Sosyal medyada yazışırken imla kurallarına dikkat ediyor musunuz? Yoksa "hms ok" tarzında yazışma mı tercih şekliniz :)

Sosyal medyada yazışırken imla kurallarına dikkat ediyor musunuz? Yoksa "hms ok" tarzında yazışma mı tercih şekliniz :)

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ İmlâ kuralları belli bi dengede tutulursa yazılar da daha eğlenceli oluyor. Kendi adıma yüzde yetmiş imla kurallarına dikkat ediyorum fakat yanısıra yüzde otuz oranında tatlı imlâ kuralı ihlalleri de yapıyorum. Bu sayede fikrimce yazı daha akışkan ve ilgi çekici ilerleyerek okunaklı bi hâl alıyor. ⭐ 😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Kesinlikle dikkat ederim teşekkür , ok , sa, selam , nbr , özür , gibi Türkçeyi katleden kelimelerden nefret ederim bu konuda çok hassasım karşımdaki insandan da bu hassasiyeti beklerim örnek : teşekkür ederim yazmak yerine teşekkür yazan birisi değilim yazanada uyuz olurum 😂🤣 adam gibi teşekkür ederim, ya da özür dilerim gibi kelimeler kullanılması hem Türkçemizi düzgün kullanmak ve kişiliğimizi geliştirmek amaçlı daha faydalı olacağını düşünüyorum 🤗
İmla kurallarına dikkat etmeye çalışıyorum.
Fakat benim sorunum imla'dan çok öte bir şey.
Bazen klavyenin azizliğe uğrayıp kelimeleri yanlış telaffuz ediyorum.
Sonradan fark edince bunu ben mi yazdım acaba deyip hayıflanıyorum.
Tabi kelimeyi sonradan silip. tekrardan düzeltip gönderme şansım da olmuyor.
Öylece kalıyor.
klavyenin azizliğine ben de uğruyorum bazen :D
Eyvallah 😂
Evet ederim ve dikkat eden kişi ile yazışmayı severim. 🤓
Ben de öyle 😊
Rica ederim
Cevap
15Cevap
Dikkat ediyorum
Dikkat edemiyorum fazla dikkat edilmesini ise saçma buluyorum sonucta okulda degiliz ki kimi canım imla kuralina cok takintili bazi seyleri bilerek yanlis yazioruz oda diyoki turkceyi bilmio vs. saçma bence
Mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum. Aslında buna biraz takıntılıyım. Yine de bazen ufak tefek hatalar yapıyorum. "İnsanlık hali, olur o kadar" diyemiyorum, oldukça sinirim bozuluyor. 😒🤷🏻😅
Bilgim dahilinde son derece önemsiyorum. Sadece bazen hızlı yazıp, sözlüğün çevirdiği yanlış kelimeler oluyor. Yazdığımı okumadan gönderdiğim için istemsiz hatalarım oluyor. Bunun dışında önemserim çok.
Kısmen dikkat ederim öyle gelişi güzel yazmama ya dikkat ederim ama bazen önemli bir yer olmadigi için cokda kasmam kendimi sonuçta sosyal medya resmi evrak değil 😀
Eğer ki uygunsam dikkat ederim ama değilsem de nbr selam merhaba ii sne gibi kelimeler kullanmam.
Benim için imla kuralları her zaman önemlidir
Evet, imla kuralları kırmızı çizgilerimden biri..
Etmem hızlı yazarım nasıl denk gelirse absürt olmadıgı sürece takılmam
evt mümkün oldugunca yazım kurallarına dıkkat edıyorum ara sıra klavyenin azizliği beni buluyor
Evet, dikkat ediyorum.. Noktalama işaretlerine bile.. 😄
Ederim mümkün mertebe
Evet benim için aşırı önemli bir detay. Çok kuruluyorum şu harfleri yuta yuta yazanlardan.
Nedeeennn
İmla yanlışım çok fazla. Noktayla virgülle aram çok zayıf şu an yorum yazarken bile zorluk çekiyorum bu konuda ciddi bir çalışma yapacagim
Genellikle dikkat ediyorum.
Olabildiğince dikkat ederim.
Etmem , dümdüz yazar geçerim.
Genelde dikkat etmeye çalışıyorum.
Resmi ise evet, burası gibi laylaylom ise hayır.
Dikkat ederim
Asla dikkat etmem demet akalın gibiyim bazeb
Çoğunlukla dikkat ediyorum.
Bazen
Ehh bazen
Elimden geldiğince
Evet mutlaka.
Fazla olmasada evet
Ederim
elbette.
Evet.
Pek değil
Hayır
Kesinlikle evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?