İnternet & Teknoloji Bilmediğiniz numaralardan gelen aramayı açar mısınız? Ꮇasquerade Takip Et Xper 4 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Güncel diyelim Güncellemeler+1 yıl İyi geceler Bilmediğiniz numaralardan gelen aramayı açar mısınız? Cevapla Numara Soruları Arama Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. hayır açmam 1 0 Yorumla
akdem906 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl açarım tabii hele ki sürekli telefonla görüşme yapmanız gereken bir işiniz var ise zaten açmak mecburiyetinde kalıyorsunuz 2 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Anlıyorum teşekkür ederim Yorumla
Kardelen236 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Açarım adam yemiyorlar sonuçta baktım sakıncalı birisi engellerim. 1 2 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Teşekkürler tabi sende haklısın Yorumla Kardelen236 +1 yıl Rica ederim🙂 Yorumla
MuammerCan2 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl valla ben gün boyu telefonu rahatsız etme modunda kullanıyom en ideal yol o cünkü :) 1 2 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Hmm ama acil numaralar olabilir Yorumla MuammerCan2 +1 yıl acmıyorum ki hic kimseyi Yorumla
flawsome25 Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 382 cevap paylaştı. O numaraları otomatik olarak engellediğim için hiç uğraşmama bile gerek yok 0 0 Yorumla
Mascren Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Açmam açarsam da önce karşı tarafın konuşmasını beklerim 0 0 Yorumla
Absürttbirisi Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Birinden arama beklemiyorsam açmam 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Evet yani ne olduğu belli değil sonuçta Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Açmıyorum valla 😄 1 3 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl En iyisi Yorumla _Elyise +1 yıl Uğraşamam valla hem neden gizleniyorsun değil mi 😄 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Yani Yorumla
Wierdo Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 48% +1 yıl Açarım heyecan olsun 😂 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Ahaha 😅😂bence de Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Bılınenlerı de acmıyorum onu da acmam 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Hmm oda iyiymiş Yorumla
İrrae Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Üçüncü kere ararsa evet 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Yani mantıklı Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Aciyorum hep hatta sıkılınca rastgele numara bile arıyorum jssjjs 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Hahah oda iyiymist Yorumla
mertcanistanbul Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl ben direkt engellerim 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Ben engellemiyorum ama açmıyorum da Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 501 cevap paylaştı. Acarim is icindir 1 0 Yorumla
phoebe1 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Açmıyorum, ısrarla çaldırırsa engel atarım. 1 0 Yorumla
Kartopu0 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Meraktan açıyorum 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Merak en büyük tutkumuz Yorumla
Karabelaa34 Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 94% +1 yıl Açıp sövüyorum 😂 1 3 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Yok artık niye :) Yorumla Karabelaa34 +1 yıl Aaa zahmet etmiş aramış o kadar açmasam olmaz gece uyku tutmaz beni 😂 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Alemsin 😃😅 Yorumla
KralSamet23 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 60% +1 yıl Açarım 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Aç bakalım Yorumla
ballistic Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Açmam. 1 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Yani açmak sakıncalı Yorumla
EskiBirYoda Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Açmam yabancı birinden arama beklemiyorsam 0 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Yani mantıklı Yorumla
ZeynoşHanım Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ben açarım çoğu zaman kargodan arıyorlar 0 1 Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl Öyleyse sıkıntı yok Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Açıyorum, çünkü nedn açmayayım? 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı. açmam 1 0 Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 377 cevap paylaştı. açmam 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı. Açıyorum. 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı. Evet açıyorum 1 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl 7 ise açarım 0 2 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl +7.. Yorumla Ꮇasquerade +1 yıl +7 mı nasıl yani Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
hayır açmam
açarım tabii hele ki sürekli telefonla görüşme yapmanız gereken bir işiniz var ise zaten açmak mecburiyetinde kalıyorsunuz
Anlıyorum teşekkür ederim
Açarım adam yemiyorlar sonuçta baktım sakıncalı birisi engellerim.
Teşekkürler tabi sende haklısın
Rica ederim🙂
valla ben gün boyu telefonu rahatsız etme modunda kullanıyom en ideal yol o cünkü :)
Hmm ama acil numaralar olabilir
acmıyorum ki hic kimseyi
O numaraları otomatik olarak engellediğim için hiç uğraşmama bile gerek yok
Açmam açarsam da önce karşı tarafın konuşmasını beklerim
Birinden arama beklemiyorsam açmam
Evet yani ne olduğu belli değil sonuçta
Açmıyorum valla 😄
En iyisi
Uğraşamam valla hem neden gizleniyorsun değil mi 😄
Yani
Açarım heyecan olsun 😂
Ahaha 😅😂bence de
Bılınenlerı de acmıyorum onu da acmam
Hmm oda iyiymiş
Üçüncü kere ararsa evet
Yani mantıklı
Aciyorum hep hatta sıkılınca rastgele numara bile arıyorum jssjjs
Hahah oda iyiymist
ben direkt engellerim
Ben engellemiyorum ama açmıyorum da
Acarim is icindir
Açmıyorum, ısrarla çaldırırsa engel atarım.
Evet bakarım bi kim köpek diye
Açarım maksat eğlence
Genelde cevaplamıyorum
Meraktan açıyorum
Merak en büyük tutkumuz
Açıp sövüyorum 😂
Yok artık niye :)
Aaa zahmet etmiş aramış o kadar açmasam olmaz gece uyku tutmaz beni 😂
Alemsin 😃😅
Açarım
Aç bakalım
Açmam.
Yani açmak sakıncalı
Açmam yabancı birinden arama beklemiyorsam
Yani mantıklı
Ben açarım çoğu zaman kargodan arıyorlar
Öyleyse sıkıntı yok
Açıyorum, çünkü nedn açmayayım?
açmam
Açmam ya
açmam
İşim gereği açmaya mecburum
Hayır
Açmam
Açmam
Açıyorum.
Evet açıyorum
Açmam
Açarım
Açarım
7 ise açarım
+7..
+7 mı nasıl yani
Hayır
Hayır açmam
Evet açıyorum
Açmam.