Yoksa hala yaşıyor musunuz hemen cevap verenler? Yoksa tükendiniz mi :D

Yoksa hala yaşıyor musunuz hemen cevap verenler? Yoksa tükendiniz mi :D

geç yazma şöyle arkadaşınsa geç cevap veriyorsa seni önemsemiyor demektir. benim vardı oyle 4 ay dır geri dönüp aramayan sildim bende onu aramadı diye sonra hiçbir şey olmamış gibi mesaj attı sonra nazlanacaksan karı gibi konuşmayalım dedi bende 4 a boyunca yazmadını ona anlattım yol verdim işlerim vardı diyor ama 4 ay ne işi olabilir bir insanın bir ton kişiyle konuştuna adım gibi eminim bunun nedeni ise beni artık eskisi gibi önemsememesi bende yol verdim bunun için bu yaşadıklarımda sana örnek ve ders olsun dostum
İşim varsa belirtir müsait oldukça yazarım. Ama işim yoksa sohbet ekranından çıkmam. Beklerim. Telefonumun zil sesi açık. Hatta benim için özel bir insan ise özel bildirim yapar telefonu yanımda taşır, bana yazdığı zaman bekletmek istemem o insanı. Bu bence güzel bir nezakettir. Karşımdaki insandan da bu nezaketi görmek beni mutlu eder.
Konusuna
Kişisine
Yakınlık seviyesine göre değişebilir.
Bu durumda istisnasız geç yazan açıklama yapmayan tarafa geç cevap verilir kalmadı öyle anında cevap vermeler vs. Geçerli bir neden vardır o zaman direkt cevap veririm artık böyle.
Cevap
64Cevap
Sevdiğim biriyse ışık hızında dönerim mesaja
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐Mesaja cevap yazmak fikrimce her iki kişinin aralarındaki iletişime özgü. Çok mühim bir tavır olabilir fakat her tarzın bir açıklaması vardır. Karşılıklı gelişir. Sadece sevgililer değil her insanın mesajlaşma mantığı onlara aittir. Bence en sinir bozanı sizinle kanka gibi takılma iddiasıyla sizi yiyen toksik kadın arkadaşlardan saatler sonra gelen kısaltılmış ve boş mesajlar.⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Nokta atışı
Teşekkür ederim 😍
Canim kiz ya. Bbsbsb.
13 kişiye birden yazıyor aynı anda.
Sadece seninle yazışıyorum diyor. Zhsbsb Niye? Tam o cümleyi yazarken senle konuşuyor ya ₺!₺!₺! Doğru söylüyor. Bxbdnd
Nasılsın? Diyorsun... 12 kişiyi 3er dakka dolaşıp 36 dakka sonra iyiyim yazıp nasılsın bile demiyor.. bdndndnd
Yazmıyorsun.. diyorsun 36 dakka sonra gelip "bir saatten fazladır konuşuyoruz ya" diyor
Ndnddn
Olay kurgudur.
🤣🤣🤣🤣
Genelde o an cvp veririm tabi o an bir işle meşgul değilsem.. saygı duyarım ama bana da aynı saygınlıkla cvp verilmesini isterim.. ayar olurum çünkü öyle durumlara..
Kim olduğuna bağlı ama genellikle hemen cevap veririm
Her zaman saçma buluyorum mesaja geç cevap verilmesini tabi önemi yoksa kişi için çok önemli bir konu yoksa iş yoksa gibi. Aynı özeni göstermek zorunda da değil kimse umursamazlık düzeyine çıkmadığı sürece.
Beyinsiz ulusumuzun aşağılık kompleksli, iki yüzlü, sahtekar ve omurgasız insanlarından farklıyım. O yüzden de biri bir şey yazarsa yanıtlarım. Yanıtlamadıysam harbi yoğunumdur. Allah bu yaşımdan sonra yalan söyletmesin, karaktersiz etmesin inşallah.
Konuştuğum biri vardı anında yazıyordu artık konuşmaktan o kadar sıkılmıştım ki uyuyor taklidi yapıp sabahın beşinde yazmıştım nasılsa cevap veremez diye ve çocuk anında yazmıştı asla kurtulamıyordum çocuktan.
Benim 1 sn olmadan cevaplarım bu karakterine bağlı abaza lauballi konusan komik olmayan toksit mizah vs gevşek konuşan kişi vs yi cevap asla vermem gördüğüm an sohbeti silerim konuştuğum kişi kalır olur çok konusuyorsam eğer
Mesajın kimden geldiğine göre değişiyor bence yaa ama evet artık geç cevap vermek karşındaki kişiyi bekletmek biraz moda oldu genelde şey degilmi erkekler kız mesaj atacak diye daha çok bekler çoktan görmüştür ama beklesin muhabbeti işte
Onu geç mesaj yazıyosun daha sana insan gibi cevap vermeyenler var. Senin gibi sana aynı duyguyla yazmayan. Havalı sanıyolar kendilerini veya.. neyse. G ö t leri kalkmış varlıklar oluyor genelde.
Eskiden hemen cevap verirdim ama baktım ki hiçbir insan için değmezmiş. Ne arkadaş ne sevgili. Şu an herkes hemen cevap vermememden dolayı şikayetçi. Bizi siz tükettiniz, biz böyle değildik…
Ben böyle değildim sonradan oldm bu kötü kaderi sonradan buldum şarkısı geldi aklıma hemde arabesk hiç dinlemem ben şok😂
En iyisi böylesi bence çok takma ❤️
Değer verdiğim kişiyse hemen cvp veririm bazen elimde işim olunca geç cevap veriyorum ama bazılarına saatlerce cvp yazmamak ayrı bir tat veriyor 😂
Ben gördüğüm esnada cevap veririm. Yok o bana gec yazdı ben de bekliyim falan öyle taktiklere gerek yok
Helalalalll
ben buradayken nası tükenmiş oluyor :D tanımadıklarımla bile anında sohbete başlayan bi insanımdır sdllfksd
Helallalalalla
Yok artık 😂 biraz abartı geldi nefret ettiklerinle de etmezsin be😂
Geç cevap verince kendilerini cool sananlardan değilim neyse ki
Bu zamana kadar kim yazdıysa anında cevap verdim. Geç cevap veren olduğunda bir daha yazmıyorum.
Ya ben varım maalesef ki bi mesaj geldiğinde hiç durmadan cevap veriyorum keşke bende geç cevap verenlerden olsam
Maalesef nesli tükendi karş tarafı kale almayan önemsemeyen kişiler hemen cevap vermiyor, çok şükür benim yakınlarım bu konuda benim gibi tez canlı
Sohbet halinde arkadaşlarım anında cevap veriyor.
Müsaitsem anında cevap veririm. Değilsem zaten geç yazarım.
Nesilden ziyade bu karsindaki insana olan saygin ve sevgidir.. Sana gereken değeri vermiyosa zaten vaktinde yazmaz.
Ben bana geç yazana geç yazarım anında yazınca bir yerleri oynamaya başlıyor...
Eğer aktifsem, meşgul değilsem ve mesajı gördüysem cevap vermeye çalışırım.
Neslimiz tükenmedi ama hemen cevap almayı hakedecek insan sayısı azaldı maalesef
5 saatte gelen mesaja 2 dakikada cevap verirsen kaybedersin…
Telefonla çok sıkı fıkı değilim en yakınıma beli gordugumfe cvp veririm
Hangi konu
Abi hemen cevap verince konusucak konu kalmıyor aceleniz ne 2-3 dk'da bir yazişırız işte rahat rahat
Gevşeklikten ve kendini beğenmişlikten dolayı geç veren ne kadar mal varsa alayının mkk
Mesaj yazan olursa hemen cevap vereceğim de mesaj atan yok ki
Ben veriyorum. Hatta firmalardan gelen mesajları da okundu yapma alışkanlığım var. :)
Onlar, o güzel insanlar, güzel atlara binip gittiler..
Herhangi bir işim yoksa hemen cevap veririm bekletmem 🎈
Fotoğraf çok iyimiş ya valla çalıcam😂😂😂müsadenizle😂
Ciddiye aldığım biri ile bekletmem. Diğer türlü bir daha yazmasın diye bekletirim
Tükenmedi ama keyfe kalmış hersey kimin işine gelirse kimi zaman erken yazmak istek haline geliyor
Neslimiz devam ediyor.
Ne olursa olsun gördüğüm an cevap veriyorum. Huyum pis
Bazen gördüğüm zaman cevap veriyorum bazen de önemli olmadığı için sonra yazarım diyorumm
Müsaitsem evet veririm.
Ama bazı insanlar var yeminle gram yazasım gelmiyor.
Bilerek geç veriliyorsa yanlış elbette mesajı atan kişi de önemli.
Anında yazarım, yazdığım da sanıyor ki ölüyorum onun için, halbuki yapım bu.
Kişiye bağlı davranıyorum bu konuda. Hakeden var haketmeyen var napak.
ilk başlarda anında cevap veriyprlar sonra 1-2 saat sonra bakmaya başlıyorlar
Öyle kisiler var, sen hemen cevap verilecek birisi degilsindir. Baskalarını suçlama kafası hep.
Hemen hemen anında cevap veriyorum çalışan insanım boş vakitte anlık cevaplarım
Ben hiç üstüme alınmadim 😄😄 çünkü mutlaka ilk girsatta cevap vermeye çalışırımm
Yok Tükenmedi Ben Varım🤣🤣
Ama Ne Zaman Göreceğime
Ve Müsait Oluşuma Bağlı
Geçen sene tükendim xxd
Yeniden üretelim xd
Zor ya ama deneriz xxd
Deneriz tabi ama sen hazır olmalısın xd
Çıkmaz ayın son çarşabası hazır olurum sanırım xxd
*çarşambası xxddd
Oyle yaparsan yolda kalırız ama xd
https://youtu.be/gr7xuLYl00o bahane üretmeye çalışırken ben xxxd ben seni yolda bırakmam xxd
Bu bahanelere bakılırsa yolda kalırım gibi amaa xdd
Biz de söz sadece ağızdan bir kere çıkar xxxd...
Sonra tekrar yutmazsin sözünü di mi xd
Yutmam direkt tükürürüm😅
Bu iyi bir şey mi kötü mü cx
Adama göre değişir xxd
Adam ben oluyorum işte burada xbd
Evet zaten ben de başkası demedim xdxdxd
E bana göre nasıl değişiyor tukurmen simdi onu soruyorum xjd
Adamına göre tükürürüm böyle daha mı yalın sanki xfxd
Tamam o zaman bana gelince tukurmezsin o zaman doğru mu fnf
Evet doğru 🤣
Valla bak sözünü aldik xjd
Biz öyle herkese söz veren kız değiliz ha ona göre fjcmmc
Biz de herkese veriyoruz aaa ne kadar da tuhaf ndjdjd
Aaa ne kadar da ortak yönümüz yok xxxd
Zıtlıktaki ortak noktalarla ağ yapicam buraya sjsf
Ahahahaha🤣🤣🤣 konu bitmiştir dağılın demek bu herhalde fjcjc
Konu hiçbir zaman bitmez xd sen bitsin istemedikçe xd
Ne bileyim rahatsız oldun sandım dünde böyle uzun yorumlaştik ya başından mi saviyor dedim jfjfjc
yok estağfurullah savmam başımdan xd yol yorgunusun herhalde hdfh
Yooo yorgun değilim aslında ama sen öyle diyorsan öyle olsun cjdjcj
Ne kadar da söz dinliyor bu kiz işini biliyor bak sjd
Öyle değil de genelde herkesle kolay anlaşırım diyelim fjfjfj
Ben de herkesin içinde kaybolan bir çay parçası miyim yoksa dndn
Ayıpsın ya reis herkesle anlaşıyoruz dedik diye herkesi de seviyoruz demedik ya..
