Hangi mesajlaşma uygulamasını kullanıyorsunuz?

Uzun zaman sonra tekrar geldim ☺️

De paul üniversitesinde Erasmus yapıyorum. Bir şey dikkatimi çekti ABD’de kimse whatsapp kullanmıyor. Burada herkes iMessage 🤨 yani Apple’ın messenger programını kullanıyor.

sinif ve proje gruplarımız iMessage üzerinden oluşturulmuş ve bu mesajlaşmalar paketten yememesi ayrı bir olay 🙄

Hangi mesajlaşma uygulamasını kullanıyorsunuz?
Whatsapp
Telegram
İMessage
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ben İMessage kullanıyorum whatsappdan daha güzel olduğunu düşünüyorum artık 😅
Hangi mesajlaşma uygulamasını kullanıyorsunuz?
Cevapla