AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Ne kadar çok zengin varmış diyip kendime üzüldüm şu an
Türkiyenin ekonomisi muhteşem
Şahlanıyor ekonomi
şu tiplere bak
bir bomba atsan tek kaybın mağaza ve kaldırım olur
Ülkemizde bu kadar zengin insanı görmek umut verici 😌 güle güle kullansınlar
Böyle yapıyorlar sonra zam gelince kızıyorlar adam görüyor bunları zamı basıyor
Annelerinin biriktirdiği altınları çalmışlardır bunlar gerçek kodamanlar sırada beklemez bu şekilde
Çoğunun borç ya da kredi ile o kuyruğa girdiğine eminim ama kanıtlayamam :D
Bide acız derler telefonu yeyin. Gösteriş delisi görgüsüz insan çok var
50 bin TL'yi bir telefona verebilen gerçekten var mı Türkiye'de ya?
Özenti bir milletten ancak böyle bir şey beklerim hiç şaşırmadım keşke ülkemiz adına daha faydalı şeylere özenebilsek !
Bizim Türkler mal gerçekten herkes gösteriş meraklısı bu ülke bu gidişle zor gelişir
Doğal bir durum elma kuyruğuna girmişler. İphone elma logosuyla güzelleştiğini sanan canım topluluğu.
Manitaya mecbur alacaz 🤔 yoksa memnun etmez daha
Çünkü çoğusu alıcak yarın 60-70 e satacak niye almasın
Ama senin o dedigin insanlar multi zengin insanlar normal vatandaş zannetme
Bunu asgari ücret ile çalışanlar bile alıyor gerekirse credi çekiyor amaç görsel hava atmak
Bunlar çoğu tüccar , alıp 3 beş üstüne satıcaklar. Bir çoğuda video çekip YouTube'a koyacak
Seninle şöyle elimizde 13 pro max ile 14 pro max kuyruğunda olabilirdik
o kadar telefonun arasından benim sonny xperia ya çıkış sekli :D
düzmece gibi bu kuyruk ve inşAllah düzmecedir.
😂 Bunlar aldıkça fiyatlarda artmaya devam edecektir.
Bence bunlar kalabalık göstermek için senaryo olabilir
bunu bile yapabilirler
Şu kıyafetlere bak. Bu tipler alıyorsa kendimi aşağı atayım.
Bu parayı nereden buluyorlar? Artık illegal iş yaptıklarını düşünüyorum.
Ne kadar aptal olduğunu kanıtlıyor kuyruğa girenler
Hahah hayatta boyle rezillik yasamam hemde kendi paramla siraya girmek
Sonra çıkıp da halk fakir değil diyenlere laf etmesinler bir zahmet 😂
reisiniz zaten bunu bildiği için acımıyor devam böyle
Bu kuyruğa varlık kuyruğu diyenler çıkar şimdi kuyruktakilerde kesin ak partilidir..
Akp yi sevmesem bile bazen diyorum daha sert vurun milletin sırtına.
Böyle kuyrukları görünce gerçekten cringe oluyorum tüm dünyada şu marka sevdası bir bitmedi. Çoğunun hava atmak istediği için aldığına eminim
Almanyadan sipariş verdim bekliyorum. Geldiği gibi satıcam :))
Manisa’da ya da Yozgat’ta böyle bir kuyruk olduğunu sanmıyorum. Het memlekette kalbur üstü kesim vardır. Genel fotoğrafı yansıtmıyor.
bunlara sorsan hepsi iphone pahalı diye şikayet ederler pahalıysa niye alıyon. sorsan 10 bin maaşı yoktur
Vestel mi alsın :D
@Accin_kapiyiii işte sizdeki zeka anca bu :D
Zeka ile ne alakası var soru sordum ne alsınlar öneriniz nedir
@Accin_kapiyiii direk vestel demenden belli. sanki bi vestel ile bi iphone var. ne alsınlar gibi bi soru sorman bile zekanı belli ediyor. hani hiç marka telefon yok. iphone olmazsa hayatınız biter. hadi tamam iphone alsınlar para onların e o zaman fiyatından bilmem neyinden şikayet etmesinler.
