Mesajlaşmak, iletişim kurmak için en çok hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?

Mesajlaşmak, iletişim kurmak için en çok hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?

Mesajlaşmak için genelde en çok Whatsap ve Instagram uygulamalarını kullanıyorum. bunu dışında eskiden facebook kullanırdım ama şu an ölü uygulama olduğu için daha çok bu ikisini kullanıyorum
Salla face boş ver :D
aynen :D
@frenchgirl16 ve @knightssword için Whatsapp kullanıyorum. 😏
@ahusiderinn00 @eoea_eoea @theastro için burayı kullanıyorum. 🤗
😂😂 Hıhımm
Ihmmmmm 😂
Whatsapp ım bi işe yaradı sonunda 😍😂
Ablam söyler misin french abla ha bire durduk yere engelleyip engeli kaldırıyor ve sonra yine engelliyor 🙄
Görebiliyorum burdan onun söylemesine gerek yok ki
E ablam o zaman niye böyle bir şey yapıyorsun?
Bir defa engelledim sonra kaldırmıştım herkesin engelini sonra yine engelledim canım öyle istedi bi sorun mu var
Demek sorun sende var ki durduk yere engelleyip kaldırıp yine engelliyorsun. Yine engeli kaldırıp yine engelliyorsun.
Sakinleşin Hanımlaar 😂😅
Aman estağfurullah kavga edecek kadar düşmedim. Merak ettim acaba neden diye
😃
🥴.
Wp kullanıyorum başka şeylere gerek yok zaten bazıları telegram istiyo da ne alakaa
Ne alakaaa
Niye taklit ediyonn
Etmiyom 😂
Otmoyom😂
Sen niye ediyon 😂
Canım çekti😂😂
Bak sen 😂 gıcıkss
Cevap
11Cevap
Telegram , WhatsApp , Twitter , instagram , Hangout, meet, skype, Mewe , Whereby vs.
kullanmadığın bir yer var mı abi senin :D
Instagram wp falan ama cok yoğun yazan biri deilim
WhatsApp 👍Diğer uygulamalardan kimseyle konuşmuyorum ve bu en iyisi👍
sanirim burdan baska sosyal medya olamsina karsiyim ben
Tabiki oyunlar var sohbetli mesajlaşma onları severim
Çoğunlukla WhatsApp ve Instagram.
Klasikss 😂
Bu aralar klasik takılıyoruz. d
😂😂 iyi bakalım
WhatsApp. Kullandığım başka bir uygulamada yok zaten
wp ve Instagram kullanıyorum 😅
Kimler gelmiş, tatilden dönmüş :D
hıhım, kısa tatilin sonlarına yaklaşıyoruz 😄
😂😂
Whatspp tabi ki :) Biraz da Telegram.
WhatsApp kullanıyorum. Bir de burası var işte. 😃
Mesajlaşmadığımı fark ettim
Genelde wp, takımla discord
Wapp tabisi diğer uygulamaları kullanmıyorum
SMS ve WP kullanıyorum
Kullanmak için karşı tarafta birisi olması gerek.
Konuşamam yalnızca WhatsApp
We pe kullanırım
WEPE asdjasd
WhatsApp ve telegram
whatspp
İnstagram.
WhatsApp sanırım
WhatsApp.
WhatsApp ve telegram
wp..
Wp..
Wp..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?