Erkeklerin halini pek bilmiyorsunuz siz, kaç mesajları boşa gidiyor. Kızların keyfi yerinde tabi, mesaj trafikleri sağlam. :D Peki ya kızlar, siz erkek olsanız kız tavlayabilir miydiniz?
Kızlar, eğer erkek olsaydınız internetten kız tavlayabilir miydiniz?
İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
İnternetten kız tavlamaya çalışmak sonu belli olmayan bir yola girmektir. İnternet üzerindeki ilişkilerin hiç bir şekilde gerçek olmadığına inanıyorum. Yüz yüze iken ile sevdiğini kandırmak isteyen çok rahat bunu yapabiliyorken İnternette hayda hayda bunu yapabilir
Erkek olsaydım neden internetten kız tavlamaya kalkışayım ki mantıklı düşünelim normal bir insan olsaydık karşımızdakini ilk tanımaya arkadaş olmaya sonrasında duygularımızla açılmaya çalışırdık bence sorun bu direkt tavlamaya kalkışmak.