık yeriz ya da aldatılırız :(
Soran+1 yılYaaa zaten dokunsalar agliycam böyle deme o da bana hep böyle derdi sen çok iyisin hemen seni kandırırlar derdi şimdi çok zoruma gidiyor
Soran+1 yılBu kadar değersiz miydim yaa hemen unutmak ne demek onla hayallerim vardi 2 senede hiç mi sevmedin ne kadar iyi davrandım ona kırılmasın diye lafımı seçerek konuşurdum
Soran+1 yılAldatmış zaten beni çok belli yaa
Cevap sahibi+1 yılYa ben benim aşık olduğum kızı benden kopardılar 5 yıllık dost dediğim insan sevdiğim kızı elimden aldı onu bana düşman ettirdi
Cevap sahibi+1 yılBana seni arkadaş olarak bile sevemedim dedi
Cevap sahibi+1 yılSen yine yüz yüze baktın ben bakamadım buluşma Teklifimi Reddetti Gelmedi :( telefon numarasını vermedi bana
Soran+1 yılAma zaten kiz seni sevse düşman olmazdı sana her zaman yanında olurdu beni de sevgilim tipsiz diye yanıma yakışmıyor diye ayırmaya çalıştılar ben o kişilerle aramı bozdum keşke bozmasaydim degmezmis
Cevap sahibi+1 yılBen Ne Yaşadıysam Onlarda Yaşasın İnşallah Allah Onlarada Yaşatsın Bak Benim Cebimde Param Olmadığı İçin Kimse Beni Arasına Almıyor Kimse Aramıyor Sormuyor Mesaj Atmıyor Sahip Çıkmıyorlar
Cevap sahibi+1 yılHer Hafta Buluşurlar Kimse Beni Çağırmıyor Beni Ellerinde iPhone 11 Altlarında Lüks Arabalar Adam Benden Varlıklı İnsanlar
Soran+1 yılSana şunu söyleyim ben durumu kötü bir insan değilim az çok istediğim ne ise onu alıyorum eğer birisi sana hava atıyorsa ya da seni bu yüzden disliyorlarsa karaktersizlerdir bu bi kesin yani eğer o kız da para için gitti ise boş ver oylelerinden hayır gelmez
Soran+1 yılVe sana şunu soyleyum herkes yaptığını kesinlikle yaşıyor birgun diyecekler ona bunu yaptığımız için oldu diye
Cevap sahibi+1 yılYa Gerçekten Çok Zoruma Gidiyor Sürekli Buluşuyorlar Geziyorlar Herkes Herkesle Buluşuyor Beni Kimse Çağırmıyor Arayan Yok Soran Yok Mesaj Atan Yok Zengin Olmadığım İçin iPhone'um Olmadığı İçin Altımda Araba Olmadığı İçin
Cevap sahibi+1 yılÇok Zoruma Gidiyor Onların En Kötü Günlerinde Koştum Bir Tek Ben Vardım Benden Başka Kimse Sahip Çıkmadı Yardım Ettim Koştum 2020 Yılında Arkadaşım Babam Yoğun Bakım Yatıyor Senin Kalbin Temiz Dua Eder Misin Dedi Bak O Bile Sahip Çıkmıyor Cidden Zoruma Gidiyor Bu Kadar Haksızlık Görmezden Gelmeleri
Cevap sahibi+1 yılKekeme Olduğum İçin Dalga Geçtiler Ağzımı Taklit Ettiler Gülme Hastalığım Var Elimde Değil Çok Gülüyorum Yemin Ederim Bilerek Gülmüyor Deli Diyerek Aşağılarlardı Beni Hatta Benim Hafız Arkadaşım O Deliyi Aramıza Çağırma Delinin Yanında İşi Yok Demişti
Soran+1 yılYaa bak ben hemsireyim sana bu konuda yardımcı olabilirim
Soran+1 yılAma zaten böyle insanların arasına girme Vee simdi gidip instani açıyorsun mutlu olduğun fotoları paylaşıyorsun kıskansın pislikler
Soran+1 yılAyrica kekemelik için de kitap oku müzik dinle çok fazla o zaman geçer benim babamda da var bir zaman sonra çözülüyor büyük ihtimal anksiyete ve panik atak da var sende onun için de insanlarla çok iletişime geçmen lazım mesela markete gittiğin zaman çalışana soru sor iyi geceler teşekkür ederim gibi cümleler kur bir zaman sonra kendine güvenin geliyor Vee en önemlisi ozguven seni tanımasam da sen onlardan daha iyisin ozguvenin yerinde olsun asla basın aşağıda yürüme
Cevap sahibi+1 yılYa ben gerçekten sonsuz teşekkür ederim çok teşekkür ederim sonsuz teşekkür ederim moral verdin mutlu ettin beni bana ön yargılı bakmadın bu sitedeki bütün kızlar bana ön yargılı davrandı çok Teşekkür Ederim
Cevap sahibi+1 yılÇocukluğumda ailem Beni Kekemeliğim Geçsin Diye Rehabilitasyon Merkezine Göndermişti Kadın Bir Hoca Beni Döverdi Ondan Sonra Karanlık Bir Odaya Kilitlerdi Saatlerce Ağlardım Yalvarırdım Kapıyı Aç Abla Diye Yoksa Normalde Kekemeliğim Geçme Aşamasına Gelmiş
Soran+1 yılOn yargılı davranan insanda sorun bulurum ben herkesin kusurları olabilir herkesin bi kötü yanı vardır eğer insanlar bunu kullanıyorsa o kişilerden uzak duracaksın benim hayatımda öğrendiğim en güzel şey onyargili olmamak Vee ben zaten çok gördüm insanların en kotu zamanlarını rica ederim ben burdayım hep
