Arkadaşlık sitesinde tanıştığınız, sosyal ağları kullanmayan flört hakkında ne düşünürsünüz?

Arkadaşlık sitesinde tanıştığınız, sosyal ağları kullanmayan flört hakkında ne düşünürsünüz?

whatsapp var. İnstagram, facebook zaman kaybı görüyorum. İnstagram, facebook kullanmayan yok nerdeyse sizce tuhaf karşılar mısınız?

fake öylesine kulandığım kendi ismim değil nickname gibi İnstagram , var resim falan yok paylaşım yapmıyorum, bilgi paylaşan sayfaları sadece takip ediyorum.

Sizce İnstagram kendi ismimle hesap açmalı mıyım?

Arkadaşlık sitesinde tanıştığınız, sosyal ağları kullanmayan flört hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla