Merhaba arkadaşlar tüketici hakları hakkında bilgisi olan var mı?

Ben 2 hafta önce bir bilgisayarcidan 2. El bir anakart aldım 500 liraya 3 gün kullandım daha sonra arizaalandi ve geri götürdüm agrizayi gidermek için 1 hafta orada braktim bilgisayarı ve gittiğimde Ağriza gönderilmemis olarak karşıma çıktı adamdan fatura isterim ürünü aldigima dair işletmesi yeni olduğu için yazarkasasi olmadığını fatura kesemiyecegini söyledi ürün değişimi talep ettim ben bunun sorumluluğunu alamam para iadeside yapamam dedi ben şimdi yarın tüketici haklarına başvuracağım sizce sonuç ne olur?
Merhaba arkadaşlar tüketici hakları hakkında bilgisi olan var mı?
Cevapla