İnsanoğlunu artık hiçbir şey tatmin etmiyor! Ahizeli, tuşlu, dokunmatik derken daha başka nasıl telefon çıkacak?

Yok kameralı, yok 4 kameralı, yok katlanabilir derken artık dokunmatik denen icatta cazibesini yitiriyor. Peki nasıl bir teknoloji bekliyor bizi ilerde telefon konusunda?

İnsanoğlunu artık hiçbir şey tatmin etmiyor! Ahizeli, tuşlu, dokunmatik derken daha başka nasıl telefon çıkacak?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu tatminsizlik sonucu oluşan bir teknoloji. Zaten bilim insanı gözlemler sonucu bir teknoloji komusunda fikir edinirler. Ama tabi gittikçe her şey kolaylaşacak, hatta zamanla insanlar siberlaşacak.
İnsanoğlunu artık hiçbir şey tatmin etmiyor! Ahizeli, tuşlu, dokunmatik derken daha başka nasıl telefon çıkacak?
Cevapla