Arkadaşlar yazılım üzerine kendimi geliştirirsem diplomasız halde iş bulur muyum? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?

Bir kaç kişi diplomasız olmaz dedi haklılar mı?
Arkadaşlar yazılım üzerine kendimi geliştirirsem diplomasız halde iş bulur muyum? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla