Ben bi defasında böyle birşeye izin verdim ama ben kendim elimde onun dediği numarayı aradım babasını arıcakmış falan çocukta belli he benden küçük neyse aradım açmadı sonra yoluma devam ettim 1-2 saate tak mesaj çocuk teşekkür ediyo numarada onunmuş resmen numara almak için yapmış bazılar cidden saçmalıyor dikkatli olmak lazım numaramı sil dediğimdede silmiyorum gibi şeyler söyledi en son engelledim
İnternet & Teknoloji konusunda 595 cevap paylaştı.
Yakın zamanda yaşadım bunu marketin önünde ikimiz de çıktık kadın eşimi arayabilir miyim telefonum evde kalmış dedi önce bir tedirgin olsam da peki dedim verdim aradi konuştu yanımda. Neyseki bir sorun olmadı ama ilk anda bir acaba yaşamadım değil...
@Atlas_du hergun böyle bir durumla karşılaşılmaz sonuçta. Ayrıca insan bazen zor durumda kalabilir mesela cuma gibi bende telefonu evde unutup çıktım her zaman kötü dusunmemek gerek. Ki öyle bile olsa engel diye birsey var...
@Atlas_du hiç erkeğe denk gelmedim ama ben tipe ya da cindiyete bakmıyorum o an. Gerçekten ihtiyacı olup olmadığı önemli. Kadın da olsa gözüm tutmazsa hayır der geçerim
Kadin alsada kacamaz ama , erkekler hizli bunu kabullenin ondan demistim , alir alo alo cekmiyo burada diye uzaklasir sonra bi kosma , araki bulasin 😁😁😁
@Atlas_du dediğim gibi erkekle hiç yaşamadım bunu hep kadınlar denk geldi düşündüm de. Benim de başıma geldi zamanında insanlar o an hayır dese hoş olmaz. İnsan bazen zor durumda kalabilir evet ortam artık çok kötü ama biz yine de insanlığımızı kaybetmemeye çalışıyoruz diyelim
Ya bu şey gibi , biri cıkıyor Allah rizası için yardım edin cok zor durumdayım diyor , verelim mi vermeyelim mi , ya dilenci ise meslek edinmiş, veya gercekten o günlük dileniyor evde ac cocugu var , parası yok karnı ac 🤔
@Atlas_du yok ben dilencilere pek fırsat vermem çünkü onların neredeyse çoğu fırsatçı. Aynı şey değil. Eli ayağı tutuyor ama dileniyor böyle insana kuruş çıkmaz ben sömürüye ya da kemdini aciz gösterene pek fırsat vermem...
Bende öyle düşünüyorumda , ama cocukları var calısamıyorsa ve aç ise o kadın ne yapsın , heleki şu ekonomide , bugün aldıgın yarın zamlı oluyor , ben Türkiyede yasayanlar nasıl geçiniyor hala anlamadım , 2 hafta oldu geleli 500 euro bozdum 5 bin tl nereye gitti anlamadım alışveriş yemek falan , bu insanlar askeri ücretle nasıl geciniyor kira elektirik de var üstüne 🙀🙀🙀🙀
Bencede , sasırdım bir markete gidiyorsun 300-500 gitti , herhafta git 2000 tl eder hayat tek market degil araba var yagı benzini elektirik su tlf , bu insanlar bu gidişle hiç tatil yapamıyor, eeeeee avrupa bizi kıskanıyor diye övünenler vardı , neyimizi kıskanıyor ki
İnternet & Teknoloji konusunda 322 cevap paylaştı.
Yoo direkt kullanabilirsiniz diye cevap veriyorum.. O an tamamen yardım etmek ön planda olur benim için o yüzden bir gün başıma bir şey gelirse merhametimden gelecek :D 🤷♀️
ben bi gece işten geldim telefonum yok birine ulaşmam lazim, bi kiza sordum vermedi 😢 sonra Allahdan konu kendiliginden çözüldü ama baya panik olmuştum. Ben olsam guven vermiyorsa ben ararim mesela benim elimden konuşabilir.
Valla kimseye güvencimiz kalmadı şu dünyada aman alır da kaçar mı diye düşünmüyor değilm ama yine de vicdan yapıp veriyorum çok zor durumda kalmış olabilir çünkü