Ne dersiniz, hesaplarınızdaki ilişki durumunuz değişir mi önümüzdeki günlerde?

Ne dersiniz, hesaplarınızdaki ilişki durumunuz değişir mi önümüzdeki günlerde?

Çok ama çok acil aşka ihtiyacım var; ama Eskişehir aşk konusunda uygun gelmiyor. İzmir ve Antalya'ya 2,5 aylığına firar edersem çok rahatlayacağım! Öncelikle çok ucuz tarifeli ikinci telefon hattı alacağım, arabamı satıp daha ucuz bir arabayla değiştireceğim, 15 bin lira parayla firar edeceğim. Aşksızlık beni çok bunalttı! Mevcut hattımı evin en gizli köşesine bırakıp öyle kaçacağım.
Cevap
16Cevap
Evet her zaman var ama beni seven yok
Daha yeni değişti. Uzun bir süre tekrar değişmez. Çok uzun bir süre güvenmekte zorlanacağım gibime geliyor.
Degişse bile burada ilan etmem. Mahremiyet her şeydir.
Tövbe niyeti ettim. 😃 Tövbeli diye değiştirme şıkkı yok ki. 🤣🤣🤣
Ahahaha 😂 resime çok güldüm daha kaç yaşında ki bunlar 😃
Her an her şey olabilir bilemiyorum
Var o zaman bir şeyler xd
Hayır yok halimden memnunum.
Net bir ilişkiden uzak duruyorum. Kaçamak şeyler su an daha cazip geliyor. İlişkisi yok durumu bir süre daha devam edecek gibi duruyor.
Var var yanlızlık zor yastıkla sadece zor oluyor.
Hayır kalır böyle uzun süre sanki
Hiç değişir gibi durmuyor sjsjsj
Yeterince aksiyonlu bir hayatim var yâ
Bu neya daha bebe bunlar
Hayır, yok..
Geleceğin ne getireceği belli olmaz. Değişebilir.
Kolay kolay değişmez
Yok böyle tek tabanca devamke
Olacaktı ama istenmedm maalesef.
Uzun zamandır ilişki içinde yazıyor
Yok böylesi daha iyi :d
Yok…
Kısmet
Aynı kalır
hic yok bele iyiyem
Sanmıyorum
Hayır iyiyim böyle.
Led lamba gibi 😎
Sanmıyorum
Kervan daha gözükmedi mi
Hayır yok
Sanmıyorum
Kısmet
Bu gidişle değişmez bakan yok 😂
Değişmez
Yok.
İnşallah değişir briaz ekşın lazım
Evet
hayır yok
Hayır yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?