Sosyal medyayı tümden hayatımdan çıkarmak, sadece gerekli durumlarda telefonu kullanmak, ne gibi fayda sağlar?

Evet, internetin gereksiz uzun kullanılması, mesaj, iletişim ya da araştırma hariç uzun vakitler ekran karşısında zaman geçirmek maalesef günümüz alışkanlığı oldu, bundan tamamen vazgeçmek istiyorum ne gibi katkıları olur, sanki artık zihnimi de etkiliyor bağımlılık geliştirmiş gibi hissediyorum. Uyku harici en fazla 5 dk da bir bakmak istiyorum. Özel bir konu yoksa günde 1 saat yeterli telefonu elime almam için fazlası yorucu.

Sosyal medyayı tümden hayatımdan çıkarmak, sadece gerekli durumlarda telefonu kullanmak, ne gibi fayda sağlar?
Cevapla