Kullanmakta olduğunuz telefonun en çekici özelliği ne? Benimki kamerası galibaaa
katlanabilir-telefon-konsept


Çekici bir telefonum yok, bir teknolojik cihazın sadece kullanişligina baktim , acikcasi su aksesuari var , rengi soyle diye almadim..😌mesela vir 3310 bulabilseydim bu telefonlardan kurtulurdum..😌
o derece uzak mısın yani :)
Uzak olmak istiyorum , çünkü teknolojinin beni esir almasına karşıyım, 😌
Doğru diyorsunuz
İki uygulamayı aynı anda kullanma ve arka planda yahut ekran kapalıyken YouTube çalabilmesi
Kamerası. 📸
Cevap
13Cevap
Bir telefondan beklediğim tüm ihtiyaçları karşılayabilecek hem görsel zevkime hem bütçeme uygun bir telefon olmasi..
15 dakikada şarjının fulleniyor olması ve yaklaşık full kullanıma rağmen 2 gün şarjı dayanıyor
En büyük özelliği 4.5 yıldır tamir vs. görmeden, hala sapasağlam çalışıyor olması.
Oled ekran olması ve paslanmaz Çelik kasa olması. Sağlamlık ve soguk hissiyatı fazlasıyla verıyor
s21+ aldım geçenler de
kamerası gerçekten harika :)
Qled ekran sayesinde renkleri daha canlı görebiliyorum
ellemeli olmasi
sana telefon alacam
Ucuz olması
model ne
Casper VIA x20
Telefon oluşu :))
vavv iletişim aracı filan :D
Türk malı olması. Bundan gurur duyuyorumç
Biri aradığında çalıyor olması
KS'ye giriyor instaya birde yeşil rengi 👍
X-ray özellikliği var.
görüntüsü çok güzel ve şarjı yavaş bitiyor
Dohunmatih oluşu
Valla sadece siyah olması, başka bi çekiciliği yok
Portre video
Oyun canavarı çok güçlü işlemci
Satarken para etmesi
Tablet gibi kocaman
İnterneti olması
Kalemi.
Alo diyorum mesela
Aradığım yorum buydu aynenn bende de öyle
Bataryası kesinlikle
Kalemiiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?