+1 yılBana geçmişte klonlanmış ilk koyunu hatırlattı. Adını hatırlayamadım. Klonlama mümkün. İnsan klonlaması bile yapıldı. 20. yüzyıl ortalarında devletler insan klonlanmasını yasaklayan çok taraflı anlaşma yaptı. Avrupada birkaç klon insan yaşadığı söylenmektedir. Klonlama; ahlaki değerler, güvenlik, canlıya yönelik eziyet, acı çektirme vs. gibi sebeplerden dolayı yasaklandı. Sadece gıda ve sağlıksal rahatsızlıkların çözümü için sınırlı bir şekilde yapılmasına izin veriliyor. Kök hücre bunun örneği diye biliyorum. Yapay et diye tabir edilen üründe klon ürünü.
*Hatırladığım kadarıyla açıkladım.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ten öğrendiğim en büyük niteliği onun çok ileri görüşlü bir lider olması idi.
Bu ilkeyi benimsiyorum ve eğer bir hayalim var ise bu diğer insanlarca imkansız gibi görünse de ileride bu elbet mümkün olabilecektir şeklinde düşünürüm, çözemediğim bazı sorunları da bu şekilde çözebiliyorum
Bizim zamanımızda telefon meşgul edilmez ihtiyaç kadar kullanılır konuşma kısa kesilir hatlar meşgul olmasın diğer insanlar da faydalansın şeklinde hayat bilgisi dersinde anlatılırdı, şimdi sabahtan akşama kadar telefon konuşması hem serbest hem bedava. Havacılık teknolojisi uzak kıtaları yakın yapıyor, ses hızının üç katı hızda uçabilen savaş uçakları bile var, haberleşme, tıp, uzay bilimleri her geçen yıl daha da öteye gidiyor, antibiyotik icat edilmeden önce insan ömrü ortalaması çok daha kısa idi.
Teknolojide bu şekilde ilerleyen bir dünyada insan klonlamak ta elbet bir gün mümkün olur ancak ben İslam a her zaman inanırım böyle şeyleri ona göre yorumlarım kopyalayacağınız insan ile kopyası daha ilk aşamada yüzde 100 aynı olmayacaktır özellikle ruhunun "seri numarası" olarak, buna ilaveten dünyaya geldikten sonra orijinali ile birebir aynı yetiştirilemeyeceği için yediği, içtiği, havası, suyu farklı olabileceğinden sonradan biyolojik açından da orijinalinden daha büyük farklılıklar gösterecektir, fakat ortaya çıkan sonucun başarısı sizi fazlasıyla tatmin edecektir,
şu anki ufkumuzla siz bunu: tutturma yüzdesi düşük olan bir insan ikizi ortaya çıkartmaya çalışmak gibi düşünün,
şu an değil belki ama bu teknolojiyi biraz daha beklemek gerekebilir. Zaten kanuni açıdan da bu yasak. Etik olarak hepten yasak. Teknoloji beklemekten daha başka meseleler de var bu konuda. Gelecekte imkansız değil bu.
Simyacılık konularını da araştırın orada bazı veriler var böyle şeyler ile ilgili.
Son olarak merak ettiğim, neden eşinizi klonlamak istiyorsunuz? eskimesin istiyorsanız şöyle yapabilirsiniz; kromozom uçlarındaki telomerlerinin kendini yenilemesi özelliğini zamanla kaybederek yaşlılığı ortaya çıkarttığı (cilt kırışıklığı iç hastalıkların ortaya çıkması organların kendini yenileme özelliğini kaybetmesi vs.) ve bunun yaşlılığın bilimsel ifadesi olduğu bilinir
Telomer tedavisini günümüzde experimental yani deneysel olarak yapıyorlar riskli ve biraz da tehlikeli bir tıbbi işlem bu, Sertap Erener ve Ajda Pekkan gibi isimlerin bunu gizliden gizliye çok yüksek meblağlar karşılığında kendilerine yaptırdıklarına dair dedikodular var.84 Yorumla- +1 yıl
İşte o eski forum ruhu. İşte cevap! Soruya cevap vermeme bile gerek bırakmadın kral:)
- +1 yıl
@Zeyñepsis biz bunları seviyoruz ama :)
- +1 yıl
Seni takdir ediyorum 👍
Sanırım bilgili ve akıllısın.
Seni bu bilim insanına yönlendirelim. "İtalyan Severino Antinori". İnsan üzerinde yaptığı çalışmalarla ilk insan klonlamayı başaran doktor. Şu an yaşayan 3 insan olduğu ve avrupada yaşadığı biliniyor. Ancak şu an tüm dünyada yasaklı bir girişim olsada bu alanda girişimlerde bulunan bilim adamlarının olduğunu tahmin ediyorum. Diğer yandan belli bir yaşa gelmiş insanların sevdiklerini klonlamak istemeleri bana mantıksız geliyor. Çünkü klonlanmış insan doğumdan itibaren yaşamı tekrar yaşamak zorundadır. Belirli bir yaşa gelene dek onu tanıyan insanlarda yaşlanacak belkide yanında olamayacaklardır.
00 Yorumla
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBir tek fesat ben düşünmemiş olamam değil mi? Direkt aklıma klonlayıp hepsini amele misali çalıştıracak düşüncesi geldi. Birisi evin aşçısı, diğeri bahçıvan, temizlikçi, sesi de güzelse eşinin serenatçı, ütücü, bulalışıkçı, felan filan direk aklıma bunlar geldi.
Ne çok grup meraklısı varmış akıllarına o gelmiş anlamadım.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılAklıma Buffy the Vampire Slayer'da Xander'ın bir büyü ile ikiye bölünüp iyi özellikleri birine, kötü özellikleri öbürüne şeklinde iki tane Xander olması bölümü geldi.
Xander'ın son derece dobra sevgilisi Anya Jenkins ''Onları hemen birleştirip Xander'ı teke indirmek zorunda mısınız? Eve götürü en azından bir kere üçlü seks yapsak olmaz mı?'' diyordu21 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
Ya çok mükemmel bir eşin var..
Onu klonlayıp neslinin tükenmemesini istiyorsun..
ya da eşini çok seviyorsun klonlayıp onu ölümsüz kılmak istiyorsun..
Allah ağzınızın tadını bozmasın.. Aman heryerde anlatma nazara gelirsiniz..
Ayrıca daha 4 aylık yeni evlisin.. umarım 40 yıl sonrada eşine hep böyle aynı duygular içinde kalırsın..
Zaten o zamana da kadar teknoloji o derece gelişmiş olur..00 Yorumla
+1 yılSevgiye bak be! Umarım hep böyle sürer. Yoksa bir gün birini darlarsın, bir gün diğerini. :D
40 Yorumla
+1 yılAyyy ne güzel olur demi kocan işteyken sen klonla yatakta akşama kadae vakit geçirirsin kocan gelince de sabaha kadar onunla 7/24 doymazsın yemelerreee ayyy
131 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir yokluktuktur bu hayale bak 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Yok artık 🤣
- +1 yıl
@Falankes55 Beyninde ki 23 milyar sinir hücreleri işlevini yerine getirseydi sazan gibi trol görüşe atlamazdın biliyosun demi
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣G🍑tümle güleyim bende sana barii hahahahahahahaha
- +1 yıl
Ay banamı diyorsun @ni-n 😂
- +1 yıl
@karanlık_biri_ yok kız sen üstüne alınma etiketlediğim şahıs 🤣🤣
- +1 yıl
Asfdsa tamam tmm😂
- +1 yıl
@Umutben35 benle bir geceyi bırak bir ömür geçer herif benim yanımds yaşlanmaz gençleşir pis çoştar gelirsem oraya yırtarım o kemçük ağzını cartdadanakk🤣🤣🤣
- +1 yıl
@ni-n ama ben nolcam ya 😞
- +1 yıl
@karanlık_biri_ sen ne istersin bebeimm
- +1 yıl
@ni-n ay ne bileyim değişik şeyler çekiyo bilemedim😘
- +1 yıl
@karanlık_biri_ ımhh ne gibi mesela
- +1 yıl
@ni-n umutu hayal ediyorum bebeim😘
- +1 yıl
@karanlık_biri_ neyy o may gaatt 😝
- +1 yıl
@Umutben35 hu hu bak talibin çıktı
- +1 yıl
@Umutben55 talip talip seni isteyen seni canı çeken arzulayan gönül veren biri
- +1 yıl
55 ne be 35
- +1 yıl
@umutben35 sen ne sürtüyon burada hayırsız
- +1 yıl
@Umutben35 asffsa ya şapşip seni😘
- +1 yıl
@Umutben35 elmacık kemiğinden öpesim geldi lan asfda😂
- +1 yıl
@Umutben35 adfsaa😂
- +1 yıl
@Umutben35 çoğul konuşmazsan sevinirim
- +1 yıl
@HANIMEFENDI degilsinde nickin öyle yapacak bişey yok neyse senin o gülen g... tunu anladin sen bu 1
2 . Gelince abazaliktan duvarlara tirmanan sen trol diyip abazaligini gizleyemessin
Senin o minnacik beynindeki hucreler islevini görse zaten g... tunle degil agzinla gulersin
Teknoloji eşini klonlamaya izin verse bile birebir aynısı olmayacaktır, aradığın duyguyu robotik klonda bulamayabilirsin. Sen en iyisi eşinin kıymetini bil. 🤪👌🏼
30 YorumlaIslak pamuğa yatır,
Kök verince kendin çoğaltırsın.50 Yorumla
+1 yıl4 ay evliyim derken, eşini yılda 4 ay mı görebiliyorsun? Adamın mesleği transatlantik gemi kaptanlığı falan mı? Onun yerine işini bıraktırsan başka iş yapsa oluyor mu? Sana daha çok zaman ayırabilecek bir iş.