Reis dedin de bu da bi tık şey mi oldu ki dnd
Şey dediğin tam olarak nedir açık söyle cümledeki işlevini anlamadım fjdj
Yani ilginç mi diyeyim dnnd nasıl doldurursun dnd sevdiğine genelde reis mi dersin xd
Samimi olduklarıma evet sevdiklerime biraz daha samimi oluyorum fmcmcj
Mesela reis yerine daha doyurucu neler diyebilirsin bana sjdj
En fazla canımın içi ve bebek var elimde cmcjcj
Reisten daha iyi olduklarını söyleyebilirim xnnd ama. yeni kelimelerde eklenebilir tabi, güncelleme alıyor musun djd
Önerin varsa alabilirim ona göre guncelleriz 😀😀
İçten gelen şeylerle çalışıyor bizimkisi, bizim dayatmamiz olmaz be djd
Biz ki zaten içten gelmiyor öyle mi xd.
Yani yeni kelimeler senin gönlünden otomatik olarak zaten çıkacak, benim onermeme gerek kalmadan onu diyorum xd çıkmayacak mı yoksa djd
Olur olabilir hdhss
Ney ney bbj
Bu kadar konuşmaya beynim bulandı ne dediğimi ben de bilmiyorum şu an da fjwijwhd
Doydun mu yani jbkv
Sayılır ama sohbetine doyum olmuyor fjdjsj
O zaman seni doyuran şey nedir xdd
Beynimin bulunması thdjej
Bulanması..
Bulunması ise buna alış djd bulanmasi ise niye bulandi yol yormustur yol xd
Konuşmadan dolayı son derece ciddi ya ondan dhhsjsshhusjshsjwja
Bu hayatın hak ettiği konuşma bu xd
Ayneh öyle...
saniyesinde yazarim yasiyoruz daha
Oooo ender görülen bir parça :D
tesekkurler umarim soyumuz tukenmez 😅
Hemen cevap veriyorum da ama hemen cevap alamıyorum
Valla kime göre, neye göre tükendi? :D Ben hala değer verdiğim biri mesaj attığında iki elim darda da olsa telefonu alıp mesaja cevap veriyorum. Önemli şeyler bunlar, karşıdaki insanı değerli hissettiriyor.
Ne yazık ki tükendi. Hayat telaşını dayandırıyorum ben bunu. Herkes telefonda çok fazla vakit geçirmesine rağmen mesajlara yetişemiyor. Bazen çok kırıcı oluyor ama insan bir yerden sonra kendi de yapıyor, suçlamayı bırakıyor. :D
Ben hemen cevap verince utanıyorum bu yüzden biraz bekletiyorum mesajları
Nasıl yani
Mesela karşımdaki kişi mesaj gönderdiğinde hemen aniden mesaj attığımda utanıyorum mesaj gönderdiğisinde ne cevap vereceğimi bazen bilmiyorum
Hemen cevap vermek daha iyi aslında. Ayrıca neden utanıyorsun
İşim yoksa veririm ya ama açıklama yapmam gerekiyorsa azıcık düşünürüm o nedenle gecikebilir hsjsjjd
çok elzem bir işim yoksa hemen cevap yazanlardanım
hayır neslim tükenmedi
Kolay kolay mesajlara dönüş sağlamıyorum
Uyumuyorsam hemen cevap veririm.
Bu kişinin hayatındaki yoğunluğa göre değişir ya da önceliğine
Ben görürsem cevap veririm, hemen yazmayım ağır olayım vs ayakları hoş değil
Sevdiğim biriyse hemen atarım samimi olduğum biri değilse gec cevap veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?