Bunu bilen yazabilir mii. Biri mesaj attı ateş atmış hoş çocukta😜 bende mesajı beğendim napayım bana saçma geliyor öyle şeyler. Hemen silmiş bide trip atmış. Ne yapalım yani aydınlatın😁
Güncellemeler
+1 yıl
Bebek bakımı ne alaka kS🚒😄
Hikayeye alev atınca ne cevap vermemizi bekliyorlar😂?
benim zaten instagramımda tanımadığım tek bir adam bile yok, olan erkeklerde ya kuzenim ya çocukluk arkadaşım ya komşum ya normal arkadaşım işte bu kalp gözü atan sözde normal arkadaşım hadsiz manyak hareket işte ki nefret ederim
Yoo, alev atan biriyle sevgili olan arkadaşım şu an nişanlı onlarda öyle tanıştı. Güzelsin anlamında atmıs çocukta konu o değil bana her türlüsü saçma😂
Hepsi birbirinin özentisi, alev atan insan popüler kültür kölesi ucubedir. Konuşmayı bilmeyen yazmasını bilmeyen alev atarak senden mesaj bekleyen zavallıdır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
kaale bile almıyorum öylelerini geçen hafta kalpli göz atmış hikayeme arkadaşım görüldü yaptım geçtim
En iyisi. Yani ne yazmamızı bekliyorlar ne kadar guzel ates falan mi ndskkcmdö her seyi bizden bekleyen erkegi annesi sevsin
benim zaten instagramımda tanımadığım tek bir adam bile yok, olan erkeklerde ya kuzenim ya çocukluk arkadaşım ya komşum ya normal arkadaşım
işte bu kalp gözü atan sözde normal arkadaşım hadsiz manyak hareket işte ki nefret ederim
Ben de bana alev veya diğer emojiler atılınca görüldü atıp geçiyorum
Yanii evet mantıklı bi sekilde yazsaydi bi sansi olabilirdi
Ucuz kurtulmuş garibim 😜
Benim gibi bi insanı kaybetmek iyi bi sey mi sinan dxkskdjdö
Kim kimi kaybetti hiç tartışmayalım bunu istersen 😏
Belki yanlis zamandir dogru zamanda tekrar karsıma cikar :)
Kim bilirr
O bana gene yazarr kader kismet kcldmkffo
Bakıyorumda çok istiyorsun:)
Hoş cocuk
Yaktın beni hain
Tiryakin oldum yarim diye şarkı söyleyerek sesli mesaj at
Mantikli yapicam bunu jdismfjf
Hikayeye alev atan insan ucubedir. Görüldü atmak dışında bir şey tavsiye edilmez.
Katılıyorum. Konuşmak isteyen hal hatırla da başlayabilir yani ne yazabilir insan aleve
Sen al o alevi bir tarafına sok yazabilirdin
Sakinn öşncifkv
Ah ah işte erkekler size yazan tek kişi kendileri sanıyor bende buna tutuluyorum 🤣
Yangın söndürücü at sende 🧯
🚒 fiu fiu
Alev atınca ateş mi ediyorsun diyorlar
O manaymış
Kızlar itici buluyordur inadına hala atmaları peki
Kızın biri içkiyle attığım hikayeye ateş attı ne yapmalıyım
Alev atanın amacı sextir.
Yoo, alev atan biriyle sevgili olan arkadaşım şu an nişanlı onlarda öyle tanıştı. Güzelsin anlamında atmıs çocukta konu o değil bana her türlüsü saçma😂
Hepsi birbirinin özentisi, alev atan insan popüler kültür kölesi ucubedir. Konuşmayı bilmeyen yazmasını bilmeyen alev atarak senden mesaj bekleyen zavallıdır.
Haklısın ya
Ne tribü attı ki...
Mesajı silip engellemiş sanırsam
Cok saygısızca bence
Alev atmak mı
Aynen. Eğer arada bir samimiyet yoksa
Katılıyorum
Genelde bir kaybı olmayan erkekler rastgele
Çoğu kıza yapıyor ve kızda eğer cevap verirse gerisi geliyor
Ya evet hoş çocukta sohbet etmesini bilmeyenle normal mesajlar atmayanla konuşmak gelmsz icimden
boş ver konuşmak isteyen cabalar. Yazarsan gözünde farklı imaj çizersin
alev atmak cok sacma ya 😅😅
Tşkler de 😂
Yangın tüpü 😂😂😂
Su dök su
Sapıklar