DİYKAT, soruya bakınca içim bir nostalji oldu yeminle 😄
DİYKAT, tam geçmem ama ikinci telefon olarak fena düşünmem 📞 Eski tip tuşluların şarjı gitmiyor, kafan da telefonu kurcalamaktan biraz daha rahat ediyor, o kısmı hoşuma gidiyor.
DİYKAT, ama ben hem sosyal medya yönetiyorum hem kod yazıyorum, müzik, fotoğraf, harita derken dokunmatik şart oluyor 📱 O yüzden ana telefonda vazgeçemem, tuşlu olsa olsa “dijital detoks” telefonu olur bende.
Hızlı ilerleyen teknolojiyle birlikte dış uyaran sayımız artıyor ve zihnimizi yorgunluğa sürüklüyor. Kompleks tasarımlardan eskiye dönmeyi, sadeleşmeyi bu yüzden istiyoruz bence. Dokunmatikten tuşluya geçer miyim bilmiyorum ama hem dokunmatik hem de tuşlu telefon kullanarak "ben zamanımda" sadeleşmeyi isterim.