Sosyal medyada tacizin, siber zorbalığın cezası ne olmalı?

Sosyal medyada tacizin, siber zorbalığın cezası ne olmalı?

Avukatlar bu konu için genel olarak üç aydan iki yıla kadar cezası olduğunu söylüyor. Ancak rahatsızlık veren kişinin, şikayetinden özrü üzerine vazgeçilmesi ve daha sonra aynı şeyleri tekrar etmesi isnat edilen suçun cezasını arttırır mı?

Ben anlamıyorum bu insanları. Çok basit zannediyorlar, bunlardan sıyrılabileceklerini düşünüyorlar. Sizce ülkemizde adaletin yerine gelmiyor olması, suçluların küçük cezalarla ödüllendirilir gibi salıverilmesi bu tarz insanlara güç mü veriyor?

Sosyal medyada tacizin, siber zorbalığın cezası ne olmalı?
Cevapla