Açmam tabiki de. Bir de benim telefonda yabancı numaraların şüpheli olup olmadiğı aradıkları zaman gözüküyor. Şüpheli numaraysalar bana şikayet etme ve engelleme opsiyonu sunuyor telefonum bende direk şikayet edip engelliyorum. Bu arada telefonumun markası Samsung A31
Hayır açmam en sevmediğim şeydir ya tanımadığın birinin araması falan yabancı numara gördüğüm an hemen engelliyorum sevmiyorum numaramın yabancı birinde olmasını
İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
Asla Açmam Engellerim hatta ki Dangalak mıdır nedir yabancı numara kaç gün önce aradı beni birde sanki tanıyor mus gibi Mesaj attı merhaba ben burak diye banane ak Yani kimsin nesin Nerde denyolar var beni bulur engelledim güzel kardeşim yi