Cevap sahibi+1 yılRehabilitasyon Merkezindeki Hoca Beni Dövüp Karanlık Odaya Kilitlediği Dahada Arttı Korkudan Çocukken Çok Psikiyatri Doktorlarına Gittim Bazen Aklıma O An Karanlık Odaya Kilitlediği Çok Kötü Oluyorum
Cevap sahibi+1 yılÇocukluğum Çok Kötü Geçti Karanlık Odaya Kilitlerdi O Kadın Hoca Beni İlk Okulda Öğretmenim Maymun Derdi Bana Kekemeliğimle Alay Ettiler Gülme Hastalığım Olduğu İçin Deli Dediler Hor Gördüler Küçük Gördüler Aşağılanmaya Alışığım Ama Kime Yardım Ettiysem Kimin Kötü Gününde Yardımcı Olduysam İyi Gününde Bana Sırtı Çevirdikleri ni Gördüm
Soran+1 yılVicdansızlar yaa ettiklerini bulurlar insallah cidden çok üzüldüm ama karma var herkes yaptığını yaşar sen emin ol ettiklerini bulurlar insallah aptallar yaa
Cevap sahibi+1 yılOnlara Göre Asıl Vicdansız Benim Gerçekten Enayi Gibi Bütün Dediklerini Yaptım Hele O Arkadaşımın Senin Kalbin Temiz Babam İçin Dua Eder Misin Dediğini Asla Unutmam Karşılığında Teşekkür Olarak Ölümle Tehdit Etti Beni Küfür Etmişti
Cevap sahibi+1 yılNeden cevap vermiyorsun
Cevap sahibi+1 yıl?
Cevap sahibi+1 yılNeyse kb rahatsız ettik senide umursanmadığın için Tşkkrler
Cevap sahibi+1 yılBana neden cevap vermiyorsun bir şey mi yaptım herkese cevap yazıyorsun ama?
Soran+1 yılSenle olan konuşmamızın bittiğini düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılYa Özür Dilerim Kusura Bakma Keşke Söyleseydin :( Bilmiyorum İyi Biri Olduğun İçin Kanım Isındı Bir Anda Ama Neyse Tekrar Kusura Bakma Rahatsız Ettiğim İçin Hakkını Helal Et.
Soran+1 yılHelal olsun teşekkür ederim düşüncelerin için kendine dikkat et iyi geceler
+1 yılO kizdan bir adim almis olabilir bahane aramis ayrilmak icin
04 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum her tartışmada o kıza istek atıyordu
- +1 yıl
Sana geri donecektir kabul etme
Soran+1 yılO kıza sürekli istek atıyor yaa sence o kızla konuşmuş mudur daha önce kizla da ortak arkadaşımız var onlar sevgili olduğumuzu biliyorlardı
- +1 yıl
Konusmasa sence surekli ona gider mi aralarinda senin bilmedigin bir suru sey gecmis olabilir
+1 yılSevnenıs demekkı seven biri oyle yapmaz cunku ozgur kalınca hemen baslamıs kız tavlamaya
01 Yorumla- +1 yıl
@Jertson aynen kanka senin kadar guzel yakısıklı degıl herkes :)
+1 yılKaraktersiz çoğu da o yüzden ava çıkıyorlar küçük akıllarınca
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kızlar da ediyor ama erkekler daha çok göze batıyor 😄
00 Yorumla
+1 yılöyleleri karaktersiz sende karaktersize fenk gelmişsindir
00 Yorumla
+1 yılBahane yaratmış tamamen ayrılmak için. Yüksek ihtimalle de o kızla seni aldatmış.
00 YorumlaAnneannemin güzel bir lafı ile cevap vermek istiyorum, odu ocağı sönsün onların.
00 Yorumla
+1 yılÖylelerine karakteri bozuk kişiler diyoruz o yüzden
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yıltek bir kişiymi takip ediyor :D neden?
ayrıca etsin takip ne olacak ayrılmışsınız sonuçta ne önemi varki
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılErgenin tekiyms unut gitsn kimi takip ederse de etsn
00 Yorumla
+1 yılsen boş ver karga çöplüğüne geri döner acısı sonra çıkıcak
00 Yorumla
+1 yılBu bir nevi meyhaneye gitmek gibi... ama hiç hoş karşılamam tabi ki...
00 YorumlaArayı soğutmadan yeni birilerini bulmaya çalışıyor, erkek milleti boş duramıyor.
00 Yorumla
+1 yılSebebi farklı olabilir falan demiş dostlar ne farklısı bu bildiğin adilik kendini bulunmaz Hintçe kumaşı sanmasın kimse eğer biri senden sonra başka bir seçenek sen yoksan o var gibi davranıyorsa sadece yürü de kaçan kovalanır….
01 Yorumla
Soran+1 yılAyy evet başka bi sebebi yok bunun yani
+1 yılHerkes için geçerli değildir, gerçekten seven bir süre dişi sineğe bile bakamaz
00 Yorumla- Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler ayrılır ayrılmaz neden Instagram'dan kızları takip eder?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer