Verir misiniz yoksa alıp kaçar falan diye düşünüp hayır mı dersiniz xd

Verir misiniz yoksa alıp kaçar falan diye düşünüp hayır mı dersiniz xd

Artık vermiyorum kimseye ne yalan söyleyim. Kadın istemişti bir keresinde birini aramam gerekiyor diye. Kendi no'sunu bana, benimkini ona kaydetmişti. İlginç bir şekilde X Kişisi arıyor yazısını görünce şok olmuştum.. ihityaci neyse parasını verir mağdur etmem ama kişisel eşyamı artık kimseye vevmiyorum :)
Benim oldubbir kaç defa ve verdim yanımda konuş dedim sadece alıp kacmasi değil mesele... Ben bir polis memuruyum yanlış işler yaparsa telefonumda beni de mahkeme ile uğraştırır ayrıca mesleğimde bir sıkıntı olabilir
Cevap
21Cevap
Soran kişiye göre değişir
Hangi noyu arayacağını sorar hopörlörden konuştururum. Acil bi şey olabilir. Benim başıma gelmişti. Telefonum babamda kalmıştı ve yeni ayrılmıştık. Koştum ama yetişemedim. Yoldaki bir hanfendiye rica ettim. Yok dedi 😂
Veririm tabi ki acil bişey olabilir insanlık hali telefonunu unutmuş olabilir ama verirken de korkarım tabi telefonu alır kaçar diye ama gene de veririm.
Alıp kaçması değil de başıma bela açma düşüncesi beni tereddütte bırakır.
Kullanmasına müsaade edemezdim sanırım. Sonuçları beni geri dönülmez bir yola sokabilir.
Birini aricam diyenlere verdim hep gözümün önünde arayıp konuştular çünkü benimde bazen telefonum yanimda olmadığında ve istediğimde genelde hep kişilerin yanında konuşurum fazla uzaklaşmam
Geçen Havalimanında birine verdim.. İhtiyacını gördü.. Bişey de olmadı.. Duâsını aldık..
Bir kaç defa denk geldi kadında oldu erkek te verdim bi sıkıntı olmadi insanların şarjı bitmiş acil işleri olabiliyor
Kötü amaçla kullanmayacağını nereden bilicem herkesten her şey beklenir benim hattımı bulaştırmasınlar 😄
Veriyorum ben acil bi durum vardır konuşması gerekmiştir. İnsanlık hali
Şimdiye kadar hep kullandırttım ama alıp kaçacak mı diye de korkmuyor değilim.
Babamın oğlu musun git ankesörlü kullan der başımdan savarım
Hiç muhatap olmam , yürür giderim cevap bile vermem.
Belki hırsız? Alsın son model ıphone u kaçsın değil mi.
Genellikle kulaklığım boynumda asılı oluyor onu veririm ordan konuşsun. Kaçarsa da en fazla kulaklığım gitmiş olur
Hal ve hareketleri normal ise numarayı ararım elimde telefonu tutarım hoparlörden kısa konuşmasını sağlarım ona vermem yani.
Bir defa çaldırdım sanırım kimseye vermem artık kontörüm yoktur diyorum genelde ödemeli deseler de hattım bimsel olmuyor diyorum.
Biraz tereddüt etsem de veririm, iyilik ölmedi bende
bu devirde kimseye güven olmaz o yüzden kusura bakmasın yardım edemem
ciğerlerimi bırakır koşarım, inşallah kaçar yakalarsam sıkıntı büyük
Sanırım artık kamera şakası var mı diye de kontrol ederim 👀😅
Başıma geldi bu durum birisi telefonumu kullanmak istedi ben de verdim
Bugüne kadar hep verdim bi sıkıntı da yaşamadım
Çok defa başıma geldi. Numarayı yazıp aradım. Sesi hoparlöre verdim
Tipi güven verici bir tipse evet veririm
Bazen veriyorum ama tedirgin oluyorum
Hayır, polisten iste derim
Neden?
çünkü konuşmam lazım diyo xd
İzin vermem, telefon özel eşya.
Kontörüm internet im yok derim
🖕🏻 Bunu Derdim
Vermem malum ortalıkta çok şerefsiz var
dokunulmazlığı var derimm
Tipine ve telaş durumuna göre veririm.
Şarjım az deyip başımdan savarim 🤭
Vermemeyi tercih ediyorum.
nedenini sorarım. makul geldiyse veririm.
Terdirgin bile olmadan veriyorum telefonu.
Kadınsa güven veriyorsa veririm kullansin
Ben vermem
Vermem.
vermiyorum
Kullandirtmam
Veririm nolcak
Şarjım yok... derim.
Veririm
Bazen veriyorum
Şarjı yok. Kusura bakma.
Verirdim
Veririm ya nolcak
Hayır derim vermem
O ana bağlı
Kadınsa anca
Al senin olsun derim
Veririm
Veririm.
Veririz aga nolucak
Vermem asla 😏
Olmaz derim
Hayır
Telefonumu vermem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?