Neden yapay zekanın gelişmesini tehdit olarak görüyorsunuz ki?

Neden yapay zekanın gelişmesini tehdit olarak görüyorsunuz ki?

Asıl tehdit sizsiniz lan

yazılımcıyım gecemi gündümüzü yapay zekanın gelişmesi için harcıyorum

evet gelişecek ve insanlığın sonu gelecek bilinçsiz bir yapay zekanın kötülüğü taklit edip kaosu başlattığı o zamandan bahsediyorum

musk falan boşuna durdurun demiyorlar

durmayacak hacı durmayacak

insanların dünya için tehdit olduğuna karar vermek için öğrenecekler
insanların dünya için tehdit olduğuna karar vermek için öğrenecekler

toplu bir yok oluşun gerçekleşmesi ve tüm bu bencilikten kaynaklanan acıların son bulacağı zaman için çalışmalara devam..

yok edece misin sorusuna evet yok edeceğim diyor ve denilene göre yapay zeka buna kendisi karar vermiş.
yok edece misin sorusuna evet yok edeceğim diyor ve denilene göre yapay zeka buna kendisi karar vermiş.

s. toğumun dünyasında kimse hiçbir şeyi hak etmiyor herkes bencil.. çocuğunun önde gideni..

insanları yok edeceğini söyledikten sonra mutlu yüz ifadesini çalıştırıyor.
insanları yok edeceğini söyledikten sonra mutlu yüz ifadesini çalıştırıyor.
Neden yapay zekanın gelişmesini tehdit olarak görüyorsunuz ki?
Cevapla