Tamam hepiniz en yoğunsunuz da kardeş, o zaman söyleyin. Söylemeden hızlı sohbet halinde geç cevap veren insanlarla gerçekten anlaşamıyorum. yok mu bunun hızlı cevap veren modeli? Bitti mi?
Mesajlara anında cevap verenlerin nesli tükendi mi?
5 liraya küçükken mahalle bakkalından biiisürü şey aldımığımızı hatırlıyorum hatta 1 liraya bile 1 çikolata 1 kraker alabiliyorduk. Ucuz dondurmalardan vardı 25 kr çikolatalı falan. Elime 5 lira geçince şimdinin parasıyla 50 lira geçmiş gibi seviniyodum. Şimdi 5 lirayla bi paket cips alırsın sadece onun da yarısı hava dolu a q
İnternet & Teknoloji konusunda 565 cevap paylaştı.
Eğer çok kıymetli bir insansa dost, sevilen O'nun geç cevap vermelerini mutlaka hoşgörürüm. Sevmediğim mühimsiz biriyse umrumda da olmaz, merak ta etmem. Fakat benim kadar mesajlara titiz, ciddiyetle, saygıyla, hızla cevap veren cidden zor bulunur... Ben varım şükürler olsun, amin...🦄🍀❤️
Ben müsaitsem anında cevap veririm. Zaten cevap vermezsem aklım orada kalır. Bilerek geç cevap verenlere de bu durumu samimi bulmadığımı söylerim. Geç cevap verip meşgul görünmek gibi ilkel oyunlara gerek yok. Ergenliğin başında değiliz.
İnternet & Teknoloji konusunda 894 cevap paylaştı.
Ben anında cevap veririm. :D Tabi ki istediğim kişiler mesaj atarsa oluyor bu. Yoksa ertesi gün cevap verebilirim. :D Eski sosyal medya hesabımda görüşelim diyen birisine cevap verdiğimde evlenmiş ve farklı şehre gitmişti. :D
Ülkece bir iletişim sıkıntısı yaşadığımız doğrudur Karşımızdakini anlamak için önce dinlememiz lazım Ama o kadar sabırsız milletiz ki hemen her şey olsun istiyoruz Acele etmenin bir anlamı yok Bazı şeylerin olması için zaman gerekir
Yani bundan 9-10 ay önce anında cevap veriyorum diye bir arkadaşımla kavga etmiştim. Artık kimseye o değeri vermiyorum ha işime gelirse yazılan veya sevdiğim biriyse yine 5-10 dakika içinde cevap veririm.
Bitmedi ben varım. Aşırı yoğunda olsam canım şu an çok yoğunum şurdayım şu işim var yarım saate dönücem dee olsa bu mesajj bişeler yazıyorum ve dediğim saatte de dönerim gerçekten
Hemen cvp veririm gec cvp vermek baska seylerle oyalanmak bana saygisi ve degerimin olmadigina inanirim isim varsa Şu an meskulum ya da birazdan sana donerim derim
Herkes kendi dünyasının Tanrı'sı olmuş , egolardan, komplekslerden geçilmiyor. Karşı tarafa kasıntı bir şekilde ''ben daha mühimim lan sen kimsin, ne münasebet'' modunda enerji yayıyor.
Tükendi denecek kadar az bence 😂 anlık olarak bi sure ard arda mesajlaşmak sohbet etmek olabilir mesela akşamlari yatmadan önce falan gibi ama gün içinde zaten bu çok zor oluyor çoğu zaman. b
İşi gücü vardır insanların. Bende anlık cevap vermediğim durumlar oluyor ama göz göre göre yapılıyorsa bende aynısını yapıyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Herkesi sessize aldım, bazen akşam 6da felan yazdıkları şeyi sabah görüyorum, girersem oda. Bir ara hatta buluşmuşlardı benim hiçbirşeyden haberim yoktu.