İlişkinizin daha da gelişmesi için çaba gösterir misiniz yoksa akışa bırakıp, " ne oluyorsa olsun " mu dersiniz?

İlişkinizin daha da gelişmesi için çaba gösterir misiniz yoksa akışa bırakıp,  ne oluyorsa olsun  mu dersiniz?

İlişkinizin daha da gelişmesi için çaba gösterir misiniz yoksa akışa bırakıp, " ne oluyorsa olsun " mu dersiniz?

İlişkinizin daha da gelişmesi için çaba gösterir misiniz yoksa akışa bırakıp, " ne oluyorsa olsun " mu dersiniz?
Cevapla