İnternet & Teknoloji Telefonunuzun hangi özelliğini en çok kullanıyorsunuz? Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Merhabalar,Telefonunuzun hangi özelliğini en çok kullanıyorsunuz? Telefonunuzun hangi özelliğini en çok kullanıyorsunuz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Kamera özelliğini fg 1 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Öncelikle klavye sürekli mesaj atıyoruz hemen ardından Görüntülü arama sevgilim uzakta çünkü 😅 mikrofon ve kamera oluyor. 2 0 Yorumla
Feyza24888w9w Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 58% +1 yıl Telefon alırken en çok kamerasına dikkat ediyorum ya o çok önemli benim için foto çekmeye bayılıyorum 2 0 Yorumla
Tinti Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Wifi ve programları gizleme özelliklerini çok kullnrm 1 0 Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Siri’yi çok kullanıyorum. 2 17 Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Gerçekten mi?👀 Yorumla Hanjinx +1 yıl Hıhım 🙄 Çok iyi ya ara ve hoparlörü aç diyorum. Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl İphone'um yok. O yüzden tam bilemem ama siri kullananların yalnızlık çektiği ile ilgili haber okumuştum👀 Yorumla Hanjinx +1 yıl 😄 Yok ben fazla kalabalıktan dolayı kullanıyorum. Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl O da ilginçmiş😅 siri al göyür beni buradan, dediğinde ne cevap alıyorsun? Yorumla Hanjinx +1 yıl 😄😄 Aramam gereken kişiler oluyor mecbur öyle yapıyorum.Genelde bana sahile in diyor.😄 Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Hiç arkadaş canlısı değilmiş😅 haydi sahile inelim demesi lazkmdı😅 Yorumla Hanjinx +1 yıl 😂 Biraz uyuz ve gıcık bu ya ciddiyim bak hiç insancıl davranmıyor. Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Yandex'in navigasyonu bile daha insancıl bak😅 dene sana ne cevap verecek? Yorumla Hanjinx +1 yıl Onu da Allah kahretmesin deniyorum.İstanbul trafiğinde beni yanlış yerlere sokuyor😂😂Riva’da çıkmayan yola soktu uçurumdan uçuracaktı. Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Yaa aman dikkat et👀 google haritalar bir tık daha iyi galiba. Geçmiş olsun. Yorumla Hanjinx +1 yıl Teşekkürler 😄Ediyorum artık ya diğerlerini kullanıyorum. 😄 Sende dikkat et bak sizin oralarda yollar boşmu bilmiyorum ama Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl İstanbul kadar dolu değil buralar şükür😅 dikkat ederim. Teşekkürler. Yorumla Hanjinx +1 yıl 😄😄 Şanslısınız.Rica ederim 🙏 Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Şanslı olduğum doğrudur🙂 Yorumla Hanjinx +1 yıl 🙃🙃🙃🙃 Ne güzel Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl 🙂🙂 Yorumla
çevrimiçiiii Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl El feneri olur mu hocam 😄 1 1 Yorumla Enperatriz_Eztia +1 yıl Senin için olur. Yolunu göremez olduysan lhkghkh Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ekranını 1 0 Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,2b cevap paylaştı. internet 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kamera özelliğini fg
Öncelikle klavye sürekli mesaj atıyoruz hemen ardından Görüntülü arama sevgilim uzakta çünkü 😅 mikrofon ve kamera oluyor.
Telefon alırken en çok kamerasına dikkat ediyorum ya o çok önemli benim için foto çekmeye bayılıyorum
Wifi ve programları gizleme özelliklerini çok kullnrm
Siri’yi çok kullanıyorum.
Gerçekten mi?👀
Hıhım 🙄 Çok iyi ya ara ve hoparlörü aç diyorum.
İphone'um yok. O yüzden tam bilemem ama siri kullananların yalnızlık çektiği ile ilgili haber okumuştum👀
😄 Yok ben fazla kalabalıktan dolayı kullanıyorum.
O da ilginçmiş😅 siri al göyür beni buradan, dediğinde ne cevap alıyorsun?
😄😄 Aramam gereken kişiler oluyor mecbur öyle yapıyorum.
Genelde bana sahile in diyor.😄
Hiç arkadaş canlısı değilmiş😅 haydi sahile inelim demesi lazkmdı😅
😂 Biraz uyuz ve gıcık bu ya ciddiyim bak hiç insancıl davranmıyor.
Yandex'in navigasyonu bile daha insancıl bak😅 dene sana ne cevap verecek?
Onu da Allah kahretmesin deniyorum.
İstanbul trafiğinde beni yanlış yerlere sokuyor😂😂
Riva’da çıkmayan yola soktu uçurumdan uçuracaktı.
Yaa aman dikkat et👀 google haritalar bir tık daha iyi galiba. Geçmiş olsun.
Teşekkürler 😄
Ediyorum artık ya diğerlerini kullanıyorum. 😄 Sende dikkat et bak sizin oralarda yollar boşmu bilmiyorum ama
İstanbul kadar dolu değil buralar şükür😅 dikkat ederim. Teşekkürler.
😄😄 Şanslısınız.
Rica ederim 🙏
Şanslı olduğum doğrudur🙂
🙃🙃🙃🙃 Ne güzel
🙂🙂
El feneri olur mu hocam 😄
Senin için olur. Yolunu göremez olduysan lhkghkh
Wi-fi ve mobil veri
Ekranını
hepsini sömürüyorum
Oyun oynama.
internet