Hala unutamamış mıdır yoksa sadece sıradan bir merak mıdır? Sizin tepkiniz bu konuda ne olur xd

Hala unutamamış mıdır yoksa sadece sıradan bir merak mıdır? Sizin tepkiniz bu konuda ne olur xd

Sevgililik diye bir kavram yoktur. Uydurmadır. Kız arkadaş, erkek arkadaştır en fazla. Sevgili bir kere olur insan. Onunla evlenir ya da evlenmez ama asla unutmaz. Sadece 1 (bir) kişi.
Cevap
5Cevap
Ayrılırım
Takıntılı bir ruh hastası olduğunu düşünüp ayrılırım. Hala aklı eskisinde kalanlar hangi kafayla ilişki yapıyor çözemiyorum ya
s*kttr git hadi eski sevgiline der, yollarım yanımdan.
Artık stalklayacagi bi eski sevgilisi daha olur
eski sevgilim.
İyi bir sebebi yoksa ayrilik sebebi
Ağzına kürekle vururum net.
Olay çıkarırım muhtemelen biter o ilişki
Biter o ilişki direk
Bende kendi eski sevgililerimi stolklarım
Takıntılıdır
Kızarım
Ilginç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?