Ayda 10 15 tane sms kullanmışlığım ya var, ya yok. Sizde durum ne? Haftalık 5.000 sms bitiren nesilden kimse kaldı mı?

Ayda 10 15 tane sms kullanmışlığım ya var, ya yok. Sizde durum ne? Haftalık 5.000 sms bitiren nesilden kimse kaldı mı?

:) ben uygulama kullanmıyorum. iMessage kullanıyorum
En sağlamı 😅
Bencede :)
Teşekkür ederim ☺️🙏
Rica ederim, ne demek :)
Wp genelde.. Artık normal sms devri kapandı..
aynennn
Teşekkür ederim.. 👋😊
Cevap
7Cevap
Ne 5000'i 10.000 sms kullanmışlığım var whatsapp çıktı çıkalı 5-10 tane anca kullanıyorum.
Helal olsun 😂
whatsapp sadece
iş için şirketin kulloandığı ayrı bir uygulama var webex onu kullanırız
toplantılar için biz de webex kullanıyoruz
West Ap kullanıyorum 😃
o nedir la neye yarar ki :P
Bir kişi ile SMS ile yazışıyoruz geri kalan hep WhatsApp
aynen
Whatsapp kullanıyorum ama mesaj gelmiyor o ayrı konu
Wp bile yok bende yabaniyim..
kimseyle konuştuğum yokki
discord kullanıyorum :D
değişik :D
Whatsaap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar