Kameraya baktığım
Yukarı baktığım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kameraya baktığın daha güzel duruyor ilk fotoğrafta güzelliğin öne çıkmış ama yukarı baktığın fotoğraf çok anlamsız bir fotoğraf olduğu gibi çokta güzel çıkmamışsın. Fotoğraflarda kameraya bakmak yerine başka yerlere bakmak her zaman garibime gitmiştir ve bu bakışları genellikle manzara fotoğraflarında yaparlar, benim fikrim ilk fotoğrafı nereye atarsan at beğenilir.
Cevap
78Cevap
Kameraya baktığın
İlk pozu daha çok hikâyelik gördüm. İkinci poz ise daha çok gönderilik gibi. Ama son karar yine sizin 😄
teşekkür ederim <3
Bence post olarak ikisini de atma sen çok güzel çıkmışsın ama ortam olmamış profil insanın evi gibi daha özenli fotoğraf paylaş bence.
Kameraya baktığın daha iyi. Numaradan şuraya bakarak çek buraya bakarak gözükeyim dememiş olursun gerçekçi ve doğal da olur aynı zamanda...
Kameraya baktığım dediğin de kameraya bakmış bir poz değil ki. Ben ikinciyi seçiyorum, yukarıya baktığını.
Sağ omuzunun üstünden aşağıya doğru baktığın 😊
Yukarı iyi, bende öyle bakıp çekiyorum 🤭
Ulan manken gibi kızsın söyle bakıyorum istesen 10 kişiyi parmağında oynatırsın. Tek eksiğin poz vermek daha iyi poz verebilirsin eminim
Sorunu küçük ekranda gördüğümde yukarı baktığın diyecektim ancak tam halini gördüğümde ilki daha uygun görünüyor 😇
Yukarı baktığın, benim gözüm zirvede zemini napayım bakışı özgüvenide temsil eder
fdghdf
Kanka bunlar gönderi olmaz, olsa olsa pp olur o kadar o da aşağıda ki
niye olmasın
Çok güzel görünüyorsun. Fazla makyaj yok filtre yok.
Bu foto niye okadar çok karşıma cikiyo bile. var mı
Aslında bu gğzel gözler nereye bakarsa baksın sorun değil. Hep gğzelsin bence💋❤️😍😍
Kameraya baktığın diğerinde sipariştik gibi çıkmışsın
İlk attığın resim daha hoş duruyor bence onu yapabilirsin
Ben seni ünlü biri sandım, siteye bak. İçerik diplerde güzellikler rezidansta
Yüzünde makyaj yok sanırsam ikisi de gayet güzel ve doğal yapıştır gitsin bacım
Yukarı Baktığın Bilim Adamı Gibi Düşündürdü Kameraya Baktığınızı Atın🖐
Ben ikisinide atmam ama birini atmak istiyorsan ikinci kötü duruyor
Birinci uygun ⚡
İkinci resmi atma ellerin odun gibi 🤦
Bilemedim ya çok kararsız kaldım gönderi değilde ikisini birden ayarlayıp story arabilirsin
Bence st olarak at yan yana koyup tatlı durur
Neden 57?
Bence birinci
Kameraya baktığım bu arada nasıl güzel bir kızsın ya ekle beni 😂
İkiside güzel ama gönderi olarak birincisi daha iyi
Foto çekilmeden önce akıma kapıldın sanırım. İkisi de kötü
İkili art arda atabilirsin fakat efekt ve tötüş gerek
Seni fotoğrafına 8374738 filtre efekt uygulamadığın için tebrik ederim hemcinsim bir de hala öküz öküz hadsizce ellerin odun gibi diye yorumlar okudum 😵💫 güzel çıkmışsın birinci foto iyi 👍🏻
Fake olmayan yani hiçbiri 😂 dün kasette bu kızı gördüm 😂
@Kdjfkfk keşfette*
Yürümek gibi olmasın ama kişi olarak zaten çok güzelsin. Onun için oylamaya sunmana bile gerek yok at ikisini gitsin. Hatta bence kendini sakla nazar değmesin 😀
Arkadaş siz nasıl selfielerde güzel çıkabiliyorsunuz enteresan pozlar verirken ya? Ben ilkel kabile reislerine benziyorum
Bence kameraya bakmadigin aci daha hos olmus ama yinede sen bilirsin (sen bilirsin deyince kavga cikmazmiz :)
Güzelsin güzel de... şu an sahiden foto paylaşacak zaman mı 🥺🤔
yalnız resimdeki kızın saçlar ten rengi bakışlar çok beğendim be bu kızı :P
Çünkü kızlar yukarı bakımca daha güzel gözüküyor.. senin şu anda güzel gözüktüğün gibi..
Seninle daha önce karşılaştığımıza yemin edebilirim ama kanıtlayamam
bemce cringe duruyor kameraya bakmadan çekilen selfieler
Gel biz bunu alttakine bağlayalım hem güzel duruyor pozlu falan😉 instanıda yaz gelip beğenelim😝
Gönderi değil de ikisi de story olabilir hatta öne çıkanlar a da eklenebilir
İkiside çok güzel yaa, 2. fotoğraf olabilir.
çok tatlısın <3 teşekkür ederimmm
Rica ederim, gerçeği söyledim. 🌸🌺
Ikisinde de yakisikli cikmissin
allah razı olsun brooooo
Rica ederim kiz. olsam verirdm valla
İkisi de güzel valla. Seçemedim 🤷
ya ne tatlısın <3 çok teşekkürler
Rica ederim 🌸
Senin burun yamuk olmadığı foto yani ikinci
burnum yamuk mu
Yamuk duruyor
üzdün
Sanki ben yamulttum fotoda neyse o
Şimdi sen diyince taktım bak ikisi de öyle duruyor
Yamuk duruyorr
Birincide şehla duruyorsun ikincisi daha iyi.
Bu arada erkekler göz teması sevdiği için çoğunlukla 1. ciyi tercih edeceklerdir. Bunu da hesaba kat derim.
kameraya baktığını at
cok kotu bune
Kameraya baktığın daha güzel
Kameraya baktığın olsun..
Bence kameraya baktığın.
Kameraya bak daha güzel
Kırmak gibi olmasın ama ikisi de değil
Hiçbiri.
kameraya baktığın daha güzel hayatım
Kameraya baktığın iyi.
Kameraya baktığın.
İkisi de iyi ikisini de gönder.
kameraya baktıgın güzel
kameraya baktığın. Diğeri çok yapay durmuş
ablama biraz ilgi verelim. instagramdaki ilgi yetmemiş
bu resim biraz daha şekil olmuş...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?