Hocam zor bir şey sormadım hangi markayı öneriyorsunuz iphoneden sonra hangi model en iyi sizce
Siz şimdi xiaomi falan demeden ben birkaç şey söyliyim gülmekten yazamam sonra
Mesela ben 6000mah batarya , 6 ram , 8 çekirdek işlemci , 128 dahili 512 harici hafıza , exynos 9611 yonga seti , m31s samsung aldım , şöyle bakınca çoğu iphone modelinden iyi gibi duruyor değil mi :D fiyatı son 2-3 adet kala 3300 liraydı ucu ucuna yetiştim 1 ay inşaatta çalıştım onu alabilmek için , neyse konuya dönelim , ucuz etin yahnisi yenmez , bu telefon gibi 4 tane daha olsa bir iphone etmiyor , işlemci iyi olmadığı sürece her telefon çöp
@Accin_kapiyiii kardeşim biz sana iphone çöp mü dedik? ama dötünde donun yok iphonesuz nefes alamıyormuş gibi 15 binlik telefon alırsan bende sana dötümle gülerim. yok vestelmiş xiamomiymiş xiamonin iyisi bile donanımlı maddi durumun neyse onu alırsın sen rolls royce a biniyormusun?
Siz olmasa da olur kafasından çıkmadıkça bu ülke hindistandan öteye gidemez
Kendinizi iyi şeylere bile layık göremiyorsunuz abi ne diyim neyse senin gibi çok var o yüzden münakaşaya gerek yok dünyayı ben kurtarmıycam
@Accin_kapiyiii o zaman üreteceksin pahalı diye ağlamicaksın sanki biz bilmiyoz o telefonu cogunuz hava olsun diye marka diye aldığınızı. çalış zengin ol al zaten sana alma diyen yok en iyisini al. ama dötünde donsuz gezipte hava atcam diye iphone almayada gitme.
Ne alaka ya 80 milyonun %50'si asgari ücretli %10 kaçak , %40 tuzu kuru kesim
illaki alanlar çıkar
@Accin_kapiyiii nasıl ne alaka? üretirsin o zaman. sanki biz bilmiyoz cogunun heleki genclerin ergenlerin ne amacla aldıgını. asgari ücretliysen ona göre telefon alırsın. vestel o telefonun aynını yapsa bile almicaksınız yok donanımmış falanmış sen doğmadan ben telefon kullanıyordum
Sen hükümeti mi savunuyorsun anlamadım ama
1) Iphone'lerin fiyatının bu kadar yüksek olmasına sebep olan vergi oranlarını araştır
2) Döviz kurunu bu kadar dengesizleştiren , mb bağımsızlığını yok sayan kim araştır
3) Enflasyonu , arz talep dengesizliğine sebep olanları araştır ondan sonra konuşalım bu konuyu abi
@Accin_kapiyiii hükümeti kısmen eleştiririm ama şunu anlayın üretici değilsen dışa bağımlıysan o bedelleri ödersin. jeopolitik konum nedeniyle senin savunmana askerine polise vs milyardolarlar gidiyor
biz 2001 de bir gecede 2 katı olan dolarıda gördük yani düşün bugün 18 lira yarın 36 lira ordan hesap biç
kaliteli ürünler ne yaparsan yap hep pahalı vergiyide düşşsen. kalite alcaksan çalışcaksın başka yolu yok. devlet sana yattıgın yerden bedava iphone vermez. muhalefette gelse bu düzen değişmez. bu ülkede ilk önce biz birbirimize kazık atmaya uydurmaya çalışıyoruz. bi telefoncuya git sana kazık atmaya kalkar. herkes üç kagıtcı olmuş. mağazalar fırsatcılık yapıp fiyatları ucuruyor.
2 sene önce aldıgım ekran kartı 4 katı artmış dolarmı 4 katı arttı? hayır vergiler mi? oda değil
" Türkiye anonim şirket gibi yönetilmeli " diyenleri de araştır abi istersen
Her kurumu özelleştireni falan da araştır. Bak işte surf yap internet aleminde biraz
@Accin_kapiyiii haklısında konumuz bu mu? hükümeti eleştircem diye başka konulara giriyorsun
Yo fiyat konusundan dem vursan sen değil miydin abi fiyatların bu noktada olması ve halkın bu kadar fakirleşmesinden dolayı birşeyler dile getirmişsin ona istinaden diyorum bunları
@Accin_kapiyiii bende diyorum üretmezsen dışa bagımlı olursan dolarla mal alırsın. hükümetin sattığı kurumlarda böyle şeyler yok yani bi otomobil elektronik el ev aletleri gibi şeyler değil. askeri sanayiyde kendine ürüetiyor. üç kagıtcısı bol bi halktan düzgün bi lider mi çıkar? herkes kısa yoldan para kazanma derdinde herşeyi yapacak mühendisimiz zekamız vs var. ama o zeka kısa yola çalışıyor
Valla halk halk diyorsun da biz mi seçtik abi 21 yıldır hiç oy kullanmadım şahsen
Fırsatçılık dediğin olay da anonim şirket gibi yönetenler yüzünden oluyor denetleme yok. Ben üstteki yazdıklarımı boşuna yazmadım yani
@Accin_kapiyiii neyi denetleme yapsın mecburi şeylerde bazen yapıyordu. 1 liralık maskeyi korona var diye 10 lira yapan devletmiydi? devlet el koydu. ben cok kullandım akpyede verdim chpyede verdim hiçbir şey değişmedi. serbest piyasa diye nasıl denetlesinki. fırsatcılıgı yönetenler yapmıyor. herkes yapıyor. meclisi biz seciyoruz. eskiden akp yoktu dsp vardı onlarda içine ettiler
necmettin erbakan vardıda noldu laiklik elden gidiyeah diye adamı indirdiler. şimdi başlarına akp gecince erbakanın partisiyle ittifak oldular.
İnsanlar kendi kendini yok etmeyi seviyor
Maddi imkanı olan alabilir ama ayranımız yok içmeye mevzusu kesinlikle bir çok kişi için geçerli
Avrupada yaşıyorum apple mağazasında hiç böyle bir kuyruk oluştuğunu görmedim duymadım, bir tek bizim millet 14 pro max alır sırf daha çok zengin görünmek için, yazık
Iphone sevmem.
13 ile 14 arasında pek fark yokken bu neyin açlığı onu da çözemiyorum
Selam hamilelikde anksiyete OKB kaygı bozukluğu kabarırmı?
Hamilelikte anksiyetenin tetiklenmesi normal olabilir, bunun için bir uzmandan yardım almanız doğru olacaktır. Ama bunun konuyla ve bu soruyla hiçbir alakası olduğunu düşünmüyorum. Neden burada sordunuz gerçekten çok merak ediyorum.
burada yeniyim tam olarak bilmiyorum
Hoş geldiniz o zaman! ✌️ Bunu soru olarak sorarsanız yardımcı olacak birçok kişi ve uzman olacaktır.
Burdamı?
Mümkünse burada, değilse başka bildiğiniz bu soruya cevap verecek bir platform varsa orada.
Bu çulsuzlar da alacak tip var mı bakın bi kılık kıyafetine şunların. Anca Kemal Sunal ın cam a ekmek bandığı gibi cam dan bakarak iç giderirler. Meraklı fukaralar.
harbi bunlarda b... sürelecek akıl yok hahahah azıcık farka o kadar para vay kerizler ya:P
Ne kadar çok kafası kırık insan var bazen şaşırtıcı geliyor bu kadar kırık insan çokluğu
Açlık var aynen. (!) Bizdeki bu özentilik bu hava atma arzusu bitmeden gelişmemiz çok zor.
Sonra da akepeci dayıları kınıyoruz. Adamlar haklı valla
Paraları olmasa da kredi çekip aç kalır gene alır bu insanlar çoğu insan gösteriş olsun diye her şey yapıyor akıl karı değil ama
ekonomi iyi kardeşim bak manzarayı görüyorsunuz.
yani gelde telefonunu çıkar diyen dayıya hak verme.
gelde çıldırmaa
Çıkar telefonunu göster 🤣
13 ile aynı olan telefonun nesini almak istiyorlar anlamış değilim üstelik 50 k gibi absürt bir fiyatlandırma yapılmışken
Kafayı yemişler resmen, alt tarafı telefon oğlum, oradakileri araştırsınlar çoğu asgari ücret veya o rakamın biraz üstü gelire sahiptir
:D ihtiyacım yok ki şu an olsa düşünürdüm ama 11 yetiyor belki 2 3 sene sonra düşünebilirim yeni çıkan modeli
Turkiyedekiler diyor aciz aç maşallah kuyruktan geçilmiyor. D
durumu olan için fiyatının önemi yok ben ön satıştan aldım ama tam o sıra telefon ihtiyacım vardı, ve kazancım dolar üzerinden olunca pekde fiyatı yüksek gelmedi
Ne iş yapıyorsun ki
@kuzeyist22 yazılım
10-15 bin maaşı olan bile 50 binlik telefon alma peşinde zenginlik değil bunun adı enayilikk asgs kılık kıyafetlerine bakınca bile zengin olmadıkları belli
allah herkese akıl versin insanın içi sızlar o kadar para vermeye
Evet bende 13 pro var onu verip 14 pro alacağımda mor rengine karar verdim onu alacağım sanırım
Ekonomi kötü açız diyenin ağzına vururum
Ahmak insana tahammül edemiyorum
@plasticwings ağzına sağlık
Gösterişten başka bir şey değil.
bu güruh özenti ve gösteriş meraklısı
Ayranimiz yok içmeye... boş insanlar
bu millet bu parayı nereden buluyor hayret ediyorum harbiden