Al gardaşım kullan mı diyorsunuz yoksa veremem veremem veremem diyenlerden misiniz? 


Evet veriyorum. Fakat bir kaç kez ilginç bir şey yaşadım.
Genç kız gelip telefonunun şarjı bittiğini söylüyor, nazikçe benden telefonumu istiyor. Veriyorum, numarayı ezberden tuşluyor, çağrı atıp telefonu teşekkür ederek ve gülerek gidiyor.
Bi keresinde takside telefonumu unutmuştum kendi telefonumu aramak için birinden rica etmiştim sagolsun verdiydi zor bir durumdaysa bende veririm hiç sorun değil
Cevap
28Cevap
Taze bitti, diyorum. Öğrencilerim kullanıyor da yoldan geçene vermem.
İnsanlara yardım etmeyi çok seven birisi olarak ben bile artık endişe ile tepki veriyorum bu olaya. Çoğunlukla kabul etsem de genelde tedirgin oluyorum.
Evet hatta sarhoş biri istedi adamın maaşını yatırmıyorlarmış ve telefonlarını açmıyorlarmış ondan verdim üzüldüm
O kişideki çaresizliği hissedersem veririm telefonu. Onun dışında hayatta vermem etraf çakal kaynıyor
Şu an kullandığım telefonu veremem kripto işi ile uğraştığım için..
Çok kez vermişliğim oldu. Ufak bir tedirginlik olmuyor değil.
Alıp kaçmayacağının garantisi yok ki. O yüzden vermem.
Benim vermediğim olmadı ama bana vermeyenler oldu, Allah hepsinin belasını versin.
Verirken tripleriyle kanırtan da vardı, Allah onun da belasını versin.
Maalesef olmaz derim. Benim özelim telefonum kimseye veremem.
Yolda , markette ve görevdeyken başıma geldi verdim kullandı bayan şahıslar
2-3 kere başıma geldi bu muhabbet, hiç geri çevirmedim.
Vermem. Hele ki bu zamanda, ortalık art niyetli insan dolu.
Hayır vermem... Başka bir yerde, SIM karta duyarlı bir bombayı patlatmayacağını nereden bileyim?
Hiç böylesine denk gelmedim ama "hayır" der geçerim yalan yok
Duruma göre değişiyor. Bu hafta verdim eşime telefon açmam lazım dedi. Yolda kalmış sanırım.
Tipine bakarim 1 kere bir amcaya vermistim pro maximi
Biraz tereddüt ederim ama arama yapacaksa şayet tek bir arama yapmasına izin verebilirdim. Belki zor bir durumdadır. Hayır demek istemem.
acikcasi tereddut ederim telefonun degerinden degil icinde bilgiler fotolar vs var. elimdeyken konus derim.
Birini araması için dimi?
Birader soru soruyom niye beğenip geçiyon kxjxbxhb
Yok soru olarak değil de inşallah birini araması içindir gibi bi anlamda dedigini düşündüm:) elbette birini araması icin
He tamam kanka sorun değil kxjdhxhdvd veririm o zaman birini araması içinse, nolacak. Ama açık söyliyim tipe bakarım bu konuda, daha doğrusu imaja. Mesela cap takmış, fermuarını boğazına kadar çekmiş adidas eşofmanlı, tesbihli bir kroysa vermem tabi kxkfhchxjdb
Al gardaşım kullan ama geri ver diyorum.
geri verir mecbur zaten xd
Erkeklerden isteyen olmadı ama kızlara veriyorum hep
Karşımdaki kişiye göre degisir. Ama çoğunlukla veriyorum.
S. Git ya cocu derim herkes hırsız olmuş zaten
Ne alaka adam gariban belki
Gerçekten ihtiyacı var ise veririm.
Verdiğim oldu. Şimdi olsa vermem alıp kaçabilir.
Ben veriyorum ya. Sorun etmiyorum hiç.
Tipine bakarım gözüm tutarsa veririm
Yardım etmek istemeyerek ediyorum.
he vereyim de alıp kaçsın
Vermiyorum. Kımı neden arayacak bılemem.
tanımadığın kişiye verilmemesi lazım
Gözümün önünde kullandığı taktirde problem etmem.
Veririm ne olacak sanki? İnsanlık ölmedi ya.
Kullanmasına müsade etmem
Ayağında kundura varsa veririm
Kusura bakma diyerek çeviririm🤷🏻♀️
Hayır diyemem kolay kolayy
Önemli bir durum varsa evet derim
yok vermem
sadece banaaaaa
telefonum cok onemli hzjsid
yolda olursa vermem, kaçma ihtimali çok yüksek..
Suratına bakıp hızla geçerim
Kadınlar bu konuda acımasız biz erkekler veririz
Veririm tabiki ama başında beklerim
Hayır diyorum
Genelde veririm
Veririm
Kullandırtırım
Hayır asla vermem
Ne amaçla? Diye sorardım sım bende
Hayır
Elbette
Tipine göre. Tipinden kıllanmadıysam veririm😅
Veririm kullansın
Veririm nolucak sanki
Veriyorum ama içimde ufak bi korkuda oluyor
Vermem ben
Vermem alır kaçar
Olur derim
Bu tufaya düşmeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?