Hadi hadi, isteyenler sevmediği özelliği de yazabilir.

Hadi hadi, isteyenler sevmediği özelliği de yazabilir.

Konuşurken arkadan gelen sesleri kapatma özelliği
Aa ne güzel cihaz imiş o
I Phone 12
Ekran
Tasarım
Stabil hızlı çalışması
Stabil en önemlisi bence
Kesinlikle teknolojık adam.
Cevap
3Cevap
Ben özeliklerini severim tüm
Büyük ekranlı, kalemli olması, güzel fotoğraflar çekmesi
Kalemli dedin aklıma geldi. Note 3 kullandım zamanında ve çok güzeldi
Sevmediğim özelliği pili çabuk bitmesi
Model nedir ki
Kalemi olması
Note serisi candır
S24 hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar