Sosyal medya hesabım yok diye uzaylı muamelesi görüyorum. İllaki olması mı gerek?

Sosyal medya hesabım yok diye uzaylı muamelesi görüyorum. İllaki olması mı gerek?
Kendimi bildim bileli sosyal medya hesabım yok KS haricinde. Kim sorsa inanmıyor. İyi, peki verme diye tavır yapıyor. Sosyal medya kullanmamak bu kadar inanılmaz bir şey mi?
Sosyal medya hesabım yok diye uzaylı muamelesi görüyorum. İllaki olması mı gerek?
Cevapla