İPhone 17 serisinin en pahalı fiyata satıldığı ülke Türkiye oldu! Ne düşünüyorsunuz?

19 Eylül 2025 tarihinde satışa sunulan İPhone 17 serisinin en pahalı satıldığı ülke Türkiye oldu. Türkiye'de 100 bin TL' ye satılan bir telefonun 50 bin 887 TL' si vergilerden oluşuyor. Ne düşünüyorsunuz?

İPhone 17 serisinin en pahalı fiyata satıldığı ülke Türkiye oldu! Ne düşünüyorsunuz?
İPhone 17 serisinin en pahalı fiyata satıldığı ülke Türkiye oldu! Ne düşünüyorsunuz?
İPhone 17 serisinin en pahalı fiyata satıldığı ülke Türkiye oldu! Ne düşünüyorsunuz?
İPhone 17 serisinin en pahalı fiyata satıldığı ülke Türkiye oldu! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla