Sosyal medya kullanmıyorum diye uzaylı muamelesi görüyorum, bu çok mu garip?

Sosyal medya kullanmıyorum diye uzaylı muamelesi görüyorum, bu çok mu garip?

Kullandığım tek sosyal mecra burası. Onun dışanda da çok ihtiyacım olduğunu ya da eksikliğini hissettiğim söylenemez. 🙄

Sosyal medya kullanmıyorum diye uzaylı muamelesi görüyorum, bu çok mu garip?
Cevapla