en çok oy alanı atacağım :D pek paylaşan biri değilim. o yüzden hangisi beğenilirse onu seçeceğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
en çok oy alanı atacağım :D pek paylaşan biri değilim. o yüzden hangisi beğenilirse onu seçeceğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Birincisi daha iyi. çünkü daha doğal çıkmışsınız. ama diğer fotoğraflarda güzel siz bilirsiniz bence.
teşekkürler
Rica ederim
Hepsi güzel ama, 3cü fotoğraf muazzam, manzara ile beraber güzel çıkmış
çok sağ ol :)
Rica ederim 🙂
İlk fotoğraf diğerlerinden daha samimi duruyor. Onu seçmelisin.
Suveterini Trendyoldan aldığına yemin edebilirim, ay çok beğendim nasıl kombinledugini gorebilirmiyim🥺
3. çok güzell, ya böyle kızlara çok özeniyorum umarım bende kapanırım
kesinlikle 3. sü
hem doga mukemmel hem de siz guzel poz vermissiniz
Hepsinde çok güzelsin ama en baştaki en iyisi canım 💖
Hepsi güzel🌸. Ama ben 2 ve 3 arasında kaldım. Ama 3 olabilir👌🏻🌸🧿.
Birincisi daha iyi. çünkü daha doğal çıkmışsınız
Birincisi daha güzel diğer pozlar herkes yapıyor artık 😊
Üçüncüsü iyi ama gözlerini açsaydın keşke :)
Hepsi birbirinden güzel, ilk defa KS de doğal berrak tatlı bir kız
Hepsinde de alnın tam şaplak atmalık maşallah asdjdk
3. olanı at
İki ve üç hepsini at ya aslnda hepsi de güzel 231 olarak çoklu olarak at işte
son fotoda biraz zoom yap yuzun cok guzel cikmis 💅
Son fotoğraf tek geçerim. Bu arada enfes guzeelligin var.
Hepsi güzel. Zaten güzel kızsın
birini seç be gönderi atacağım
Nazik kız sandım B yi seçtim. Ayrıca seç be sensin...
birini seçtiğiniz için teşekkürler efem
Rica ederim
En sondakini daha çok beğendim 😊
<3
En kötüsünü seçelim de zevksiz desinler
kırıyorsun kalbimi
Tamam tamam 2. Yi at olay kapansın
1. Postluk
2. Hikaye için
3. cok güzel
1 ve 2 kaydırmalı at diğerini tek çok kararsız kaldiysan ama ben 1 çok beğendim
Burası neresi bu arada çok güzelmiş
instagramdaki like lar yetmemiş gelip bir de burada kendini beğendirmeye çalışıyo garibim :) bir de türbanlı ha
Yukarıdaki kameraya baktığın
Fotoğraflara güzelliği katan sensin hepsi de çok güzel maşallah tam evlenilecek kızsın 😍
Hangisi hoşuna gidiyosa
A ve C iyiymiş. C didim 👍
deniz göl falan hep iyidir boş ver
Üçüncü fotoğraf daha iyi.
Poncik 2. deki de güzel 3. deki de...
Üçüde güzel bence kaydırmalı atabilirsin 😊
Bolulu musun burası yedigoller değil miii
Göl ile olan bence
ne mutlu kızımız
Seçemedim hepsi tatlı 🤭
Hepsini gönder gitsin
Hepsi güzel ama en alttaki daha güzel
Güzelliğin daha çok meydanda bence.
1. İyi
Baştakini seçtim ama sonuncusu efsane
Son fotoğraf idare eder
Ortadaki ve alttakini kaydırmalı at bence
c şıkkı
Kız çok güzel
3. yu seçtim
2.3.
valla şık seçmedim hepsi güzel kardeş
İkinci fotoğraf
Bence hepsi güzel
Bence hepsi güzel ama 3. daha güzel
Hiçbiri çünkü başörtün var.
2 ve 3
Bence üçüncü
3 daha iyi
3. Mük
1. sanki
En altta ki
2 ve 3 arasında kaldım, çok tatlısın bu aradaa💕
Hepsi şekerim ya
2 ve 3🌸
hepsi çok hoş canım
Ortadaki ni paylaş tek geçerim
bennn
Hepsi iyi