Hangi mesajlaşma ve i̇letişim uygulamasını kullanıyorsunz?

Hangi Mesajlaşma & İletişim Uygulamasını kullanıyorsunz birden fazla Mesajlaşma uygulaması kullanıyorsunz kullanıyor olabilirsinz o yüzden genel olarak hangisini kullanıyorsanız one seçin Edit : WhatsApp

WhatsApp
Telegram
Signal
Skype
Messenger
Bip messenger
Messenger (Facebook'un uygulaması)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Messengeri yanlışlıka 2 kere seçeneklere koymuşum Messengeri seçenler birine tıkladım yoksa oylar karışıyor ⚠️⚠️
Hangi mesajlaşma ve i̇letişim uygulamasını kullanıyorsunz?
Cevapla