
İlişkinizin daha da gelişmesi için çaba gösterir misiniz yoksa akışa bırakıp, " ne oluyorsa olsun " mu dersiniz?

İlişkinizin daha da gelişmesi için çaba gösterir misiniz yoksa akışa bırakıp, " ne oluyorsa olsun " mu dersiniz?
Çaba göstermek iki taraflıdır bence eğer karşımdaki kişiyi çaba gösteriyorsa ben de çaba gösteririm yok eğer umursammaz biri ise o ilişkiyi gözden geçirmek gerekir
Özellikle bir şeyler için ekstra çabalamam. Bence ilişkiye ısındıkça ve içinden geldikçe zaten çabalamaya gerek kalmadan kendiliğinden bir şeyleri düşünür veya yaparsın.
O çaba gösteriyorsa bende gösterrim, ama o akışa bırakıryorsa bende bırakırım ne oluyorsa olsun derim. Bir şeylerin karşılıklı olmasından yanayım.
Ne demekk
Cevap
3Cevap
Çaba harcarım bir yere kadar
Eskiden çabalardım ama artık ne olursa olsun diyorum çünkü insanların üstüne düştükçe nankörleşiyorlar.
Tek taraflı çabayla olmaz çaba görürsem gösteririm görmezsem akışına bırakırım o da akmaz muhtemelen sonra ipler kopar
Gelişmesi için değil de bozulmaması için çaba gösterebilirim. Ama bir karşılık göremezsem de çaba göstermekten vazgeçmek yerine sonlandırırım.
İlişkiye göre değişir, gelişmesini istiyor muyum yoksa akışa göre mi karar vereceğim bu önemli.
Çaba gösteririm elbette, ilişkiyi güzel kılmak önemli. Tabii aynı şekilde cevap da almam lazım. Tek taraflı ilişkinin bir anlamı yok.
Ne olursa olsun demek bitsin demektir bana göre değil çaba gösteririm
Çabamın karşılığını alabilirsem çabalarım fakat gererkmiyprsa boşuna kürek sallamam.
Ben ilişkime değer veriyorsam o ilişkimle ilgilenirim.
Çok sabırlı ve çaba sarf eden bir insanım
Bu kadar yönetici sabırlı ve
çalışkan olmak istemezdim
Çaba gösterirdim gösterdim de lâkin karşılık alamayınca akışına bıraktım
çaba gösteririm
Akışına bırakıyorum ben daha iyi oluyor
Seviyorsam tabiki
Çaba gösteririm baktım değmiyor bırakırım..
çaba gösteririm
Ne olursa olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?