00 Yorumla
+1 yıl4 ay böyle konuşmak için çok ama çok erken
Bi dört yıl olsun hele😂😂Cicim aylarına kapılıp sonradan donuna kadar alacağım diyeceğin adamı ikileme..10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 383 cevap paylaştı. Kenar mahalle yerlerinde bununla ilgili eski ve argo bi tabir var ancak gerçeklikle ne kadar ilgisi vardır bilmiyorum. Zaten daha çok sevilen değil öfkelenilen kişiye kullanılır.
00 Yorumla
+1 yılAmaç nedir? Klonlasak bile bugün tohumlarını atsak bile 30 yaşına gelmesi için 31 yıl lazım. 30 yıl bekledin diyelim. Eşinin vücudu 60 yaşındaymış gibi davranacak
00 Yorumla
+1 yılKlonlayip ne yapacan? Grup mu düşünüyorsun? ya da tost mu yaptıran kendini
30 YorumlaGörmemişin kocası olmuş tutmuş ç ü K ünü koparmış 😂😂😂
31 Yorumla- +1 yıl
Hahah😂
+1 yılAllah muhabbetinizi arttırsın mutluluğunuzu daim etsin. Mümkün olur bir gün umarım
21 Yorumla- +1 yıl
Faka resim hos degil neden koyuyorsunuz sanatcinin resmini
+1 yılBildiğim kadarıyla yok. Çok araştırma yaptım. İlk nişanlımı klonlamak istedim. 20 yıl sonunda olmayacağını anladım ve tamam dedim.
00 YorumlaBen uygun fiyata klonlarım, kredi kartına taksitte yaparım fksdfkjfsdkfjsdpfjsdlşfksdfsdosfdfdgdfgfdgdf
00 Yorumla
+1 yılEtik olmadi icin yapamazlar ama isteteler yapabilirler ama esinden cocuk yapabilirsin beraber buyutursunuz esin gibi olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende bazen düşünüyorum klonlama olsa eşimi klonlasam ve klonuda da dahil edip 3lü yapsak. Mükemmel olurdu👌
😅30 YorumlaBunu 4 yıl sonra söyleyebilecek misin? İlk aylarda her şey çok iyi olur zaten.
