Yoksa vermem bana ne benim de özelim var dayı mı dersiniz? Yoksa telefonu kırmak da iyi bir çözüm müdür? xd 


Veririm gizlim saklım yok ama bu durumdan hoşlanmam bana güvenmediğini hissederim çünkü, o da zaten istediğine pişman olur ve kalbimi kırmış olduğu için karşılığında bir şey yapması gerekir. 🌸
Zamanında insan sayıp vermiştim. Yani sen her şeyi anlat, telefonu ortaya koy git vs adam gelsin telefona casus uygulama kursun kameraya, mesaja aramaya erişsin. 😂 İşte o gün bu gündür kendim hariç kimseye vermem.
Verirdim. Ama karıştırmasına sadece ben yanındayken müsaade ederdim, kız gruplarımızda arkadaşlarımın başı açık fotoğrafları falan oluyor.
benim özelime bakabilir ama arkadaşlarımın özellerine değil
Cevap
12Cevap
Tabi ki verirdim
Benim gizlim saklım açıklayamayacağım hiçbir şeyim yok ama karşılıklıdır onunda şifresini vermesini isterim.
Ne yapıcak? İsterse söylerim elbette ama mesajlara filan özel şeylere giremez, başkalarının özeline saygısızlık olur bu.
Veririm benim saklıcak birşeyim yok ama aynı şekilde bende ondan isterim şifresini o da kabul ederse o şekil olur istediği şey
Alıp telefonu içinde ne varsa bakabilir. Sonuçta teknolojik bir alet. İsterse onda da kalır. 😀 İşte eksik olan bir şey var. 🤣🤣🤣
Telefonumda şifrem yok. İsterse veririm. Bir halt yesem de yakalanmam.
Telefonumda şifre bile yok. Kaldı ki olmayan sevgili istesin.
şifresini istemem benimkini de istesim istemem. hırsız polis mi oynicaz çok saçma
Veririm..
Ama kontrol amaçlı istiyorsa avucunu yalar.
Veririm benim telefonumun şifresini bilmeyen yok zaten , o da bilsin ne olacak
evet verebilirim. Hatta onun kendi parmak izini okuturum telefona daha rahat açabilsin diye
Veririz yapacak bir şey yok gibi :D
İkinci parmak izi onun olur direk
Direkt xd
Eski sevgilimin yüz tanimasj vardı şu an ki isterse oda yapabilir
Yapsin
Hiç bakacak kişi değil
Kendisi bilir
Veririm saklıycak bir şey yok
Biliyo zaten kendi koydurdu
"İlk göz göze geldiğimiz günün tarihi" derim 😂
Telefonumda şifre yok. Sım kartımda bile yok.
telefonumda sevgilimin parmak izi de kayıtlı
Vermem ama o anki psikolojime de bağlı 😃
Evet, yalnız her yere giremez.
Şifre yok
Köfte var mı peki bana senden kalan maruldur marul
Bilemedim 😅
verirsin sen :D
içimden gelen o :D
evet evet ben çözdüm seni xdd
yaa yaa imzanızı alabilir miyim xd
lütfen bir imzalı resim lütfen xd
evet ne vr ki bunda
Verirdim
Kesinlikle vermem
veririm
Evet
Verebilirim
Evett
Elbette
Veriririm.
Şifrem yok
Veririm
hayırrr
Veririm
Veririm
Evet veririm
Veririm.
Evettt
Veririm
Evet veririm
Şifre yok ki 😄
Veririz
Asla 🙅♂️
dayı.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?