Kurcalamam sevgili olsak bile kişisel olarak herkesin özeli vardır. Beni ilgilendirmeyen veya bilmemem gereken şeyler olabilir. Güven olduğu sürece zaten kurcalamaya gerek yok.
Sadece güven konusunda bazı davranışlar bende şüphe uyandırdıysa kurcalayıp kurcalamamak adına gidip gelirim o an ki duruma bağlı böyle bir şey yaşarsam o da.
İnternet & Teknoloji konusunda 789 cevap paylaştı.
Şu ana kadar böyle bir şey yapmadım. Bir kez kız arkadaşımdan şüphelendim ve telefonuna bakmak istedim. O da kabul etmedi. Masada bırakıp gittim. Sonrasında aradı, istediğin gibi bak diye. Kabul etmedim, yüzüne dahi bakmadım. Aradan aylar geçti, itiraf etti. Canımı sıkacak geçmişe dair bir şeyler varmış.
Kısacası birinin telefonuna bakmak istiyorsam, boş nedenlerden değildir. O telefonda geçmiş dahil, günümüze dair birkaç şey daha vardi.
Telefon kurcalamak gibi bir huyum yoktur izin alır ancak o şekilde bakarım aynı şekilde aynısı bana yapılsa hiç mi hiç hoşuma gitmez tamam hayatındaki insan ama o kadarı da çok fazla bence herkes haddini bilmeli öyle kimsenin telefonunu karıştırma gibi bir huyum yok eğer çok bakmak istiyosam direk yüzüne söylerim ver bakiyim diye böyle gizli gizli karıştırmak bana göre değil çok ayıp bir şey bu bence sevgilin bile olsa
Telefon şifresini birine vermem ya da almam için o kişi ile evli olmam lazım ya da anam babam olur sanırım😅o da acil durumda telefonu açsın istediğim şeyi bana söylesin diye. Onun dışında gerek yok isterlerse ayrılabilirler 🥱
İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
Google ve instagram arama geçmişine bakarım. Ne olduğu ordan çıkar.. Dedektiflik kanımızda var. 💁🏼♀️Kızlar Bir Adım Öne
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ben yazılimcı yolunda ilerliyorum yani nerde birakirsa biraksin bakarım ayağani denk alsin. henuz daha hic sevgilim olmadi olursa bakarim onada soylerim baktıgımi yani bakarim ama mesajlarini vs okumam tabiki sadece bakabilirim saklamasin. sonucta ozek hayati arkadaslariyla ailesiyle belki bir derdini sırrıni paylasti ona bakmam ama nerelere giriyor neler yapiyor bakarim
İnternet & Teknoloji konusunda 478 cevap paylaştı.
Eğer bende şüphe uyandırdıysa bunu yaparım yoksa gerek bile duymam.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir kere baktım telefonuna hep ülkü ocakları ülkücü ocakları çay resimleri var hani tamam bizde ülkücüyüz ama kıskandım yani benim sadece 1 tane fotoğrafım var onda da kurt yapıyorum
Yani o gitti bi bakayım ne var ki le konuşmuş demem çünkü onun yanında da alıp bakabilirim o da benimkine bakar alıp bakınca kurcalamış sayılmam galiba