27 inç monitör kullananlar, öneri verir misiniz?

Selam teknopatlar!

Laptop ile çalışıyorum ama ergonomik değil boyun falan mahvediyor malum... 2. ekran olarak bir monitör alayım da bağlayayım istiyorum.
  • Kullandığınız monitör marka ve modeli
  • Memnunsanız neden, değilseniz neden?
  • Fiyat olarak günceli ne kadar?
Bi hızlıca fikirleri akıtırsanız karar vermeme destek olursunuz. Teşekkürler şimdiden.
27 inç monitör kullananlar, öneri verir misiniz?
Cevapla