10 Yorumla
+1 yılresimdeki gibi biriyse sakin yapma 😄 kenan imirzalı oğlu gibiyse bin adet yaptir🤫
02 Yorumla
Soran+1 yılResimde kim var
Soran+1 yılIyyy gercekten bu resmi kim koyduysa degistirsin
Bekle biraz daha zaman geçsin klonlamayı o zaman düşün 😂
10 Yorumla
+1 yılKlonlamanın bir türü olarak kocasını tekrar doğuranları tavsiye edebilirim. Düşün bunu sjsjs
00 Yorumla
+1 yıltövbe estağfurullah bacım Çok filim seyrettin beynin çalışmayı bırakmış 🙄
00 Yorumla
+1 yılYa çok mükemmel ya da vasat bir eşin var ablacım 😁
00 Yorumla
+1 yılburada karşilaştiğim en saçma soru, ama en çok yorum alanlardan olmuş. 1 de benden oldu 😀😀
00 YorumlaHiç birbyerde yoksa bile burada muhakkak çıkar merak etme
00 YorumlaPek evde kalmıyor mu işinden dolayı neden klonlama istersin ki
00 YorumlaMuhtemelen 3 4 tane olsun teki yetmiyor diyorsun. Anladım ben konuyu 😅
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 591 cevap paylaştı. O kadar merak ettim ki nedenini lütfen söyle neden böyle bir şey istiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBi hemcinsimden bunu duymak beni şoke etti. Allah mutluluğunuzu bozmasin kardeş. (Şayet fake değilse)
00 YorumlaKiz bi tanesini yetmiyor mu ne yapacaksın ikincisini
00 Yorumla
+1 yılDaha 4 He hele bir 1 sene geçsin yine öyle dersen sana bilim adamını ayağına getiririz hsshhsdh
51 Yorumla- +1 yıl
1 sene sonra evdemi istemez
ilk olarak sunu soyliyeyim esini klonlarsan cocugun biyolojik olarak seninle hicbir ilgisi olmaz. kayinoederinle kayinvalidenin cocuguna bakmis olursun. Ikimci olarak klonlanan canlilar fazla yasamaz. Tas catlasin 30da ölür
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 409 cevap paylaştı. sen 1 yılı doldur sonra tekrar düşün klonlamayı
belki fikrin değişir bu defa kocanı yok edecek bir formül ararsın00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 480 cevap paylaştı.
+1 yılEvet birazdan çalışmalara başlarlar bu isteğin için
10 Yorumla
+1 yılKoyunu klonladılar eşini de klonlarlarlar 😆
22 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
+1 yılamerikan başkanı dahil herkese haber verdim. bu dileğini yerine getirmek için çalışmalara başladırlar.
00 Yorumla
+1 yılEşini sevenin bu sitede işi ne 🤣
50 Yorumla
+1 yılHayir kilamaz tabiki ama oyle bir seu olsa herkesin işine gelir
10 Yorumla
+1 yılAcele etme bacım. Ne olur ne olmaz. 40 yıl sonra çıkarmış bazılarının kokusu.
10 Yorumla
+1 yılGerçekten merak ettiğim için soruyorum neden böyle bir şey istiyorsunuz?
00 Yorumla
+1 yılSjsjsjs grupp icin mi yoksa biri evi temizlerken öbürü senle olsun diyemii soru ya bakk
02 Yorumla- +1 yıl
Grup içindir
+1 yılKlonlanan bireyler de etik olmayan davranışlar görülmektedir haberin olsun:)
00 Yorumla
+1 yılBu soruyu sorduguna gore cahil bir koyunsun. bu durumda esin de koyundur. diger yandan klonlanan ilk canli bir koyundur. bu sebeple teknoloji bunu mumkun kilabilir. hadi gene iyisin.
22 Yorumla- +1 yıl
Niye cahil oldu kadin simdi 😅
Soran+1 yıl@ryantheplayerspecial ın yorumuna bi bak
+1 yılmümkün aslında ama insana yapılamaz yasadışı
20 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışmalara başlıyorum
20 Yorumla
+1 yılNe acayip insanlarsınız ya başka işinizmi yok 😂😏
10 Yorumla
+1 yılBu soruyu yazan ben miyim? 😂
11 Yorumla
+1 yılKimisi eşini imha etmek ister, kimi klonlamak😄😄
10 Yorumla
+1 yılÇok memnunsun herhalde
10 Yorumla
+1 yılKlonlayip ne yapacaksin
11 Yorumla
+1 yılniye esini esinle mi aldatacan
10 YorumlaMaşallah gözün doysun
10 YorumlaDeğerini bil sev sarıl yaşa. Gerisini boş ver
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 885 cevap paylaştı.
+1 yılHayırdır 1 tanesi neyine yetmiyor?
10 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılİlk önce öyle tatlu olur jfjcj
11 Yorumla- +1 yıl
Sonra 😂😂😂
+1 yılpeki klonlamayı neden istiyorsun?
10 Yorumla
+1 yılNiye bu kadar heyecan arıyorsunuz
10 Yorumlabeyni de klonlatsana:D
00 Yorumla
+1 yılYa o da sana karşı böyleyse
00 Yorumla
+1 yılKlonlayıp kardeşlerine felan mı verecen?
00 Yorumla- Devamını Gör (88)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer