Eski erkek arkadaşımın yeni nişanlısı beni aramıştı surekli seni aratıyor seninle hiç iletişime geçti mi geçerse bana haber verir misin diye rica etmişti. Kızda boylu puslu hoş bi kızdı. Yanındakinin değerini bilmeyen var böyle karaktersizler işte
Kıyameti koparırım anında ilişkiyi noktalandırırım benim için bu ayrılık sebebi olarak sayılır kimse böyle bir adamı istemez hayatında madem bakıyo stalklıyo ona gitsin o zaman
Ona bişey demezdim çünkü bilirim ki benim soylemim biseyi degistirmez yapmak isteyen her türlü her şey yapar. oyuzden bende sevgilimden soğumaya baslardim🤗