Ayrılıklar yaşanıyor. Bir taraf hayatına devam ederken, diğer taraf bu kadar şanslı olamıyor. Her şeyin sosyal medyada paylaşılması sayesinde de "Eski sevgilim ne yapmış? Ne yemiş, ne içmiş? Kimlerle gezmiş? Bugün ne giymiş?" sorularının cevabını bulmak da kolaylaşıyor.
Genelde stalklayanların penceresinden bakıyoruz olaylara. Peki stalklayan sizin yeni sevgilinizse, stalklanan da onun eski sevgilisiyse? Böyle bir durumla karşılaşsaydınız ilişkiniz ne yöne giderdi?
Türkiye'nin yeni Brangelina'sı sayılan taze çiftimiz Murat Boz- Aslı Enver çiftinde gözler şu günlerde. İlişkileri çiçeği burnunda olmasına rağmen Murat, eski sevgilisini stalklayıp videosunu beğenirken yakalandı. Kısa süre sonra beğenisini geri çekse de takipçilerinin gözünden kaçmadı. Aslı Enver'in yerinde olsaydınız, böyle tatlış bir ilişkiyi bu sebeple bitirir miydiniz?
Sevgilinizin eski sevgilisini stalkladığını görseydiniz ne yapardınız?
Girip 15-20 günde bir facebook profiline baktığını bir şekilde öğrensem açıkçası pek sorun etmem. Hepimiz ara sıra geçmişteki birileri akla gelince girer bir bakarız.
Yalnız stalk dediğin mevzu biraz daha farklı. Bu olay bildiğin takipçi sapık durumu, han 7/24 birinin profiline bakmak, hatta yolda takip edip gece evinin içinin fotoğrafını çekmek, hatta belki imkan olursa koyu renk bir minibüsün arkasına atmak falan. (cümlenin sonunda işler çığırından çıktı)
Bu tarz biri ise ayrılmakla, ilişiği kesmekle kalmam, muhtemelen peşime takılmasın diye ciddi ciddi gözünü korkuturum. (başıma geldi, oradan biliyorum)
" Stalklamak " bir bu eksikti zaten. Dünyanın en zengin diline sahibiz en bilimsel alfabe bizde ama halen daha batı özentisi sözcükler ağzımızda. Bravo ! Böyle devam edin !
Ayrılık sebebi midir bilinmez ama sıkıntı yaratacağı kesin bir insan eski sevgilisine bakıyorsa onu halen düşünüyordur , hayatından tam anlamıyla çıkarmamıştır , ben yakalasam böyle birşeyi inanılmaz kırılırdım , ona baktığında eski duygularını hatırlıyor mu diye düşünürüm , bana sağlam bir savunma yapmazsa uzun süre bir kırgınlık olabilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Şuna bir iki görüş yapın arkadaşlar kafayı yicem yakında!!
Her ilişki için farklı yorumlanır bence bu olay. Yani ben Murat'ın gerçekten eski sevgilisini özlediği için onu stalkladığını düşünmüyorum. Ama onun sevgilisi olarak yani Aslı olarak eğer öyle bir şey hissettiysem hemen ayrılmasam da en azından uzun bir süre sevgilimi gözlemlerdim. Gerçekten bana olan duygularından emin olmak için. -Gecen bol olsun.-
Stalkladi kesin ona aşık moduna girmem. Hangimiz merak etmiyoruz simdi birbirimizi kandırmayalım. Ama bunları tabiki içimden düşünürüm. 😏 sevgilime karşı olan tutumumsa empati yapması yönünde olur. Yani koca bir arıza çıkar ama guvene dayali iliskiyse bir ayrılık sebebi değil.
Hala eskiyi stalkladığına göre çokta tatliş bir ilişki değilmiş, yani aldatma olsa tek gecelik vs der anlayabilirim ama kalbinin başkasında olması bir kadının başına gelicek en kötü şeylerden biri bence
Kızlar daha çok yapıyor bunu. Ben sevgilimin eski sevgilisinin yeni sevgilisini dahi stalkliyorum. Bütün instagram takipçilerinin pesindeyim. Ama onu eski sevgilisini stalklarken gorsem tribin allahini arardim sanirim.
Demek ki unutamamis. Ne yapiyor ne ediyor diye merak ediyorsa. Ulan Murat Boz bile stalkliyor be. Asli Enver gibi bir sevgilisi var ve eski sevgilisini stalkliyor. Ben olsam trip atardim. Yazik rezil oldu insanlara 😂
Hayatinda biri varsa basin geride olmayacak.. her sekilde ayrilirim.. bazi fikirlerin olmasi bile bitirir herseyi.. illa eylem gerekmez.. bu bir nevi aldatmadir
Ben yakalamadım ama o beni yakaladı. Benim için bir merak anlam hiç yüklemedim ama erkek arkadaşım bunu çok ağır karşıladı ayrılık noktasına getirdi yeminler falan.
Ya yerinde olmam da bakmamda eskiyen eskidir benim icin he eski sevgilisi yani benim sevgilimin eski sevgilisi boyle brsy yapmis olsa engellerim direkman
Bu su anlama gelir: eski defteri kapamamistir icten ice.. takinti haline gelmistir veya hala seviyordur. basima geldi.. basiniza gelirsede iliskinizi gözden gecirin derim..
Bence eski sevgilisi daha guzel. Ama belki ozellikle sayfasina girip bakmamistir, tesadufen cikmistir karsisina rastgele o da begendikten sonra fark etmis ya da yanlislikla begnmis olabilir.
Kötü bir durum unutamadığını düsünürdüm güvenim kırılırdı ama ünlüler dünyası farklı arkadas falan kalıyorlar daha anlayıslı oluyorlar birbrilerine karsı
Sonuçta geçmiş geçmiştir diyip geçemem ben. Ayrılmam. Eski sevgilisi de olsa bişeyler yaşanmış ve onların arasında yaşananlara da saygım var. Stalklayabilir, normal karşılarım ben.
Bitirmezdim ama bunu gizlemesine gerek olmadigini takip etmek istiyorsa edebilecegini fakat onceden yaptigi tercihten emin olup olmadigini sorardim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ya aslında hala onu sevdigini göstermez. Çoğumuz bir ilişki içerisindeyken eski sevgilimizin naptığını merak ediyoruz. Ama tabiki sinir bozucu bir durum sevgilimizi öyle yakalamak.
En İyi Cevaplar