Sevgiliniz veya eşinizin eski sevgilisini stalkladığını tesadüf eseri öğrenseniz nasıl bir tepki verirsiniz?

#Edyline
#iamedylinebitches

#Edyline
#iamedylinebitches

Ben de stalklarim bakalım ne yapıyormuş diye. Merak edebilir insan , ben onun yerine onun eski sevgilisini stalkliyorum zaten. İnsan meraklı bir varlık illa ki birşey hissettigindenn yapmiyordur bunu
Direk gönderirim hayatıma giremez bir daha 😁
Üçüncü kişilerde af yok ben de knk eski de olsa ayrılırım.
Helal bebeyim dnjzsj
Halâ onu önemsediğini ve sevdiğini düşünerek ayrılırım.
Cevap
20Cevap
İçinde hala bir sevgisi olduğunu ve onu özlediğini düşünürüm.. özlemediğini söylese bile en azından umursadığını ve hayatını nasıl geçirdiğini bilmek istediğini bildiğim için ayrılırım ya da ara veririm.
Düşünmeden ayrılırım tahammülüm yok böyle durumlara.
diyecek çok şey var da burası yeri değil öyle bisey olursa yüzüne soylerim😐 hakki mi helal etmem onsuz yoluma bakarım...
Herkes yapıyordur normal karşılarım
Ben eski sevgilimin 7 göbek sulalesini takip ediyorum 😄
Peki sevgilin var mı
Bence geçmişin hayatına yön vermesin.. Kızın hadi işine olup olmadığını bilmiyorsun. Neden tanımadığın biri hakkında yorum yapıyorsun önüne bak derim
Vay dot herif, ayrılmayan ölsün =(
Helal bacım djsjs
üzülürdüm gerçekten ve kırılırdım esas amacını sorardım
canım sen devam et ben çantamı alıp çıkıyorum kolay gelsin der çıkıp giderim..
ben tepki vermedim awk instagram arama geçmişinde eski sevgilisinin adı en başa geliyordu
Öyle bir şey yapacağına inanmam ama olursa direk bitiririm
Hala eskiyi hatırlıyorsa normal karşılamam. Ayrılırım.
Sevgilime çük nakli yapar ardindan çükünden tavana asıp kırbaçlarim
İstersen çağırırım konuşun hadi bana da güle güle seni işinden alıkoymak istemem
Konuşmaya bile değmez bence
O zamana kadar olanların hatrına bu kadar cümle yeter bence daha lafa gerek yok
O da doğru 😅
😄😄
Hicbise sadece Stalk yaptığı parmakları Kırarım hahahahaha
Valla ne hali varsa görür..
Kimse vazgeçilmez değil çünkü.
Aklı geçmişte kaldıysa bedeni benim yanımda olmamalı..
Efsane söz :S
hiç düşünmeden ayrılırım..
aklı bende olmayanın bedeni yanımda olsa ne olur..
Aklında halen o varsa benden ne istedin ya cocu derdim
Rahatça yapsın diye ayrılırım
Ooo hayırlı isler derim.
Hhshhs sana nedense kanım ısınıyor bxgzgsgs
Aynenxnnzns birine benzetiyorum
Sevmediğim biri ya karaktersizin teki xnxjsj ama sana işte kanım ısındı ondan ilginç geliyor
Burda bir üye hatta o da
Shhdhs Allah karakterinizi benzetmesin cnnd
Sende mi Müslüman değilsin xnjjjh
Deist misin djxjx
Bir ara seni müslüman yapayım snjxnssh hatırlatta sohbetini ederiz dkxjsj
Yani yaşadığım bir iki olayı anlatırım istersen olursun 😃 benimde çok dini bilgim yok. Namaz kılmam açığım kapanmam vs vs ama inancım var çünkü kanıtını yaşadım😅
Herkesin içinde vardır. Henüz ulaşamadın...
Yontalım şekil verelim xskzjd
Hz ibrahimim hayatını dinle o zaman bshzshs
Ama yaşadığım şeyi anlatırım belki faydası olur
Bakarız xnxjx
Kafam karışır, nedenini sorarım.
aklı onda demektir bu. İyi olmaz tabiki
Sevgilim olmadigindan sorun yoktur haa
Canına okurum yok öyle 3 köfte bir ekmek
Biz medeni insanlarız
Medeniyet dediğin g*vatlıksa ben medeni değilim
He g@vatlık
benimde eski sevgilim olur artık
Haberi olmadan çeker giderim
Gebertitim onu parcalarim ve yüzüne bakmam bidaha
umrumda olmaz bitcheslarla uğraşmam
Sevgilim olmadı ki :)
Kesinlikle biter
Nickinden belli 😄
Hahah artık o kadar kıskanç değilim 😂
Maalesef kötü bir şey
Baya rahatım artık ama o kadar da değil 😂
Ahahah en güzeli g*vatlık valla xnzjz keşke olsaydım dnxjx
güzel kardeşim olalım o zaman ndjsjdj
Ayrılırım
Ağzına sıcardım heralde şödölöşödö
Saygı duyarım
Ayrılık sebebi..
Tokaltlarım
😀🖕💪🖐
Yallahhh
Bu iş bitmiştir
Beraber stalkalarız
Ayrılırım
Pardon sen nerelisin
Boşanırım
Diktir git derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar