Direkt telefonu açar mısınız yoksa bir daha aramasını mı beklersiniz? Yoksa sonra siz mi ararsınız? :D 


Açıp sessiz kalıyorum sesini duyana kadar, eğer sesinden tanıdıysam normal konuşuyorum ama kim olduğunu bilmiyorsam bir kez kimsiniz diye soruyorum. Cevap vermezse kapatıp engelliyorum
Telefonuma bilmediğim numaralar spam veya olası dolandırılıcık diye düşüyor onları kesinlikle açmıyorum ve engelliyorum. Gizli zaten kapalı. Diğerlerinden tedirgin olsam da açıyorum.
Cevap
21Cevap
Açıyorum ama her zaman bir tedirginlikle sanki ne varsa panik atak geçiririm resmen😄😄
Fazla stres öldürür xd
Az kaldı zaten 😂
Yok yok stres yapma😆
Denerim 😅😂
Hayır hatta bikackez ararsa engellerim
Ben kim olduğunu merak etmiyom belki tanıdığım biridir ama açmam
, annem falan wp kaydedip fotoğrafına bakıyor, benim umrumda olmaz
Açarım. Duymadıysam sonra tekrar arayabilirim bazen de işi olan tekrar arasın derim ruh halime bağlı biraz da.
Hayır açmam. Bir daha aramasını beklemem ve aramalara geri dönmem. Umursamıyorum bilmediğim numaraları.
Bugüne kadar hiç açmadım, bilinmedik numaraları. Fakat eğer beklediğim iş üzerine telefon varsa geri dönüş yaparım. Yoksa işim olmaz.
Araştırır gerçek numarasını bulur gizlemeden onu direkt ararım
İlk adım kaydedip wpden bakmaktır net şaşmaz ahahaha
Eğer kaçırmışsam önce mesaj atıyorum. Denk gelmişsem de çoğunlukla açarım. Gizli aramalara ise zaten kapalı telefonum.
Tanınmayan, kayıtlı olmayan numaralar zaten otomatik meşgule düşüyor.. tabi yabancıların beni araması engelli, açmam da zaten..
7 gün 24 saat kim ararsa arasın açarım. Tuvalette dahil
Bu kadar özele girmenize gerek yoktu beyefendi
Bu kadar şaffaf olmanızı kimse istemedi : D?
Mi ayrı yazılır hayır.
Özel hayatınız beni ilgilendirmiyor.
Ben sadece fazla özele girmeniz gerekmiyor dedim.
Mu ayrı yazılıyor Beyefendi.
Ayrıca isterseniz türkçe ögretmeni tutabilirim sizin için.
Yine de türkçenizi geliştirmeniz gerekiyor.
Ah iğrençsiniz.
Ayrıca bayan değil kadın mağarada mı yaşıyorsunuz?
Tamam.
Çok kabasın sana iyi günler mi diyeceğim bir de?
Mesaj isteklerini açar mısın hayır deme ve aç.
Takip et beni.
Acarım ama hemen alo demem ilk karşıdakinin sesini duymam lazım
Acmam. Hemen kaydeder whatsapp tan bakarım. Sonra üzgünüm müsait değilim kimsiniz diye sms atarım
Wp'den bakarım tanıyosam geri ararım yoksa geri dönmem
Yok ya asla açmadım tanıyan whatsaptan yazar zaten.
Bazen cevap veriyorum bazen de bir daha arasın çok lazımsam diyorum
Açmam. Kaydedip whatsapp profiline bakarım. Tanıdık biriyse geri dönüş yaparım.
Evettt djdjdjjdjdjd çok eğlenceli oluyor işletmek amacıyla aracılarsa da
Açıyorum, evde kimi yabancı arasa hemen telefonu bana getiriyorlar. Shdhhdhdj
Açmıyorum. Israrla ararsa babama veriyorum numarasını o konuşup soruyor kimsin diye.
1 2 kere aranırsam açmam ama ısrarla ararlarsa açarım
Açıyorum ama hiç mafya lideri falan çıkmıyor arayan kişi çok üzülüyorum bu yüzden KWBXOBSKCNDLFNDLXB
Arama sırasında kırmızı İşaretli spam olan aramaları açmıyorum telefon uyarıyor zaten şüpheli numara olduğunda.
Açtım bugün açmaz olsaydım.
Neden kimmis
Sapık dfsd
Nereden bulmuş da xd
Evet akrabalarımın çıkma olasılığı yüksek o yüzden 🤣🤣
Açarım açmamak saçmalık zaten
Açarım, en kötü ihtimal sigorts şirketi falandir😅
bazen açıyorum bazen açmıyoeum
Açıyorum. Ama 0212 ise hiç uğraşıyorum.
H ayır açmam sesimi begenir uğraşamam agaa
Merak işte mecbur açıyoruz
Açarım bu ara önemli bir telefon bekliyorum çünkü.
Açarım. Gerekirse yüzüne kaparım diye düşünürüm.
açmam. umrumda bile olmaz.
Açmam bence gerek yok telefon kendisi kapanır 😂
Çok ısrarcı değilse açmam
Açmam da ikinciye ararsa eğer açarım.
Yok açmıyorum önce wp bakıyorum kim diye.
canım sıkılınca rehberi temizliyorum yani açarım
açmak zorunda kalıyorum..
açıyorum tabiiki her an herkes arayabilir
Tanimadiğin numaradan telefon gelmiyir?
Açarım
Acarim
Açarım cekinmem
Tanidigimida acmam
acarim
Açıyorum.
Acarim
acarim
Açmam
Açmam.
açmam
Hemen engelliyorum
Her zaman açarım
Açarım.
Açmıyorum
Evet
açarım
Açarım
Açarım
Merak eder açarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?